AMPAK, ker praviš, da če aku odklopiš ti naslednje jutro ob priklopu normalno prižge, bi rekel, da ni problem v instalaciji ampak v aku-ju
torej ali je aku hin in se sesede, ali pa ti ga nekaj žre ( in tudi aku je proti koncu) in je iz tega razloga zjutraj prešvoh za zagon
Prvič je tako naredilo lani poleti pred Spinom, se vozimo celi teden okrog po opravkih in pop. pridemo iz trgovine in gremo domov dam kontakt in evo začne tttkkkk ampak vžgem motor in gremo domov, doma dam še stari aku polniti za 20 ur še stari polnilec 2,5A Ta stari aku. je zdžal do letos maja, ko sem bil na vrsti za TP me je pred vhodom izdal
Porinemo vozilo na stran in mi mehanik da ta sedanji aku, ga je imel za rezervo. Torej ta nov aku je delal BP do letos decembra
sedaj pa problem? Še o starem aku, je bil za rezervo napolnjen do novebra oba sta 62Ah še bil za rezervo v C5 od mame, kerj je tudi njej NOV aku spraznilo enih 8 dni delal BP. Sedaj pa je stari aku na 10V se ne pobere več, ko je bil decembra 3 dni za rezervo v Škodi
Pišem bolj kot zanimivost, kaj se lahko dogaja z elektriko na vozilu, ki je do sredine marca letos prevozilo tudi po 2800 kilometrov na mesec
Da, sedaj ko je kleme dol in ga dam minuto prej gor preden grem kam zaganjač lepo in tudi hitro prime ter vse lepo steče, tudi po vožnji 10 ali 20 minut vse dela BP ni lučke za alternator itak polni 14V+ Pred menjavo modula komande klima ventilatorji se je motor med vožnjo zaganjal, sedaj je vse spet normalno. Razen, če bila napaka še kje na samih ventilatrojih a bi verjetno potem kurilo varovalke? Tiste spredaj na Aku zgoraj so glavne za ventilatorje in lepo kaže na vseh 4- 12.80v med delovanjem, sem pomeril.