Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
BlackT
Novinec
 
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr sep 26, 2007 6:32 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a BlackT Če feb 06, 2020 7:35 am

meganer je napisal/-a:Zato se mi prav pojavlja vprašanje koliko vas je ko ste to že doživeli v praksi?
Namreč jaz ne poznam nobenega. (razen, če sploh ne vem kdaj to naredi).


Jaz vedno opazim da se dela regeneracija, imam DSG in drži obrate občutno višje kot ponavadi. Ok, če bi vozil po avtocesti kjer je skoraj vedno v 6., potem res ne bi vedel...
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a Ivan36 Če feb 06, 2020 9:07 am

Imeli tak trenuktek regeneracije, ko še lastnik ni vedel, kaj dela avtu :lol: Pač v kosu prevozili 450km pa se je motor preluftal in je naredil regeneracijo 8) Passat letnik 2008 2.0 TDi na vmesnem zaslonu med števci je napisal regeneracija ne ustavljaj ali ugašaj vozila ! :DDD Poraba je šla iz 5.4 na 8 litrov dizla in je trajalo cca 15 minut pri 130kmh smo pa bili na AC. Torej pri VW Passat drži tista o 500km pa regenereacija DPF. Vprašnje pa je kje in kdaj kdo pri nas v kosu prevozi 450 km torej postanek cca 1 uro pa nazaj domov ali po drugih opavkih.
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 555
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a motom Če feb 06, 2020 5:49 pm

Tukaj sta 2 slike, tik pred začetkom regeneracije, enkrat pri 750km, drugič pri 440.
Do 750 se pride le pri vožnji skoraj v enem kosu. Ob kratkih vožnja je ta interval lahko le 300km.
Poraba se meni dvigne za 1l.

Screenshot_20190117-144403_VAG DPF_resized.jpg
Screenshot_20181011-171422_VAG DPF.jpg
Priponke
Screenshot_20190117-144403_VAG DPF_resized.jpg
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne jun 09, 2013 11:23 am

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a bluedot Če feb 06, 2020 6:38 pm

Wow, to pa je info, hvala za post! Kakšen app je to in kam ga priklopiš? :)
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 555
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a motom Če feb 06, 2020 9:51 pm

:D hvala za zahvalo... redkost tukaj.
Prikop na obd, bluetooth povezava preko elm vmesnika, aplikacijo dobiš na trgovina play... 2 ali 3eu za polno verzijo
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne jun 09, 2013 11:23 am

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a bluedot Če feb 06, 2020 9:57 pm

Eni smo še old school. ;)

Bom preveril , definitivno zanimiva zadeva.
 
igork
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: To apr 14, 2009 7:10 am

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a igork Po feb 10, 2020 10:33 am

Sam sem opazil pri VW, da je regeneracijo delal še kar nekaj minut po tem, ko sem ugasnil motor. Bil je podoben zvok kot takrat, ko lavfa ventilator, če je motor pregret.
A jo v tem primeru ne izvede učinkovito?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a sašo5 Po feb 10, 2020 10:51 am

ko si ugasnil motor je reg. prekinjena (najslabše možno) ventilator dela še nekaj minut zato, da ohladi sistem....
 
igork
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: To apr 14, 2009 7:10 am

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a igork Po feb 10, 2020 11:35 am

A tako,...sej to je problem, ko ne veš kdaj dela regeneracijo,...števca obratov pa tudi ne gledam vsakič predno ugasnem motor, da bi predvideval, da se izvaja regeneracija.
Verjetno pa tudi ni učinka, če potem takoj prižgeš motor in ga pustiš še nekaj časa teči.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a Tattoo- Po feb 10, 2020 12:17 pm

Ne se preveč sekirat kdaj avto dela regeneracijo in če jo slučajno kdaj tudi prekineš...če se ne voziš res izključno samo na kratke razdalje (zakaj si potem sploh kupil diesla? :roll: ) potem se bo regeneracija naredila naslednjič, ko bo moter primerno ogret.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 555
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a motom Po feb 10, 2020 1:47 pm

(Pobrisano. G mc laren zadovoljen zdaj)
Zadnjič spremenil motom, dne Po feb 10, 2020 1:53 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3283
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a McLaren Po feb 10, 2020 1:49 pm

Kera znanost je to ratala. Kupis avto in ga vozis toliko kot ga potrebujes, ne pa da voznik nacrtno podalsuje pot in ne vem kaj da bo eno jebeno regeneracijo dokoncalo. Tisti ki ste tolk obremenjeni s tem verjetno niste pravega avta za svoje potrebe izbrali.
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne jun 09, 2013 11:23 am

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a bluedot Po feb 10, 2020 2:26 pm

Tale McLaren dečko samo teži okoli, kolikor vidim. Prosim ne komentiraj, če nimaš nič koristnega za povedat. Svoje osebne frustracije lahko izživljaš drugje. Verjetno si eden tistih DIY ljudi, ki vse pokrpa z nekaj duck tapea, gume so napol prazne, avto rjast in bemtiš nad vsem. Pa imaš nick McLaren, od človeka in sedaj istoimenskega podjetja, ki je obsedeno z detajli in over-engineerigom vsake malenkosti. Še razmik med stolci v njihovi konferenčni dvorani mora biti na milimeter nastavljen.

EDIT: Volana se tudi na mestu ne obrača, ker čez čas poškoduješ zobato letev, gume in še kaj. Pa kljub temu to 99% folka počne. Ampak, ker večina neukih ali malomarnih ljudi to dela, potem naj vsi to delamo?

Že iz ene prejšnje moje teme vidim, da tvoja žarnica ni preveč svetla.
 
Kristjan123
Uporabnik
 
Prispevkov: 830
Pridružen: So jul 01, 2017 8:31 am

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a Kristjan123 Po feb 10, 2020 3:04 pm

McLaren je napisal/-a:Kera znanost je to ratala. Kupis avto in ga vozis toliko kot ga potrebujes, ne pa da voznik nacrtno podalsuje pot in ne vem kaj da bo eno jebeno regeneracijo dokoncalo. Tisti ki ste tolk obremenjeni s tem verjetno niste pravega avta za svoje potrebe izbrali.


Ni nobene znanosti ampak glede na to da smo na avtomobilističnem forumu od forumašev pričakuješ, da imajo vsaj malo posluha za tehniko in delajo tisto kar avtu bolj paše oziroma manj škodi seveda mora bit ustrezna tehnična razlaga za tem. Živim v prepričanju da tako stvari zdžijo dlje

Ti če želiš pa uporabljaj avto kot električno zobno krtačko ali sesalec za prah pač "ON-OFF princip". Itak 99% uporabnikov v realnem življenju počne tako. Rezultat pa so skurjene sklopke in zjebani vztrajniki ter zaribane turbine in skurjeni diski na kilometrini, ko bi moral komaj drugič menjat olje, ker pač ljudem niso jasni osnovni zakoni fizike. Pač ON-OFF princip kaj češ komplicirat ...
 
Kristjan123
Uporabnik
 
Prispevkov: 830
Pridružen: So jul 01, 2017 8:31 am

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a Kristjan123 Po feb 10, 2020 3:09 pm

bluedot je napisal/-a:Tale McLaren dečko samo teži okoli, kolikor vidim. Prosim ne komentiraj, če nimaš nič koristnega za povedat. Svoje osebne frustracije lahko izživljaš drugje. Verjetno si eden tistih DIY ljudi, ki vse pokrpa z nekaj duck tapea, gume so napol prazne, avto rjast in bemtiš nad vsem. Pa imaš nick McLaren, od človeka in sedaj istoimenskega podjetja, ki je obsedeno z detajli in over-engineerigom vsake malenkosti. Še razmik med stolci v njihovi konferenčni dvorani mora biti na milimeter nastavljen.

EDIT: Volana se tudi na mestu ne obrača, ker čez čas poškoduješ zobato letev, gume in še kaj. Pa kljub temu to 99% folka počne. Ampak, ker večina neukih ali malomarnih ljudi to dela, potem naj vsi to delamo?

Že iz ene prejšnje moje teme vidim, da tvoja žarnica ni preveč svetla.


Včasih ko ni blo "servota" spet tisti z občutkom ki "komplicirajo brezveze" so opazli da lažje vrtiš če razbremeniš prednjo os ampak kaj češ komplicirat bi rekli nekateri ... :)
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne jun 09, 2013 11:23 am

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a bluedot Po feb 10, 2020 3:19 pm

Na Kugi imamo 224.000+ km, pa je komaj dopolnila 8 let - bo to dovolj kilometrov, g. McL? Stelvio je sedaj nov, ampak tako, kot s Kugo, bo kar nekaj kratkih relacij, včasih večkrat na dan. Pač, zanima me, kako deluje DPF in kako poskrbeti, da ne bo okvar na dolgi rok. Je to problem? Zakaj te je to razkurilo?

EDIT: McL je zbrisal post, na katerega sem odgovarjal.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2192
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a limas Po feb 10, 2020 4:05 pm

Moja izkušnja. Dolga leta sem imel službo daleč stran od doma in sem seveda rabil dizla.
Nato služba ni bila več aktualna, avto pa je ostal. Za redke vožnje po Ljubljani mi je bilo žal avta, zato sem ga občasno peljal na relacijsko vožnjo, kar pa stroškovno ni pametno. Ostala je samo opcija prodaja dizla, ki je bil seveda sodoben in nakup bencinarja. Dobro shajam tudi s kolesom, v načrtu pa je A1 skuter.
Še vedno se čudim, ko po Ljubljani gledam stoječe kolone dizelašev z LJ tablicami. Le kako jim uspeva? Slej ko prej udari na PDF, veliko prej pa strada kakšen EGR ventil...Novi državljani, ki pripeljejo avte z juga imajo nelegalno odstranjene PDF filtre, prepričan pa sem, da se to množično počne tudi med klenimi Slovenci, saj sem pred leti dobil ponudbo serviserja, ki je na dobrem glasu, da bi PDF odstranil. Sem rekel, ne hvala; ni legalno.
Dizel samo za odprte relacijske vožnje.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2192
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a limas Po feb 10, 2020 4:08 pm

bluedot je napisal/-a:Na Kugi imamo 224.000+ km, pa je komaj dopolnila 8 let - bo to dovolj kilometrov, g. McL? Stelvio je sedaj nov, ampak tako, kot s Kugo, bo kar nekaj kratkih relacij, včasih večkrat na dan. Pač, zanima me, kako deluje DPF in kako poskrbeti, da ne bo okvar na dolgi rok. Je to problem? Zakaj te je to razkurilo?

EDIT: McL je zbrisal post, na katerega sem odgovarjal.



Vse lepo razloži Strajnar, ki je avtoriteta glede DPF filtrov.
https://www.strajnar.si/dpf-filtri/?gcl ... ZfEALw_wcB
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne jun 09, 2013 11:23 am

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a bluedot Po feb 10, 2020 6:17 pm

@limas
Hvala za link, sem z zanimanjem prebral vse, kar je napisano.

Sicer se mi zdi, da malo strašijo, da lahko pride do kronične zamašitve (tudi v normalnih pogojih) po 80.000 do 100.000 km ter da filtri ponavadi zdržijo od 150.000 do 200.000 km. Naša Kuga ima, kot omenjeno, 224.000+ km in vse deluje OK, čeprav je pogosto vožena na kratke razdalje (pod 3 km) in večkrat prižgana/ugasnjena samo zato, da se avto premakne (avta sta parkirana en za drugim).

Mogoče pa kratke vožnje res ne škodijo preveč, če se avto vsake toliko "prevetri" na avtocesti. Včeraj sem v navodilih od Stelvie zasledil, da če se prižge ikona za DPF filter, je vožnjo priporočljivo nadaljevati s 60 km/h in obrtljaji nad 2.000/min, dokler se ikona ne ugasne.

Kar se tistega serviserja tiče, jaz bi ga prijavil še isti dan. Na cesti včasih zavohaš takšne avte, da se ti želodec obrne ali pa toliko dima puščajo, da niti avta pošteno ne vidiš.
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a titanius Po feb 10, 2020 6:34 pm

C5 2.0hdi 2009.

Ko FAP dela regeneracijo se poraba dvigne za ca. 2litra, ventilatorji delajo na polno in pa iz izpuha smrdi ko po gnilih jajcih. Vcasih se mi to naredi po gnanju avta ca. 200 km/h, vcasih pa v mestu, danes recimo v parkirni hisi ko sem se v prvi vozil ko sem iskal parking. Nato sem ga pustil lepo delat dokler ni koncal.
Start stop nimam.

Kaj pa nakup bencinarja Stelvia, Kuge ali cesa drugega? Pac bo vec pil ob daljsih voznjah kot dizel ampak se ne bos kaj prevec sikiral kaj bo z dfp, fapom, šobami, itd..

Poznam ljudi, ki imajo 500m do sluzbe pa imajo dizla. Je pa res da tak avto vidi sem ter tja mesecno kaksen izlet, vcasih tudi daljso relacijo 500km in vec v kosu in nimajo tezav z dpf pa je govora o avtih s skoraj 300k km.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 51 gostov