Pozdrav, pri 3 mesece stari Toyoti imam na A stebricku ris....smo poskusili z retusiranjem in poliranjem pa ne gre..cenilec pravi da bi barvali stebricek in naredili prehod.. Ok dilema je ali naj sedaj zaradi tega se avto barva ali pac naj ostane ris.. Kaj bi vi naredili? Gre za 3 mesece star avto in mi nikakor ni za barvanje.. Mnenja..
Pelji ga nekomu, ki se ukvarja z poliranjem in ti bo nanesel barvo, lak vse skupaj spoliral in bo ok. Če pa hočeš, da bo kot je bilo bo je pa potrebno barvat.
V vsakem primeru bi bilo fino z čopičem nanesti barvo, da ne bo rjavelo
Zadnjič spremenil pskoda, dne So avg 22, 2020 7:00 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Spolirat se ne da, ker gor ni več barve. Prvo bi bilo potrebno nanesti barvo (z čopičem) nato lak (z čopičem) potem šele spolirat. Tak komplet barva + lak lahko kupiš tudi pri toyoti
mala šala je tole popravit na tak način, kot je @Pskoda napisal....(še mnogo hujše zadeve, od izvijača recimo so sanirali.....
to kar ste retuširali in polirali je ok. ampak potrebno je nanest v ris barve toliko, da pod prsti čutis "breg" in ko je popolnoma suho zacnes vodno brusit, vsekakor naj to nekdo dela, ki ve zakaj se gre, oz. kako se zadevi streže.....tudi tukaj na forumu je svoj čas nekaj uporabnikov objavljalo slike kako so kako stvar spidenali, mogoče se kdo javi, ker ti imajo tudi cel kup profi past in gobic...
Jst sem zaprisegel da manjših prask ne bom več barval. Pa sem obcutljiv na to. Ni problem denar, ampak ce bi barval mora delati prehode in šele takrat lahko pride do sranja če se barva ne bo ujemala. Takrat bo vidno iz aviona, zdej verjetno ni tako.
Probaj nekoga dobiti ki bi lepo naredil s copičem in poliral. Barvanje, lakiranje, prehodi jaz ne bi delal. Sem se že večkrat opekel...
Pozanimaj se pri tem izvajalcu takšnih popravil. Meni je pred leti popravil ris po celi strani avta, ki mi ga je nekdo naredil iz objestnosti. S popravilom sem bil zelo zadovoljen. Tudi časovno je hitro - dejansko v dopoldnevu. Uveljavljal sem tudi kasko. http://www.paintfixpro.si/index.php
Barvanje poškodbe z bazo na prehod in lakiranje na prehod više oziroma lakiranje celotnega loka do c stebrička. Če ima na strehi spoj bok/streha pokrit z letvico, toliko bolje. Ali pa počakaj, da dobi bok bojne rane od parkingov in potem še to popravljaj.
1992 Fiat Uno 60 SX 1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik 1991 Citroen ZX 1,6i Aura
Tukaj bi izkoristil eno vprašanje. Imam avto letnik 2015, odlično ohranjen, toda na rdeči barvi, bočno ima kar nekaj prask, odrgnin od vrat drugih avtomobilov. Zanima pa me, če se mi izplača polirat, barvat, skratka prekrit pred prodajo avtomobila, preko kaska? Imam polen kasko. Ali je boljše pustiti tako kot je in ga takšnega prodajati.
Če ga misliš prodat zakaj popravljat? Boš pač malo spustil ceno razen če misliš vzeti staro za novo? V obeh primerih jaz ne bi dal popravljat. Itak pa če se z nohtom čuti potem ni druge kot barvati.
Edit: jaz imam že troje od štirih vrat obtolčena. Od idi_otov kateri očitno niso sposobni normalno odpret vrat kaj šele vozit. Prvič je bolelo. Sedaj se ne sekiram več. Na kraj pameti mi ne pride popravljat če bi sedaj prodajal.