Stran 1 od 3
98 oktanski bencin - problem
Objavljeno: Sr mar 10, 2004 11:17 pm
Napisal/-a Omelo
Bom čist na kratko obrazložu. Kkšne 3 mesce tankam 98 oktanski bencin. Naredil sem okol 8000 km. Potem sem imel servis, pa mi serviser ko pridem avto iskat reče, da sm mel keramiko na svečkah čist razpokano. Kaj sm počel... če sm dajal kakšne aditive not, al kva jst vem kaj. Pa rečm da ne, pa me praša če slučajno tankam 98, in ko sm potrdu je reku, naj ne več, kr bom mogu v kkšnem letu spet menjat svečke. Baje da se svečke al kva jst vem kaj, preveč segreva in so zarad tega problemi?
Kukr se je men zdelo je avto naredil nekej malga več km, pa mogoče je mal lepš laufou mrzu? Kr nekej.
Objavljeno: Sr mar 10, 2004 11:19 pm
Napisal/-a Desmodromika
Ma ja najbrž si na kakšni vaški pumpi tankal.
Objavljeno: Sr mar 10, 2004 11:27 pm
Napisal/-a Happy_Tom
Ne verjamem - 98 bencin bi moral imeti lepše izgorevanje.
Razen če nimaš ti pravega tipa svečk not?
Objavljeno: Sr mar 10, 2004 11:31 pm
Napisal/-a sport
Če je avto narjen za 98okt. bencin loh tud 95okt. tankaš nikakot pa ne obratno.
To sm slišu od mojga mehanika tko da če sm mim ustrelu naj me kdo poprav.
Objavljeno: Sr mar 10, 2004 11:32 pm
Napisal/-a mondy
Happy_Tom je napisal/-a:Ne verjamem - 98 bencin bi moral imeti lepše izgorevanje.
Ja lepše in tudi bolj vroče.

Objavljeno: Sr mar 10, 2004 11:34 pm
Napisal/-a Jonas
Kje pa najveckrat tankas? Men je seviser reku da ma "baje" Petrol najbolj nekakovosten in umazan bencin (ce je temu mogoce verjet), baje se najbolj splaca tankat na Agipu al pa vsaj na istrabenzu.
No kot so ze ustali rekl, tud jz nekak dvomim da bi ob uporabi ustreznih sveck, 98okt bencin tko nanje vplival..
Objavljeno: Sr mar 10, 2004 11:35 pm
Napisal/-a Omelo
Svečke so ble Championove, modela žal ne vem... sm tako mi je reku. Tankam pa, hja, povsod dost. Omv, petrol, kr je... Običajno ga natankam ko mam nekje pol tanka. Tako da mešam in od Petrola in od OMVja.
Objavljeno: Sr mar 10, 2004 11:36 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Kot je rekel mondy .. zadeva lepse izgoreva in tudi visje temeprature.
98 oktansko gorivo se naceloma uporablja na zelo navitih motorjih (Mustangi, honde etc.) zato da motor lepse dela in manjsa shansa poskodb. Morm pa rec tudi jaz sem ze parkrat tanku pa nobenih posledic razn tisje in bolj gladke voznje.
Objavljeno: Sr mar 10, 2004 11:39 pm
Napisal/-a Sonny
ma ne more bit bencin. mi smo tankal včasih v fiata putno tastarga in kolega v uno 98 pa ni blo nc narobe. ne vem no , cudno se mi zdi.. tudi od mehankarjev (zelo dobrih i might say) sem že slišu da ni problema 98.. tko da.. lepo bi blo pa kakšen epilog že enkrat iz tega nardit. no jst sm ga že v bistvu. no problem :P
Objavljeno: Sr mar 10, 2004 11:47 pm
Napisal/-a daewoo_rugby
ja komot tankaš 89, če ti piše 95, ker je to kvalitetnejše, in bojda nič ni narobe, sam ne smeš pa glih mešat pol pol, tko da ne verjamem, da je to zarad benza
lpb

Objavljeno: Sr mar 10, 2004 11:51 pm
Napisal/-a Desmodromika
Sam, če je tanku 89 je ppotem ziher zarad bencina.
Objavljeno: Sr mar 10, 2004 11:54 pm
Napisal/-a daewoo_rugby
sorry 98
lpb
Objavljeno: Če mar 11, 2004 12:04 am
Napisal/-a Viper123
626 sport je napisal/-a:Če je avto narjen za 98okt. bencin loh tud 95okt. tankaš nikakot pa ne obratno.
To sm slišu od mojga mehanika tko da če sm mim ustrelu naj me kdo poprav.
En nasvet: Menjaj mehanika!!
----------------------
Sam ne verjamem, da bi se ti to dogajalo zaradi 98 oktanskega bencina!
Možno, da imaš res napačne svečke, kot je že nekdo napisal oz. preslabo kvaliteto!
98 oktanski bencin je vsekakor bolj zdrav za motor kot pa 95! Sploh pa na naših pumpah 95 oktanov prej ustreza 92, kot pa 95!
LP
Objavljeno: Če mar 11, 2004 12:31 am
Napisal/-a swiftrider
Naš rambo v težavah
Viper123 je napisal/-a:626 sport je napisal/-a:Če je avto narjen za 98okt. bencin loh tud 95okt. tankaš nikakot pa ne obratno.
To sm slišu od mojga mehanika tko da če sm mim ustrelu naj me kdo poprav.
En nasvet: Menjaj mehanika!!
----------------------
Sam ne verjamem, da bi se ti to dogajalo zaradi 98 oktanskega bencina!
Možno, da imaš res napačne svečke, kot je že nekdo napisal oz. preslabo kvaliteto!
98 oktanski bencin je vsekakor bolj zdrav za motor kot pa 95! Sploh pa na naših pumpah 95 oktanov prej ustreza 92, kot pa 95!
LP
Se podpišem pod to. Če tankaš 98 v avto narjen za 95 je ql, glih obratno ni kr lahk začne klenkat, kar pa ni najbolš za mašino.
Pr men je razlika sam tm nekje od 5500 al pa 6000 naprej (pa pač do tistih 7000 kokr se zvrti). Bol mirno teče, pa k je hladn tud. Drgač pa tankam kokr kej, sam ponavad poln tank, skor cel tank. Na moči ni neke bistvene razlike.
Pa baje da tistih 92 vela za petrol. Jst nardim največ km z OMV, men se zdi clo bolš k Agip, sam pač to je ful subjektivno.
Drgač sm jst tud že slišu da ti lahk sfuka katalizator, ventile, lalala, lahk ti požge tretjo zavorno luč... Pa ne vem kok je to kej res, kr 98 je sam bolj odporen na samovžig, ostalo nej nebi blo tok razlike. Večja moč je sam posledica tega da se užge ob pravem času in ne prehitr. Ne razumem zakaj bi ble večje temperature, ne rečem da ni možno, sam če mi lahk kdo to razloži k me zanima.
Da to ni problem mi je reku tud mehanik, k je drgač en najbolj doslednih in natančnih mehanikov kar jih je šarl po mojem turkiznem lubiju...
A ma kdo kej izkušenj z aditivi, ala octane booster, injector cleaner, fuel treatment od QMI...
Probi druge svečke če je možno. Al ga pa manj tišči, če se da ne hladnega, možno da to delaš, sam dvomim no...
Lp
Objavljeno: Če mar 11, 2004 1:09 am
Napisal/-a Mihc
razlika med 95 pa 98 je kompresisko razmerje pa malenkost zakasnjen uzig
ce mas avto za 95 pa tankas 98 pa nimas nock senzorja ki ti bi nanovo nastavu uzig lahko nastanejo problemi
Objavljeno: Če mar 11, 2004 1:09 am
Napisal/-a monster_d
HUH, da bi visji oktani povzrocali skodo?
Huh nebi reko, razn da bi slo za kaki benz z hudimi aditivi nad 100oktanov recimo!
Slabse je za motor ce daj manjse oktansko stevilo kot je predpisano... recimo da bi vlil 91 not... bi motor zacel klenkat!
za tote 3oktane se to po moji logiki zihr ni moglo zgodit!
Pa ce tak ze gledamo petrolov benz naj bi bolj voden bil, se pravi ce tankas 98 sam recimo 95 oktanov!
pomoje so ble svecke slabe izdelave ali pa nepravilne!
LP
Objavljeno: Če mar 11, 2004 3:44 am
Napisal/-a swiftrider
Mihc je napisal/-a:razlika med 95 pa 98 je kompresisko razmerje pa malenkost zakasnjen uzig
ce mas avto za 95 pa tankas 98 pa nimas nock senzorja ki ti bi nanovo nastavu uzig lahko nastanejo problemi
Kompresijsko razmerje? O, to pa ziher, kaj dobiš drgačen gib bata, al nižjo glavo?
Temu jst nebi reku zakasnjen, ampak bolj pravilen vžig.
Objavljeno: Če mar 11, 2004 8:01 am
Napisal/-a andrej777
Moj prjatu že skor eno leto tanka v 19-ko 98 oktanski bencin. Avto velik lepš in bol tekoče laufa in tut mal naj pije.
Pomoje 98 oktanski bencin nebi smel škodit. Mal vode pa tega pa pridemo glih na 95 oktanov kar je prou za avto.
Objavljeno: Če mar 11, 2004 8:34 am
Napisal/-a mazda-mx3
98 oktanski bencin bi moral imeti visjo kalorično vrednost pri izgorevanju...vsaj moja logika tako pravi. Ce ima visjo kaloricno vrednost potem pri gorenju sprostca vec energije (sej jo, aneda?) kar privede lahko samo do visjih temperatur in bolj popolnega izgorevanja. Tak bi bil moj zakljucek glede temperature 98 okt. benza.
Kaj pa bi moral jaz rec, ko imam motor namenjen 91 okt. benzu!?! Ce tankam 95 okt. no je se ql, 98 pa mu nekako ne pase se mi zdi...
swiftrider: ti rabis octane booster, jaz pa octane remover

:D
injector cleaner naj bi nekako deloval, masina malenkost boljse laufa ene 2k km, QMI aditiv za k olju pa se mi zdi da ima malo boljsi ucinek..vsaj tako je bilo zaznati na moji bivsi micri pri 230k km

Objavljeno: Če mar 11, 2004 9:26 am
Napisal/-a brezveze
Sem po mnogih forumih povpraseval ce s tem da tankam 98 ali vec oktanski
benzin skodujem motorju. Povsod so mi ga le toplo priporocali . Skodim lahko motorju ravno ce tankam 95 ali manj oktanski benzin. Tudi v navodilih za uporabo avtomobila mi pise da naj tankam neosvincen benz z najmanj 95 RON.
Mogoce ste ze vidli pa vseeno:
http://www.petrol.si/Tabla.nsf/0/750D9B4F1783D654C1256CCB00352ADE?OpenDocument
Glede sveck pa cist mozno da nimas ta prave. Se mi je ze dvakrat zgodilo da so mi na uradnem servisu dali napacne enkart celo dve po dve razlicni.
Lp.