MercedesV je napisal/-a:Morda kdo ve ,ali je potrebno takšno novo prikolico peljati še kaj na tehničnega ? ( kdaj ,v kolikšnem času ?? )
Lahki priklopnik (priklopno vozilo, katerega NDM ne presega 750 kg) je potrebno prvič peljati na tehnični pregled po 4 letih od nakupa (gleda se prvega končnega kupca) in potem vsaka 4 leta.
Ker takšno priklopno vozilo ni registrirano (nima svojega prometnega dovoljenja in registrskih tablic, temveč nanj namestiš registrske tablice vlečnega vozila), moraš imeti pri sebi potrdilo o tehnični brezhibnosti. (Ob nakupu se to potrdilo izda na podlagi predloženega potrdila o skladnosti (aka homologacije), ki namesto številke zapisnika o tehničnem pregledu vsebuje številko potrdila o skladnosti.)
MercedesV je napisal/-a:90% vseh nezaviranih prikolic je deklarirano na skupno maso 750kg.
Prikolica nima deklarirane skupne mase 750 kg, ampak ima deklarirano največjo dovoljeno maso (NDM) 750 kg.
NDM je masa prikolice + nosilnost. Ta podatek je določil proizvajalec prikolice. (Nosilnost = koliko lahko največ tovora naložiš.) Skupna masa je pa masa prikolice + trenutno naložen tovor.
MercedesV je napisal/-a:Lahko vlečeš takšno prikolico , seveda z pogojem da jo obtežiš samo do skupne mase 540kg ,tako po domače ,je ne naložiš do konca.??
Točno tako.
MercedesV je napisal/-a:Sploh mi pa ni jasno ,kje je problem če se držiš konkretno v primeru 540kg ,saj je v bistvu do 750kg kolikor je homologirana prikolica še dosti fore.
Ni problema. Skupna masa v tvojem konkretnem primeru ni omejena z NDM prikolice (ki je 750 kg), ampak s tem, kar ima clio v homologaciji.
MercedesV je napisal/-a:V homologaciji dejansko ne piše nič drugega kot to ,da prikolica+tovor ne smeta presegati 540 kg. !! Vsaj jaz tako berem ??
Pravilno bereš.