Stran 1 od 1

Dodatni konektor na akumulatorju + dodatno vprašanje

Objavljeno: To feb 04, 2020 4:29 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Kolegica ima 1.6dci 130, pa sem opazil da je na akumulatorju dodaten konektor (majhen, štirikoten) 2 žičke gresta iz njega. Ni vezana na pola plus in minus - je ločen. Čemu služi ?

Še dodatno vprašanje, če se trajno izklopi START/STOP v računalniku, se lahko vgradi "običajen" akumulator, ne S/S ?

Re: Dodatni konektor na akumulatorju + dodatno vprašanje

Objavljeno: To feb 04, 2020 4:43 pm
Napisal/-a Kohec
Če trajno izklopiš S/S to pomeni da ga nimaš več in lahko imaš navaden akumulator. Vsaj jaz tako mislim. Za vsak slučaj pa povprašaj kakšnega dobrega avtoelektričarja ali pa na servis, to nič ne stane.

Re: Dodatni konektor na akumulatorju + dodatno vprašanje

Objavljeno: To feb 04, 2020 6:54 pm
Napisal/-a ule
Pri avtomobilih s s/s sistemom se akumulatorji polnijo na skoraj 15V (ponavadi so noter AGM akumulatorji). Če daš noter navaden akumulator, ti bo po vsej verjetnosti zdržal manj kot namenski, ker se navadni polnijo do 14,4V. Če ga polniš višje začneš izgubljati elektrolit. Kako se pa obnaša polnenje akumulatorja, ko izklopiš S/S sistem pa nevem.

Re: Dodatni konektor na akumulatorju + dodatno vprašanje

Objavljeno: Sr feb 05, 2020 9:24 am
Napisal/-a TihaVoda
mrtwelvetrees je napisal/-a:Kolegica ima 1.6dci 130, pa sem opazil da je na akumulatorju dodaten konektor (majhen, štirikoten) 2 žičke gresta iz njega. Ni vezana na pola plus in minus - je ločen. Čemu služi ?


Sicer ugibanje, ampak lahko bi bil temperaturni senzor. Da se prilagaja polnjenje akumulatorja tudi glede na temperaturo. Pri boljših polnilcih akumulatorjev (npr. za bivalne akumulatorje v avtodomih) je to kar običajno.

Re: Dodatni konektor na akumulatorju + dodatno vprašanje

Objavljeno: Sr feb 05, 2020 12:13 pm
Napisal/-a Firediver
Pa zanimivo se mi zdi, zakaj zavraga so nekateri tako leseni in ta napredni sistem izklapljajo samo zato, ker se mu iz principa nočejo prilagoditi?
Saj ni tako moteč, da ne moreš živeti z njim.

Sicer je pa res, da lahko v življenski dobi takega akumulatorja prišparaš toliko goriva, kolikor je S&S aku dražji od navadnega...ampak manjša povprečna poraba na 100km je pa blagodejna za tiste, ki jo izračunavate na cl natančno....

Re: Dodatni konektor na akumulatorju + dodatno vprašanje

Objavljeno: Sr feb 05, 2020 12:22 pm
Napisal/-a danci1973
Firediver je napisal/-a:Sicer je pa res, da lahko v življenski dobi takega akumulatorja prišparaš toliko goriva, kolikor je S&S aku dražji od navadnega...


Point S&S ni v prihranku denarja za posameznika, ampak v zmanjšanju izpustov v urbanih središčih, kjer avti več stojijo kot se vozijo.

Re: Dodatni konektor na akumulatorju + dodatno vprašanje

Objavljeno: Sr feb 05, 2020 12:39 pm
Napisal/-a Firediver
Ajaaaa, sedaj mi je jasno...torej niso samo pri VAGu taki, ampak tudi vsi ostali, ki S&S izklapljajo namenoma!

Re: Dodatni konektor na akumulatorju + dodatno vprašanje

Objavljeno: Sr feb 12, 2020 2:21 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Ok zdaj sem bolj podrobno pogledal in je tisti dodaten konektor ločen, če prav vidim na masi (-) ?
Ne vem čemu služi.

Slika
Slika

Re: Dodatni konektor na akumulatorju + dodatno vprašanje

Objavljeno: Sr feb 12, 2020 5:20 pm
Napisal/-a nejc1
To je senzor za nadzor napolnjenosti akumulatorja. Torej da se npr. pri delovanju Stop/starta ve točno koliko je napolnjen akumulator...

Re: Dodatni konektor na akumulatorju + dodatno vprašanje

Objavljeno: Sr feb 12, 2020 7:43 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
A se ta tip akumulatorja kaj preverja za nivo "tekočine" v njem ali je zaprt sistem - ker ima čepe - ampak ti čepi so narejeni tako namerno da se jih ne odpira ?