Res da so počitnice, ampak boš moral pa še enih knjig prebrati...wildbliw je napisal/-a:Kapljica tudi ni najbolj aerodinamična. Če vzameš zelo sploščeno Gaussovo krivuljo, narediš iz nje vrtenino okoli osi X, dobiš v tej smeri boljšo aerodinamiko.
wildbliw je napisal/-a:Odpiram, ker obstajajo mojstri, ki trdijo, da so limuzine najbolj aerodinamični avti.
Firediver je napisal/-a:Hudo posploševanje!
Prvo stvar: Kaj ima povprečna hitrost sploh veze tukaj?
Druga stvar: Pri vsakem avtomobilu - ne glede na znamko - zračni upor (in s tem poraba goriva, da se ta upor premaguje) narašča s kvadratom hitrosti.
Sicer je res, da so velike razlike vidne pri ekstremnih hitrostih superšpornih vozil, ampak običajen avto takih hitrosti ne doseže - le zakaj?
Ker ima prešvoh motor za premagovanje tega zračnega upora pri določeni hitrosti.
Če bi si običajen avto "nadel" obliko škatle za čevlje, niti prvotne končne hitrosti ne bi dosegel. Ker bi zaradi slabše aerodinamične oblike več motorne moči porabil za dosego (nižje) končne hitrosti.
(Za pikolovce: Sodelujejo tudi druge stvari tukaj, ni samo zračni upor v igri, ampak tema je aerodinamika, zato sem ostale fakorje zanemaril, ker je treba najprej razčistiti osnove).
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 39 gostov