Stran 3 od 3

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Objavljeno: Po feb 10, 2020 6:44 pm
Napisal/-a bluedot
Zanimivo, hvala za deljenje izkušenj.

L. 2011, ko je bila Kuga kupljena, so imeli samo dizel variante. Vsaj v Sloveniji. V Nemčiji, mislim, da so imeli tudi bencinarje, ampak nisem povsem prepričan.

Stelvio sem vzel iz zaloge - edina 200 KM različica (ostali dve sta 280 in 505) je bila predraga (45.000 EUR s popustom). Že za to, ki jo imamo sedaj, se mi je zdelo, da gre preveč denarja. :) V mislih sem najprej imel RAV4 hibrid, ampak Stelviji se nisem mogel upreti. Preveč dober avto.

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Objavljeno: To feb 11, 2020 12:29 pm
Napisal/-a igork
OK, osebno mislim, da je malo preveč strašenja okoli teh filtrov,...rad bi slišal nekoga, ki je imel dejanske probleme s tem, a je imel res samo kratke relacije in pri katerih znamkah se te težave najpogosteje pojavljajo...?
Kako je pa potem pri bencinarjih, ki imajo tudi ta filter?
Večina jih bo pametna in bo rekla, da če imaš kratke relacije, potem sploh ne rabiš avta,...to bi še šlo, če bi bila mreža javnega prometa urejena kot je treba,... samo a boš zjutraj popokal mulce in jih vlekel na avtobus, pa enega odložil v vrtec, par postaj naprej drugega v šolo, potem šel na tretji avtobus do službe in vse to ponovil popoldne, s tem, da jih boš parkrat tedensko spremljal z javnim prometom še na različne interesne dejavnosti, pa ko bo otrok bolan, bosta šla s kolesom do zdravnika, saj zdravstveni dom ni daleč pa še lepo vreme je...res smo vsi skupaj postali razvajeni in komot, samo tak je tempo življenja danes. Marsikdo je že tudi zračunal, da bi ga ceneje prišla vožnja s taksijem, kot pa imet lastni avto, samo a boš za vsak k.... klical taxi in ga čakal...

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Objavljeno: To feb 11, 2020 4:40 pm
Napisal/-a limas
Moj zaključek je, da ljudje prepogosto kupujejo dizle, pa za to ni potrebe. Razumem, da avto, ki je težka krava (1500kg+), mora biti dizel, za ostalo od A do C segmenta pa je nepotrebno.

Kakšne dizel mamice, ki preživijo del dneva v ljubljanskih zastojih verjetno nimajo težav s filtri, saj prodajo avto ko je FAP že 95% zabasan, nasrka pa 2. lastnik.

Pred leti sem prodal enega od dizlov pri strogo relacijskih 320.000 km, FAP pa je bil 90% zabasan in zrel za demontažo ter strokovno čiščenje pri Strajnarju.

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Objavljeno: To feb 11, 2020 4:42 pm
Napisal/-a bluedot
@limas
Dobro vedet. Bom pri 100K kilometrih šel na preventivno čiščenje.

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Objavljeno: To feb 11, 2020 7:55 pm
Napisal/-a DX5050
Na čiščenje česa? denarnice???
Dokler zadeva špila, je ne diraj! Raje avto na vsake toliko mal steraj, kar se mi glede na karakter avtomobila ki ga voziš, ne bo zdela ravno težka naloga ;)

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Objavljeno: To feb 11, 2020 8:01 pm
Napisal/-a bluedot
@DX5050
Še malo, pa bo 2.000 km na Alfi. Komaj čakam, da naredim tako imenovani italjanski servis (Italian tuneup). ;)

Sicer pa imaš prav, ja.

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Objavljeno: To feb 11, 2020 8:21 pm
Napisal/-a maniaxxx
Italianski tuning si mislil, ne.servis

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Objavljeno: Pe feb 14, 2020 6:07 pm
Napisal/-a motom
Treba je ločit kaj so saje in kaj pepel. Saje med regeneracijo izgorijo, pepel pa ostaja not, ker je negorljiv. Večina pepela nastaja od izgorevanja olja. Na sliki primer 20% zabasanega filtra s pepelom pri 80.000 prevoženih. Motor kuri slabe pol litra olja na 15.000km. Teoretično bo dpf filter treba menjat pri 400.000km, če bo poraba olja enaka ves čas. Ni mi pa jasno na kakšen način se lahko odstrani pepel. S kontra izpiranjem? Dvomim
20200214_175553.jpg

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Objavljeno: Pe feb 14, 2020 6:12 pm
Napisal/-a motom
Pepel je dober pokazatelj pravih kilometrov. Pogledam pri pasatu 2014, 160.000km količino pepela...50mg. ????

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Objavljeno: Pe feb 14, 2020 8:27 pm
Napisal/-a bluedot
To so kvalitetne objave. :) Te podatke o regeneraciji lahko dobiš na čisto vsakem avtomobilu? Omenil si OBD priključek + app iz GP. Kateri app pa uporabljaš?

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Objavljeno: So feb 15, 2020 8:38 am
Napisal/-a motom
V trgovina play je app Vag Dpf, z vsemi navodili. Si naložiš free app, da preveriš delovanje, potem pa plačljivo verzijo, le ene 3eu. Deluje le za vag grupo.

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Objavljeno: So feb 15, 2020 8:54 am
Napisal/-a mevden
Jaz pa imam 20% zapacan dpf, z 55.000km. dosti je relacij....kako si tu raztegnil na 80.000km z enako količino pepela?

Jaz imam passata 2018, 2.0 tdi

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Objavljeno: So feb 15, 2020 3:15 pm
Napisal/-a motom
Vožen je vsak dan 30km in nazaj 30km, 1.6 tdi. Mogoče tebi pokuri več olja ali pa daješ not slabšo kvaliteto. Jaz Shell 0-30 professional https://www.motornaolja.com/produkt/she ... v-l-0w-30/

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Objavljeno: So feb 15, 2020 6:36 pm
Napisal/-a emozul
Jaz imam notri isto olje. Popije mi ga ca. 7deci na 15t kilometrov. Delam vecinoma relacije. Gre se za 2.0 tdi.
Me zanima, ce bi mi povedali na servisu, koliko imam zabasan filter?

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Objavljeno: So feb 15, 2020 8:37 pm
Napisal/-a motom
Brez veze, po moje ne ločijo saje in pepel.
20200215_203350.jpg

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Objavljeno: So feb 15, 2020 9:56 pm
Napisal/-a mevden
motom je napisal/-a:Vožen je vsak dan 30km in nazaj 30km, 1.6 tdi. Mogoče tebi pokuri več olja ali pa daješ not slabšo kvaliteto. Jaz Shell 0-30 professional https://www.motornaolja.com/produkt/she ... v-l-0w-30/


To ne vem kaj dajejo notri na servisu. Prvi servis je bil na 30k km, drugi bo čez 5k km na 60k km. Mogoče pa to z daljšimi intervali vpliva na dpf.

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Objavljeno: Ne feb 16, 2020 3:37 pm
Napisal/-a motom
Imamo še enega Tdi 1.6 pri hiši, euro6, prejšnji 5b. Temu se nekaj hitreje nabira pepel in bo s tem tempom naredil le 350.000 km, ko bo dpf poln. Način vožnje pa enak, 2x30km dnevno.