Verjetno bo še padla, vendar, vsaj po moji oceni, jih boli k., ker so cene šle v nebo. Samo za informacijo. Gledal sem novo RS-ko, pa sem s ceno prišel na 39500, s popustom. Če primerjam ceno izpred 3 let, je narasla za ca. 8 čukcov. Skratka, NISO normalni.
Zato pa jaz še vedno furam moje stare gare ford cmax 2007. Cena mu več ne pada in ob rednem vzdrževanju deluje zanesljivo. Čakam da se trg stabilizira potem pa v nakup novega,
Mislim, da je skrajni čas, da se prodaja popolnoma ustavi - ker trenutni dvigi cen niso odraz krize več, ampak eno samo odiranje kupcev. Lep primer bolanega navijanja cen je Renault: - leta 2017 si dobil srednje opremljenega Megana dizla za 17.000 do 18.000 €. Do sredine 2022 je cena narasla na 21.000 do 22.000 €, z letošnjim letom (sicer nekaj opreme več), pa se prodajajo po slabih 25.000 €. Ja pajade. - Grand scenici se dobijo samo še z bencinskim motorjem. Če so se pred kovid krizo prodajali po 26 do 29.000 €, so konec leta cene narasle na 30.000 in 33.500 € za slabšo oz boljšo različico. Z letošnjim letom pa je cena za prvo različico narasla od 32.500 € in dražja od 35.500 do 37.000 € - za model, ki ni bil posodobljen in je star 7 let.
Podobnih zgodb je ogromno, čas bo, da se prodaja popolnoma ustavi.
Še malo bolj podpirat "the current thing" in kimat našim globalistom, pa bomo kmalim ostali popolnoma brez avtov. Sej veš kako gre quote, you will own nothing and you will be happy.
Pestro bo...če ne bo novih avtov tudi ne bo rabljenih oz. bodo rabljena še dražja kot sedaj. Spremembe bodo v vsakem primeru in če se želimo še vedno toliko "transportirati" nam masovni transport ne uide. Mora pa biti tudi tam revolucija in izboljšati/povečati število linij ter frekventnost voženj.
Ravno tako, kot pri (neslutenem) razvoju tehnologije bodo tudi tukaj neverjetne rešitve. Se ne bi zanašal na današnji način razmišljanja, ki samo podaljšuje uporabo obstoječih rešitev.
Mislim, da bo "poceni" individualizmu odklenkalo. V Aziji vem, da imaš lahko v eni od držav (ne vem več kateri) avto, samo če si zrihtaš parkirišče zanj. Pa ravno tako živijo in hodijo na šiht in po opravkih.
Ja, javne ustanove in trgovine imajo praviloma parking za stranke, mar ne? Druga možnost je, parking na obrobju mesta in naprej javni prevoz. Vsekakor se bodo morale poiskati rešitve.
Časi se spreminjajo in to draženje starega pleha se bo vrnilo kot bumerang. Koliko ljudi je presedlalo na skiroje, koliko ljudi ne bo dobilo kredita zaradi višjega minimalca in tisti kateri so se/se bodo prilagodili in poiskali drugje prevoz ne bodo kupci. Seveda ista zgodba čaka prodajalce novih vozil, požrešnost jim je napolnila žepe a izgubili so potencialne kupce. Tudi sam že kombiniram lastni prevoz z javnim, ker sem s tem dosegel, da mi potni stroški pokrijejo stroške vozila in ko se bo le dalo, bom vozilo zamenjal s čim bolj priročnim. Tehnologija gre naprej in naj kar dvigujejo cene, bo lažja odločitev za nas.
Sam sem zavrnil službo pri kateri mi je konkurenca ponudila 70% večjo plačo.
Razlog ... Sedaj imam 2.3minutr stran ... Grem lahko z skirojem, kolesom, avtom ....
Doma pred 15.00
Tam bi pa ob 16.00 končal na drugi strani Ljubljane pa potem se domov. Če bi bilo vse lepo ... Ob 16.45 (to je pa 2 meseca na leto) ostalo 1 ura in gor ....
Tako, da marsikaj se bo spremenilo ...... Tudi glede avtomobilov.
Žena dela 3x na teden od doma ....
Če nebi vsak vikend hodil na izlete .... Bi že zdavnaj kupil avto nek atmosferc in čao. Tudi kaska nebi dal. Toliko da so tablice.
Blinder je napisal/-a:Prihaja veliko teh avtov iz Austirje in Nemčije na naš trg, ker so pri njih vedno pogosteje omejitve glede vstopa starih dieslov v mesta?
Poudarek je na starih, tu govorimo pa o uvozu dizlov euro 6d, ki so se dalec od kaksnih prepovedi.