dobre primere si dal..... in potrdil, kar sem rekel....
v tvojem drugem primeru se dobro vidi, da prikolica IMA naletno bremzo (ali celo kaj več) in prikolica BREMZA ( celo blokira določeno gumo).
tudi v prvem primeru (simulaciji) ima naletno bremzo
in jaz sem napisal
Gricko je napisal/-a:če ti bremzaš prikolico (prikolica bremza), potem stvar deluje (ampak tu rabiš potem dodatne stvari in ne le elektroniko v avtu)
glede uspešnosti obvladovanja prikolice le z ESPjem od avta in da prikolica pri tem ne "pomaga" pa je stvar veliko bolj zahtevna in manj uspešna.
sicer lahko ti bremzaš z avtom in stvar " deluje" če ima avto zelo hiter in odziven ESP ampak res v zelo ozkem območju, saj lahko ti z kontra "gumo " bremzaš le v trenutku od vračanja prikolice proti sredinski legi. če ESP začne malo prehitro oz bremza malo predolgo ( glede na nihaj) stvar samo poslabšaš. torej je vse skupaj bolj blažev žegenj in marketing kot dejanska pomoč.
zelo podobni so danes slabši ACCji. sicer stvar deluje ampak je vse prej kot udobno, varčno, prej nevarno za ostale udeležence ( stalno neko nesmiselno bremzanje, pospeševanje, bremzanje pred prehitevanjem na AC in podobno)
Tak ACC sicer deluje ampak je za mene neuporaben, podobno mislim da je s tem sistemom, kjer prikolica ne pomaga avtu pri stabilizaciji.
stvar je narejena na pol in samo da se lahko prodaja ( da se oglašuje kaj avto "zmore")
in ja, dopuščam možnost , da se motim ( ker stvari ne poznam ampak iz osno fizike vidiš, da je stvar težko realizirana).
PS: če se ne motim poznaš WV....kljuka od avta, ki "zna sam parkirati" prikolico in podobne stvari je navadna Fe kljuka ali ima kakšne senzorje kota??
iz katerega namena so vtiči na prikolici sedaj 13pinski in ne več le 7 kot je bilo včasih in je bilo dovolj?
sam prašam.