Mogoče - v kolikor dobro podmažejo novinarje. Ker so razna testiranja preko medijev že zdavnaj izgubila verodostojnost in objektivnost. Motorevije so postale le še medijsko - propagandni material. Živimo v dobi korupcije in splošne dekadence. Včasih so se kie na veliko prodajale, ampak takrat so imele ugodne in realne cene, zdaj so na cestah bolj redke, marsikaterega naivnega kupca pa ujamejo na finto 7 - letne garancije. Zakaj kio ceed, če lahko za enako vrednost dobim kakovostnejšo hondo civic ali corollo, ali pa megana z 1.3 tce motorjem, ki je tehnološko eno generacijo pred kiinim motorjem?
Autobild sem prenehal prebirati ravno zaradi njihovih testiranj in vedno istih napovedi o predstavitvah in pričetku prodaje novih modelov nemških avtomobilov. Preveč propagande za nemške avtomobile za moj okus. Od časopisa pričakujem še kaj več, kot, da pišejo le o VW, v vsaki številki. Čeprav verjetno dela VW res avtomobile, ki so najbolj uravnoteženi glede cene, velikosti, kakovosti, prostora, udobja, designa, tehnike....
to še ni nič. Ko prebiraš super teste 100.000 km, tam še ga biksajo švabeki. Vem, da so z audijem ostali brez avtomatskega menjalnika multitronic, pa na šlep službo. Avto je dobil 15 negativnih točk, toliko kot Citroen C8, ki mu je v 100.000km 5x zatajila (zmrznila) navigacija. Ja onih ADAC prirejenih statistik o okvarah VW se spomnite. Podkupovali so uradnike na ADAC u da so bili na lestvici višje. Hitlerjeve finte iz II WW.
Mah, noben medij danes ni več kredibilen, povsod so v ozadju takšni in drugačni interesi. Še najbolje je spremljati različne medije in si potem sam ustvariti neko sliko.
Mimogrede, urednik Avto Magazina se je nedolgo nazaj zaposlil na Porsche Slovenija ... ne bom trdil, da je AM favoriziral VAG, vseeno pa tale prehod vrže senco dvoma na preteklo uredniško politiko AM.
Vsak test je nekoliko subjektiven. Enemu novinarju je nekaj všeč, ali pa ga nekaj moti, kar je pri drugem lahko ravno obratno. V Autobildu so dokaj dobre predstavitve avtomobilov. Sicer pa razne avto revije med seboj ponavljajo teme. Tema, ki je v Autobildu, bo naslednji mesec v Avto fokusu. Test avtogum pa se meni osebno zdi boljši kot pa npr. AMZS. Najboljše so itak premium znamke gum, kdaj pa kdaj pa uspe tudi kakšni manj znani znamki. V Avtobildu navedejo tudi gume, ki niso prišle v ožji izbor.