Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 902
Pridružen: Pe okt 31, 2008 6:15 pm
Kraj: Obala

Blagi hybrid

Napisal/-a svetilnik So nov 28, 2020 11:06 am

kaj so plusi in kaj minusi pri blagih hybridih v manjših avtomobilih kot so npr te?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... d%20140%20
https://www.autoexpress.co.uk/ford/fies ... dition-5dr

Ok, jasno mi je to, da je namen tega znižanje izpusta emisij, toda zanima me koliko je manjša poraba goriva, koliko več se pozna na moči, kako je glede napak, pokvarljivosti....
 
Uporabniški avatar
D12J12
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: So okt 27, 2012 11:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a D12J12 So nov 28, 2020 11:27 am

Pri mazdi3 blagi hibrid pomaga samo med pospeševanjem, po mojem občutku je takrat nekaj manjša poraba ( BC nekih 5l pri zmernem pospeševanju). Iz baterije katero polni s pomočjo zavor in motorja napaja celotni avtomobil, tako da so porabniki vezani na baterijo, mogoče že iz tega naslova kakšen % manjša poraba.
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Ne maj 30, 2010 10:39 am

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a nejc1 So nov 28, 2020 12:34 pm

To je v bistvu zelo stara tehnologija, ampak se pred leti ni obnesla, ker se pač ni splačalo tega delat zaradi nekaj deci manjše porabe in malenkost manjših izpustov... Danes ko je pa vsaka malenkost in vsak g izpustov zelo važen se pa to čedalje več vgrajuje v vozila... Razlika v porabi pri klasičnem motorju proti mild hybridu pri pravi mestni vožnji je lahko cca 10%, pri relacije razlike ni oz. je zanemarljiva. Klasični motor ima namesto navadnega alternatorja močnejši 48 V generator/zaganjalnik, 48 V baterijo in pretvornik iz 48 na 12 V, ki polni klasičen 12 V akumulator. Avto zaženeš s klasičnim štarterjem, ko sam vgasne s stop/start sistemov pa se potem zažene z generator/zaganjalnikom preko mikro jermena. Tak avto zdrži tudi bistveno dlje sam ugasnjen ob stop/start sistemu. Pri pospeševanju generator deluje kot elektromotor in tako malo razbremeni motor z notranjim izgorevanjem in malenkost pomaga pri moči. Bo pa to kar drag špas če bo kaj crknilo ko bodo avtomobili stari, pri 48 V bateriji in generator/zaganjalnikom govorimo v obeh primerih o 4 mestnih cifrah €€€. No saj počasi verjetno ne bo več izbire, ko bodo vsi motorji z notranjim izgorevanjem dobili to tehnologijo. Razlika v pospeških pri motorju brez in s to tehnologijo ob tem da imata oba enako moč je minimalna oz. jo bo težko kdo zaznal. Suzuki npr. je ob uvedbi te tehnologije še dodatno znižal moči svojih motorjev za še manjšo porabo in izpuste, ampak so pospeški vseh avtomobilov padli za sekundo do 100.
 
Kohec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: So jun 13, 2009 3:03 pm

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a Kohec So nov 28, 2020 1:40 pm

Pred kratkim sem vozil testnega Hyundaja i30 dizel - mehki hibrid. Avto resnično dobro potegne.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2397
Pridružen: To apr 26, 2005 7:33 pm

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a mrtwelvetrees So nov 28, 2020 1:47 pm

Koliko je sploh strošek nove baterije 48v za blage hibride ?
Pa je ta baterija res "baterija" ali je bolj kondenzator (velike kapacitivnosti) ?

To baterijo moraš po 7h letih menjat, ker se iztroši, če imaš pa iztrošeno tako baterijo in se vseeno voziš pa imaš višjo porabo.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Ne maj 30, 2010 10:39 am

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a nejc1 So nov 28, 2020 2:02 pm

To je Li-Ion akumulator oz. enota, ima tudi določeno elektroniko v sebi. Cena... enkrat smo šli preverjat za pač en avto... cca 1,5k€.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6279
Pridružen: Če jun 22, 2006 12:17 pm

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a IcEm4n So nov 28, 2020 2:06 pm

Clio E-Tech ni blagi hibrid.
Slika
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Ne maj 30, 2010 10:39 am

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a nejc1 So nov 28, 2020 2:31 pm

Ta Clio je klasičen hibrid ja.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1732
Pridružen: Sr jun 02, 2004 8:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a Gricko So nov 28, 2020 2:31 pm

nejc1 je napisal/-a:To je Li-Ion akumulator oz. enota, ima tudi določeno elektroniko v sebi. Cena... enkrat smo šli preverjat za pač en avto... cca 1,5k€.

seveda ima elektroniko, saj je nadzor nad pravilnim polnenjem pri Li Ion zelooo pomemben, sicer gre vse skupaj v pepel :mrgreen:

liion je ob nepravilni uporabi zelo nevaren in gorljiv
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2397
Pridružen: To apr 26, 2005 7:33 pm

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a mrtwelvetrees So nov 28, 2020 3:28 pm

Če pravite da je pri blagem hibridu 1500 eur taka baterija, koliko je pol pri Cliotu-e ? 3500 ?
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Ne maj 30, 2010 10:39 am

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a nejc1 So nov 28, 2020 3:31 pm

Verjetno še bistveno več... Ampak nima smisla danes spraševat koliko je baterija, če bo le ta crknila oz. potrebna servisa mogoče po 10 ali 12 letih. Že danes imamo tudi v slo specializirana podjetja za popravilo in obnovo akumulatorjev hibridnih in električnih vozil, čez 10 let bo tega mnogo več...
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3612
Pridružen: To jan 31, 2006 8:41 pm

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a xxl So nov 28, 2020 4:02 pm

Za Toyoto pravijo, da je cca 2000 €, če crkne po 10 letnem jamstvu.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2397
Pridružen: To apr 26, 2005 7:33 pm

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a mrtwelvetrees So nov 28, 2020 4:10 pm

V obnovo jaz nikoli nebi šel, ker je že na tone tega napisano, izkušnje kupcev glede obnove. Zamenjajo samo nekaj celic ki so zelo slabe, ostale pa so stare in crknejo po parih letih pa si spet na istem.

Za jamstvo na baterije imaš pa tudi drobni tisk, recimo koliko % mora biti izrabljena baterija, da ti jo zamenjajo. Pa tudi če ti jo zamenjajo boš dobil najbrž tovarniško obnovljeno, ne novo-novo.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Ne maj 30, 2010 10:39 am

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a nejc1 So nov 28, 2020 4:21 pm

Ti avtomobili niso več mišljeni za 30 let... Izkušnje kažejo, da imajo mnogi hibridi ob normalni uporabi po 8, 10 letih še vedno 70 % kapacitete baterije, torej bi naj zdržale še kar nekaj več... Ja poraba bo kak deci višja kot pri novem avtomobilu, ker bo bencinski motor več delal, vozil se boš pa še vedno... In če potem po xy letih daš popravit baterijo da ti zamenjajo ta slabše celice za neko sprejemljivo ceno in da lahko voziš še 3, 4, 5 let potem pa je itak komplet avto odslužil svoje... Imaš pa tudi popolno obnovo, kjer zamenjajo vse celice, seveda za nižjo ceno kot je nova baterija. Če je pri toyoti res samo 2 jurja, potem je to sigurno obnovljena. Jamstvo je na odpoved baterije, ne na manjšanje kapacitete z leti, kar je normalna zadeva.
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1172
Pridružen: Ne feb 24, 2008 9:01 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a jack86 So nov 28, 2020 6:05 pm

Kaj pa pravite na V60 D6 twin motor?
Vem da je to predvsem forum o nemških svetih kraljih, ampak vseno me mika ta zadeva :D
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3612
Pridružen: To jan 31, 2006 8:41 pm

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a xxl So nov 28, 2020 7:20 pm

Mene niti ne skrbi kaj bo z baterijo čez 10 let, več kot 5 let niti ne mislim imeti avta. Bolj bo zanimivo videt, kdo bo upal kupit 10 let staro EV.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2397
Pridružen: To apr 26, 2005 7:33 pm

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a mrtwelvetrees So nov 28, 2020 9:35 pm

nejc1 je napisal/-a:Ti avtomobili niso več mišljeni za 30 let... Izkušnje kažejo, da imajo mnogi hibridi ob normalni uporabi po 8, 10 letih še vedno 70 % kapacitete baterije, torej bi naj zdržale še kar nekaj več... Ja poraba bo kak deci višja kot pri novem avtomobilu, ker bo bencinski motor več delal, vozil se boš pa še vedno... In če potem po xy letih daš popravit baterijo da ti zamenjajo ta slabše celice za neko sprejemljivo ceno in da lahko voziš še 3, 4, 5 let potem pa je itak komplet avto odslužil svoje... Imaš pa tudi popolno obnovo, kjer zamenjajo vse celice, seveda za nižjo ceno kot je nova baterija. Če je pri toyoti res samo 2 jurja, potem je to sigurno obnovljena. Jamstvo je na odpoved baterije, ne na manjšanje kapacitete z leti, kar je normalna zadeva.


Že že, ampak pozabil si, da ljudje ne kupujejo avto za 30 let, za 10 pa še.
In vsako leto so avtomobili manj kvalitetno narejeni, baterije toliko da zdržijo čez garancijo.
Pa še to: če gledaš da je baterija za blagega hibrda 1500, pa z delom zaokrožimo na 2000 eur, potem ta znesek odšteješ od vrednosti avtomobila ki ga prodajaš čez 10 let.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
RUNAČ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Če jul 09, 2020 5:18 pm

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a RUNAČ So nov 28, 2020 10:19 pm

xxl je napisal/-a:Mene niti ne skrbi kaj bo z baterijo čez 10 let, več kot 5 let niti ne mislim imeti avta. Bolj bo zanimivo videt, kdo bo upal kupit 10 let staro EV.


No, da bi ti Toyota po 5 letih delala bp, bi jo še vedno menjal? Sicer sem razbral iz tvojih zapisov, da menjaš avte na par let z novimi, ampak kar tako vprašam iz firbca :D
V življenju si je treba postavljati visoke cilje. Recimo takega, da boš imel 1200 evrov penzije, ko (če sploh) jo boš dočakal.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3612
Pridružen: To jan 31, 2006 8:41 pm

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a xxl So nov 28, 2020 11:06 pm

Seveda menjam, ko ocenim, da še dovolj dobro dobim zanj, ali (in), če nisem zadovoljen z njim, kot s prejšnjima dvema. Na zadnjem (T-Roc 1.5 sport) sem izgubil 3200 € v dveh letih in 46000 km. Tega bom mogoče imel 5 let, možno je tudi 3 ali pa 10, ker prihodnosti pa res ne znam napovedat. :)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 902
Pridružen: Pe okt 31, 2008 6:15 pm
Kraj: Obala

Re: Blagi hybrid

Napisal/-a svetilnik Ne nov 29, 2020 7:58 am

nejc1 je napisal/-a:To je v bistvu zelo stara tehnologija, ampak se pred leti ni obnesla, ker se pač ni splačalo tega delat zaradi nekaj deci manjše porabe in malenkost manjših izpustov... Danes ko je pa vsaka malenkost in vsak g izpustov zelo važen se pa to čedalje več vgrajuje v vozila... Razlika v porabi pri klasičnem motorju proti mild hybridu pri pravi mestni vožnji je lahko cca 10%, pri relacije razlike ni oz. je zanemarljiva. Klasični motor ima namesto navadnega alternatorja močnejši 48 V generator/zaganjalnik, 48 V baterijo in pretvornik iz 48 na 12 V, ki polni klasičen 12 V akumulator. Avto zaženeš s klasičnim štarterjem, ko sam vgasne s stop/start sistemov pa se potem zažene z generator/zaganjalnikom preko mikro jermena. Tak avto zdrži tudi bistveno dlje sam ugasnjen ob stop/start sistemu. Pri pospeševanju generator deluje kot elektromotor in tako malo razbremeni motor z notranjim izgorevanjem in malenkost pomaga pri moči. Bo pa to kar drag špas če bo kaj crknilo ko bodo avtomobili stari, pri 48 V bateriji in generator/zaganjalnikom govorimo v obeh primerih o 4 mestnih cifrah €€€. No saj počasi verjetno ne bo več izbire, ko bodo vsi motorji z notranjim izgorevanjem dobili to tehnologijo. Razlika v pospeških pri motorju brez in s to tehnologijo ob tem da imata oba enako moč je minimalna oz. jo bo težko kdo zaznal. Suzuki npr. je ob uvedbi te tehnologije še dodatno znižal moči svojih motorjev za še manjšo porabo in izpuste, ampak so pospeški vseh avtomobilov padli za sekundo do 100.


Hvala za izčrpen odgovor.
Torej ni neke pridobitve, na koncu prej trepetaš, da se ne pokvari, oziroma, da je dobro narejeno. Sicer sem vozil nekaj različnih znamk blagih in polnih hybridov, toda vse na kratke proge, tako, da sem lahko zaznal samo tisti res sunkovit pospešek iz mesta, za ostalo pa ne vem kaj in kako.
Suzukijev primer poznam, Swift je iz 140 KM padel z blagim hybridom na nekje 128KM,. Fiesta je iz 140 KM(takšno imam jaz, zato sprašujem) skočila na 155KM in zato me to zanima. Koliko pa je težji tak avto?
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 31 gostov