Stran 2 od 2

Re: Blagi hybrid

Objavljeno: Ne nov 29, 2020 8:23 am
Napisal/-a meganer
Jaz pa ne vidim neke prednosti ...... edino da proizvajalec in država več dobita.
Da bi se vozil lahko vsak dan v službo (ene 30km) z baterijo ..... to pa bi.

Dokler se vozim 1km je pa 2.0tdi zakon :mrgreen:

Re: Blagi hybrid

Objavljeno: Ne nov 29, 2020 10:04 am
Napisal/-a krik
xxl je napisal/-a:Seveda menjam, ko ocenim, da še dovolj dobro dobim zanj, ali (in), če nisem zadovoljen z njim, kot s prejšnjima dvema. Na zadnjem (T-Roc 1.5 sport) sem izgubil 3200 € v dveh letih in 46000 km. Tega bom mogoče imel 5 let, možno je tudi 3 ali pa 10, ker prihodnosti pa res ne znam napovedat. :)

No 3500. Probaj ga prodati. Zna biti tudi 5000.

Re: Blagi hybrid

Objavljeno: Ne nov 29, 2020 11:35 am
Napisal/-a xxl
Ne razumem.

Re: Blagi hybrid

Objavljeno: Ne nov 29, 2020 12:33 pm
Napisal/-a sašo5
meganer je napisal/-a:...... je pa 2.0tdi zakon :mrgreen:

RESNICA......oz. bi rekli "kruto dejstvo"...
kaka elektrika, kaka sranja.... :roll:
bencin in nafta for ever....

Re: Blagi hybrid

Objavljeno: Ne nov 29, 2020 4:15 pm
Napisal/-a svetilnik
Jaz bi rekel samo bencin, kakšna nafta... :lol:

Re: Blagi hybrid

Objavljeno: Ne nov 29, 2020 6:23 pm
Napisal/-a nejc1
:lol: Dokler ga imamo še možnost kupit... Mild Hybrid ni kaj veliko težji, nekih 30-40 kg več od navadnega bencinarja/dizla.

Re: Blagi hybrid

Objavljeno: Po nov 30, 2020 8:51 am
Napisal/-a tha_man
To so uturili izključno za nižanje izpustov v testih. Iz uporabniškega vidika je praktično edina razlika, da start-stop sistem deluje bolj smooth (kar niti ni nepomembno, glede na to, da je tud ta zadeva postala obvezna in ponekod še neizklopljiva). Bo pa čez čas zihr strošek z baterijo, ki ga tisti (mogoče) deciliter nižja poraba ne upraviči, ampak žal ni druge izbire.