Firediver je napisal/-a:Katere varovalke ima ta tvoj digitalni zapis, da bi veljal za bolj kredibilnega kot račun na papirju? Samo to, da "za nazaj" ne moreš popravljati, ker kao program "ne dovoli"?
To ni dovolj! Kot sem že v enem prejšnjih postov omenil, je na papirju - celo za sodišče - še vedno najbolj kredibilno. In če je papir ponarejen, se vse to tam ugotovi. Toliko o tem, kaj je bolj kredibilno.
Raznorazne elektronske zapise pa se da vse po vrsti shekat, samo zaščito je treba zaobiti. Ubogi tisti, ki misli, da je elektronsko kar bulletproof. Pa še podatki lahko kar izginejo (vam je kaj znano?).
Pred časom, ko so prišli prvi avtomobili z elektronskimi števci prevoženih kilometrov, so tudi pravili, da je prevrtalcem kilometrov odklenkalo. Haha, sedaj je še lažje in hitreje nastaviti, kot pa prej, ko si moral vrtalko čez noč pustiti teči, da je števcu mehansko zbijalo prikazane kilometre.
Ne gre toliko za kredibilnost, ampak za lažjo sledljivost in enostavnost uporabe. Papir se izgubi, umaže, strga (v primeru servisnih listkov).
Pri prodaji vozila predaš dostopne podatke, ki so vedno na voljo, vedno pri roki. Papir, na primer, ni.
Da odgovorim še na tisto, da je to "en papir letno". Odvisno od uporabe. Obstajajo lastniki, ki mesečno prevozijo 5.000 ali več kilometrov. Temu ustrezno tudi servisirajo. Menjava gum, akumulatorja, izredna popravila. Z leti se lahko hitro nabere, sploh, če kdo shranjuje tudi račune.
Kdor prisega na papirnato verzijo, verjetno ni kandidat za uporabo. Nič narobe s tem. Pač, v elektronski dobi smo, predpostavljam, da bomo nekoč tudi račune dobivali v elektronski obliki in tako malenkost manj obremenjevali planet (ni papirja, tiskalnika, ipd). Za nekoga je ravno to "keep it simple" filozofija.
Kot že omenjeno, pa je bil eden večjih motivatorjev za izdelavo dejstvo, da številne mehanične delavnice posege svojih strank še vedno zapisujejo v rokovnik ali pa na servisne listke. In tu vidim največjo prednost. Da si poenostavijo delo. Vendarle je tak sistem varnejši kot rokovnik ali servisni listek. Predvsem pa bolj pregleden in z lažjim dostopom. Tako za lastnika kot za izvajalca storitve.