nejc1 je napisal/-a:To je Li-Ion akumulator oz. enota, ima tudi določeno elektroniko v sebi. Cena... enkrat smo šli preverjat za pač en avto... cca 1,5k€.
nejc1 je napisal/-a:Ti avtomobili niso več mišljeni za 30 let... Izkušnje kažejo, da imajo mnogi hibridi ob normalni uporabi po 8, 10 letih še vedno 70 % kapacitete baterije, torej bi naj zdržale še kar nekaj več... Ja poraba bo kak deci višja kot pri novem avtomobilu, ker bo bencinski motor več delal, vozil se boš pa še vedno... In če potem po xy letih daš popravit baterijo da ti zamenjajo ta slabše celice za neko sprejemljivo ceno in da lahko voziš še 3, 4, 5 let potem pa je itak komplet avto odslužil svoje... Imaš pa tudi popolno obnovo, kjer zamenjajo vse celice, seveda za nižjo ceno kot je nova baterija. Če je pri toyoti res samo 2 jurja, potem je to sigurno obnovljena. Jamstvo je na odpoved baterije, ne na manjšanje kapacitete z leti, kar je normalna zadeva.
xxl je napisal/-a:Mene niti ne skrbi kaj bo z baterijo čez 10 let, več kot 5 let niti ne mislim imeti avta. Bolj bo zanimivo videt, kdo bo upal kupit 10 let staro EV.
nejc1 je napisal/-a:To je v bistvu zelo stara tehnologija, ampak se pred leti ni obnesla, ker se pač ni splačalo tega delat zaradi nekaj deci manjše porabe in malenkost manjših izpustov... Danes ko je pa vsaka malenkost in vsak g izpustov zelo važen se pa to čedalje več vgrajuje v vozila... Razlika v porabi pri klasičnem motorju proti mild hybridu pri pravi mestni vožnji je lahko cca 10%, pri relacije razlike ni oz. je zanemarljiva. Klasični motor ima namesto navadnega alternatorja močnejši 48 V generator/zaganjalnik, 48 V baterijo in pretvornik iz 48 na 12 V, ki polni klasičen 12 V akumulator. Avto zaženeš s klasičnim štarterjem, ko sam vgasne s stop/start sistemov pa se potem zažene z generator/zaganjalnikom preko mikro jermena. Tak avto zdrži tudi bistveno dlje sam ugasnjen ob stop/start sistemu. Pri pospeševanju generator deluje kot elektromotor in tako malo razbremeni motor z notranjim izgorevanjem in malenkost pomaga pri moči. Bo pa to kar drag špas če bo kaj crknilo ko bodo avtomobili stari, pri 48 V bateriji in generator/zaganjalnikom govorimo v obeh primerih o 4 mestnih cifrah €€€. No saj počasi verjetno ne bo več izbire, ko bodo vsi motorji z notranjim izgorevanjem dobili to tehnologijo. Razlika v pospeških pri motorju brez in s to tehnologijo ob tem da imata oba enako moč je minimalna oz. jo bo težko kdo zaznal. Suzuki npr. je ob uvedbi te tehnologije še dodatno znižal moči svojih motorjev za še manjšo porabo in izpuste, ampak so pospeški vseh avtomobilov padli za sekundo do 100.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov