bluedot je napisal/-a:Pozdravljeni,
včasih sem bil velik ljubitelj oplov, dokler jih ni prevzel PSA. Pred kratkim sem kupil Alfa Romeo in spet, PSA prevzame mojo novo najljubšo znamko.
Žena je imela Peugeota 308 (l. 2012) in to je bil moj prvi stik s to znamko. Znotraj je bil avto zelo lepo dodelan, motor je bil super, materiali kvalitetni in vožnja udobna. Vendar, kar se karoserije in vsega ostalega tiče, pa je avto bil najslabši do sedaj. ESP je bil len in pozen (za razliko od Opla, kjer je bil tako rekoč telepatski), zavore so rjavele, karoserija je rjavela in zadeve so se kvarile.
Sodobni PSA avtomobili se mi prav tako ne zdijo preveč kvalitetni, razen tega so vedno med najslabšimi, kar se NCAP varnostnih testov tiče (svetla izjema je nova 508-ka). Opel je vedno bil med boljšimi, odkar pa si delijo platformo s PSA, tudi varnost posledično trpi.
Alfa Romeo Gulia in Stelvio sta bila razvita s pomočjo ferrarijevih inženirjev (motorji, podvozje, aerodinamika,...), kar se očitno pozna. Alfi večinoma očitajo slabo kvaliteto materialov v notranjosti (kar sicer ni univerzalno mnenje), vendar kar se voznih lastnosti tiče, pa so si preizkuševalci enotni, da sta ta dva modela v svojem razredu najboljša (ali med najboljšimi) na trgu. Tudi varnost je izjemna.
Sedaj, ko bo stvari prevzel PSA, so že napovedali, da bo črtan nov večji SUV ter nov superšportnik. Tudi Alfa Romeo Tonale ne bo grajen na modularni Giorgio platformi (ki je FCA koncern stala 5 mrd. USD in jo zaenkrat uporabljajo Gulia, Stelvio, Maserati Levante,...), ampak bo na nečem od PSA-ja. Kaj to pomeni za nadaljnje sodelovanje s Ferarijem? Bo tudi tega konec? V preteklosti je bilo veliko križanja med AR in Ferarrijem na različnih projektih, ker so bili pod istim koncernom.
Kaj mislite, je to konec za AR?
Kaj ti si iz Marsa, kake bedastoče trobiš. PSA avti so na crash testih zadnjih 15 let skoraj vedno med 4 ali 5*****, odvisno od opreme oz. količine asistenčnih pomagal. Pustimo male C1, C2, ,...govorimo o velikoserijskih C5, C6, C4 picasso, 508, 3008, 5008, C5 aircross,...
Družbi sta se združili, ni nobena kupila druge, gre predvsem za skupen razvoj pri bodočih popolnoma električnih vozilih. Koliko ti je znano Fiat in PSA sodelujeta iz leta 1981, ko so skupaj naredili prve kombije C25, ducato, ....pa potem tudi velike enoprostorce C8/pherdra/807. Kombije - vse znamke, še danes dela fiat. PSA ima odlične neproblematične dizle HDI, nekaj težav je bilo z THP motorji. PSA mislim da se ne bom mešal v športne znamke, generalni bo CFA, izvršni pa PSA direktor. Šlo bo za skupne nabave, razvoj hibridov, elektro pogonov,... to PSA že vse tudi ima.
Za Opel vemo, da je imel prej vedno izgubo, zdaj pod PSA je prvič pozitiven, razvoj je ostal v Nemčiji, pustili so jim svoje značilnosti avtov. Recimo matrične led žaromete ponuja samo Opel/ psa še jih ne ponuja, ostale so stikala, ročice v kabini, dobili so pa menjalnike in motorje od PSA.
Tako da, pustimo jim nekaj časa, da vidimo kaj bo iz te 4. najmočnejše skupine.