matejxx je napisal/-a:RUNAČ je napisal/-a:V kritičnem trenutku večina ljudi lažje obvlada zdrs prednjega kot pa zadnjega konca.
Tole si se pa krepko zmotil. Ravno zdrs zadnjega konca, bi še kar nekaj ljudi ulovilo. Ko pa zdrsne prednji del, pa večina še bolj zavije z volanom.
matejxx je napisal/-a:Uradno učijo, da je boljša guma vedno na zadnji osi. Zakaj? Ker imaš vedno več občutka spredaj. Kar pomeni, da prej občutiš, da avto odnaša kot zadaj. Kar je po eni strani res, toda npr. pozimi ti najbolj prav pride čim boljše gume na pogonski osi. Po drugi strani, je pa vedno lažje avto uloviti, če ti ga odnese zadaj, saj samo zaviješ v nasprotno smer. Težje je pa avto uloviti, če ti odnese sprednji del.
matejxx je napisal/-a:RUNAČ je napisal/-a:V kritičnem trenutku večina ljudi lažje obvlada zdrs prednjega kot pa zadnjega konca.
Tole si se pa krepko zmotil. Ravno zdrs zadnjega konca, bi še kar nekaj ljudi ulovilo. Ko pa zdrsne prednji del, pa večina še bolj zavije z volanom.
PS: ivan 36....ko odnese rit stisneš sklopko....to je spet novodobna fora, ker so vozniki vedno bolj leseni in je boljše sklopka ( vsako kolo razbremenjeno in za sebe) kot pa napačne reakcije.
Će pa veš kaj delaš, je bolje rešiti s pravo dozo pospeševanja in kontra volan , med tem ko je bremza v večini "smrt" oz garantirano obračanje
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 48 gostov