Veron je napisal/-a:Bi znal kdo razložiti kako pregledujejo žaromete na tehničnih pregledih?
Kaj vidijo v tistih svojih napravah?
Vidijo, če je snop pravilen (ECE, DOT).
Vidijo koliko svetlobe je nad "cutoff"-om.
Ali vidijo "moč snopa"?
Primer: avto ima original Xenon 25W (v teoriji do 2000lumnov svelobe), zamenjaž žarnice za 35W (v teoriji 3200 lumnov) - je ta spremembe vidna na tej napravi?
dvomim, da vidijo to spremembo
oni vidijo višino snopa, cut off
je pa odvisno kako napravo imajo ( ali analogno ali novejše digitalne), mogoče digitalne pokažejo kaj več, ampak tudi če pokaže več, mora upravljalec vedeti ali je to original ali je preveč, to pa sploh dvomim, da bi kdo vedel
Dvomim pa tudi, da se ti bo sploh kaj poznalo, ker je balast predviden za določeno žarnico/moč , če daš močnejšo, ne vem kako bo delalo, če sploh oz ali bo kakšna razlika, možno da bo tudi manj dala od sebe, ker ne bo prava napetost
Če bi menjal tudi balast, pa bi bilo ok
PS: meni na motorju na 35 W žarnico in slim- digital balast (je bil v kompletu z žarnico) sveti žarnica bolj proti 6000K, ko pa dam stari analogni balast na isto žarnico, pa sveti z 4300K ( kot je tudi specifikacija) in tudi sveti bolj močno.