Stran 1 od 1

Obnovljen kompresor klime DA ali NE ?

Objavljeno: Ne avg 20, 2023 1:28 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Rabim kompresor klime pa gledam obnovljeni so za 150eur, ali je to za kaj, v praksi koliko zdržijo ?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10920179

Re: Obnovljen kompresor klime DA ali NE ?

Objavljeno: Ne avg 20, 2023 3:50 pm
Napisal/-a Blinder
Ne vem ampak originalnega tudi ni preveč za hvalit, če se ti je pokvaril.

Re: Obnovljen kompresor klime DA ali NE ?

Objavljeno: Ne avg 20, 2023 4:03 pm
Napisal/-a Firediver
Ima kdo več izkušenj, crkne kompresor ker je na koncu življenja ali ker se pri servisu klime ni, recimo, menjalo tudi sušilca plina?

Ker me povečini vsi debelo gledajo, ko povprašam po tem, na Wheller Dealerju pa je bilo, da je ta sušilec potrošni material in če je zasičen z vodo lahko crkne kompresor.

Re: Obnovljen kompresor klime DA ali NE ?

Objavljeno: Ne avg 20, 2023 10:03 pm
Napisal/-a danci1973
Kolikor vem, se naj bi sušilec zamenjal vsakič, ko je sistem odprt in s tem izpostavljen zraku - ko se zamenja kompresor, kakšna cev ipd.

Pri polnjenju / menjavi plina sistem ni izpostavljen zraku, tako da tudi menjava sušilca ni potrebna... Pri nekaterih avtih sušilec tudi ni ločen del, ampak je del kondenzatorja.

Z obnovljenimi kompresorji pa k sreči nimam izkušenj... A glede na to, da novi (Delphi, Mahle, ...) stanejo med 220 in 250€, se z obnovljenim za 150€ najbrž ne bi ukvarjal.

Re: Obnovljen kompresor klime DA ali NE ?

Objavljeno: Ne avg 20, 2023 10:38 pm
Napisal/-a Picolo
Moj original kompresor klime Delphi na Astri J je bil Made in Hungary in je držal nekje 100k km oz. 8 let, zdaj pa mi pri 200k km trenutno crkuje že tretji nov aftermarket.
Prvič kupil novega aftermarket Delphi-ja (tokrat Made in China) in je začel tuliti in tresti po kakšnem letu (25k km). Sem ga reklamiral pod garancijo in vzel novega Nissens (poreklo ni navedeno, tako da verjetno China), ki je zdržal slabe 2 leti (50k km). Ponovili so se simptomi Dephli-ja in sem ga ponovno reklamiral pod garancijo ter vzel Genuine Delphi-ja (pod drugo šifro). Prišel pa je enak kot prva menjava :roll: Zdaj bom probal še tu uveljaviti garancijo in ne vem kaj bi sploh vzel. Naj dodam, da so (različni) servisi menjevali sušilce, prvič tudi nov kondenzator za vsak slučaj, sistem vedno napolnjen s pravo gramažo plina... Plina je pri menjavi še vedno dovolj, tudi klima je hladila, vendar z nevzdržnim hrupom in vibracijami.

Nekako vsa roba zadnja leta prihaja s Kitajske, ki je samo senca prvovgradnje. Takšne so moje izkušnje za večino avtodelov. Vprašanje, če se za kakšen avtodel (npr. kompresor klime) ne splača pogledati obnovljenega. Če ma kdo kakšne izkušnje, se priporočam.

Re: Obnovljen kompresor klime DA ali NE ?

Objavljeno: Po avg 21, 2023 10:05 am
Napisal/-a AssKicker
A so ti dodali barvilo?

Re: Obnovljen kompresor klime DA ali NE ?

Objavljeno: Po avg 21, 2023 11:11 am
Napisal/-a danci1973
Picolo je napisal/-a:Moj original kompresor klime Delphi na Astri J je bil Made in Hungary in je držal nekje 100k km oz. 8 let, zdaj pa mi pri 200k km trenutno crkuje že tretji nov aftermarket.

Pravijo, da je pri menjavi kompresorja (ko je ta enkrat že zaribal) zelo pomembno, da se celoten sistem zelo dobro očisti - kondenzator in sušilec naj bi se zamenjala, ker jih je praktično nemogoče dovolj dobro očistiti, cevi pa naj bi bilo treba zelo dobro sprati. Če v ceveh ostanejo kovinski delčki (ostanki zaribanega kompresorja), nov kompresor nima kakšnih velikih možnosti dolgega življenja.

Vprašanje je, če so pri menjavi uspeli vse počistit.

Re: Obnovljen kompresor klime DA ali NE ?

Objavljeno: Po avg 21, 2023 11:13 pm
Napisal/-a Fan
X2
Največkrat kompresor odide rakom žvižgat:
- preveč plina v sistemu
- narobe vzdrževan sistem - ni se menjal plin in OLJE za kompresor
- pred vgradnjo novega kompresorja, se ni zamenjalo kondenzator in sušilec, ter slabo ščistilo sistem.

Vsi vemo, da dobri mojstri za klime niso ravno poceni, zato se išče luknje, na kraju pa se vse plača z obrestmi.
Meni osebno servisira klimo mojster na Dolgem mostu, pa v vseh teh letih še nikoli nisem imel problemov ali odpovedi kompresorja. Res pa je, v koliko menjaš plin in olje, račun na kraju ni 30€, kot v kakšnem Avto Stopu :D

Re: Obnovljen kompresor klime DA ali NE ?

Objavljeno: To avg 22, 2023 7:39 am
Napisal/-a vipe5s
Zanimivo, vsi bi kar kompresor menjali. Meni tudi ni hladilo, ko je bilo zelo vroče. Pa smo malo raziskali sami.
Razlog pa aktuator na kompresorju (moj VW model nima sklopke).
Najcenejša rešitev, najdražja je bila še sama vgradnja (ker je potreben mojster, ki potegne plin ven in ga spet napolni).
Drugače pa ja - dober mojster je sigurno ključen.. kvaliteta kompresorja pa zna biti bolj loterija.

Re: Obnovljen kompresor klime DA ali NE ?

Objavljeno: To avg 22, 2023 9:25 pm
Napisal/-a motom
Fan spet širi neke dezinformacije kako je treba menjat olje in plin. Plin nima določene življenske dobe in se ga lahko ponovno uporabi iz odsluženega avtomobila. Olje ni večno, ampak naj bi zdržal 40 000 delovnih ur, pa si zračunajte servisni interval. Hudi problemi pa se začnejo, ko sistem spusti in vanj vdre zrak, z njim pa vlaga.
V glavnem, pusti klimo na miru dokler dela, ker ti jo s poseganjem lahko le pokvarijo. Filter pa lahko vsak zamenja sam. Ko začne slabo hladiti pa nujno in takoj na servis, da se prepreči vdor vlage.

Re: Obnovljen kompresor klime DA ali NE ?

Objavljeno: To avg 22, 2023 10:06 pm
Napisal/-a Firediver
Kaj pa se zgodi plinu, da je potrebna menjava zaradi staranja?
Vem, da je bil stari "freon" R12 najbolj "večen" ampak tudi najbolj strupen, novejši R134A in R1234y pa sta bolj zelena ampak tudi manj obstojna.
Nisem pa si na jasnem, ali dejansko kaj razpada ali pa samo uide.

Re: Obnovljen kompresor klime DA ali NE ?

Objavljeno: To avg 22, 2023 10:14 pm
Napisal/-a Picolo
AssKicker je napisal/-a:A so ti dodali barvilo?


Nisem siguren, če sprašuješ mene... Meni so dodali barvilo in ni nikjer bilo videti spuščanja. Ob vsaki menjavi kompresorja je bilo v sistemu še vsaj 3/4 gramaže plina. Tako, da nekaj ga je očitno ušlo, vendar ne toliko, da bi se karkoli poznalo na hlajenju.

danci1973 je napisal/-a:
Picolo je napisal/-a:Moj original kompresor klime Delphi na Astri J je bil Made in Hungary in je držal nekje 100k km oz. 8 let, zdaj pa mi pri 200k km trenutno crkuje že tretji nov aftermarket.

Pravijo, da je pri menjavi kompresorja (ko je ta enkrat že zaribal) zelo pomembno, da se celoten sistem zelo dobro očisti - kondenzator in sušilec naj bi se zamenjala, ker jih je praktično nemogoče dovolj dobro očistiti, cevi pa naj bi bilo treba zelo dobro sprati. Če v ceveh ostanejo kovinski delčki (ostanki zaribanega kompresorja), nov kompresor nima kakšnih velikih možnosti dolgega življenja.

Vprašanje je, če so pri menjavi uspeli vse počistit.


Noben kompresor še meni ni zaribal, vsi so še normalno hladili. Prihaja pa več kot očitno do obrabe določenih komponent kompresorja, da povzročajo glasno tuljenje in dosti več vibracij od normalnega. Če ta obraba vnaša delčke v sistem, jaz ne vem. Od treh različnih mehanikov (2x s.p. in 1x popoldanec) ni o tem imel nobeden skrbi in se sistem verjetno ni spiral. Noben tudi ni odpiral stare kompresorje, da bi sploh določil lokacijo obrabe. Vsak novi kompresor je prišel "prefilled" s PAG oljem, pri praznjenju sistema pa je tako potegnilo večino starega olja ven. Glede plina pa kot je rekel motom, VSI servisi/mehaniki ponovno uporabijo plin, kar ga dobijo od praznjenja, samo dodajo kolikor ga je potrebno.

Re: Obnovljen kompresor klime DA ali NE ?

Objavljeno: Sr avg 23, 2023 7:25 am
Napisal/-a motom
Problem ponovne uporabe plina je morebitna onesnaženost z zrakom, vlago, kar so nekondenzirajoči plini, ki močno povišajo visok tlak, olje pa začne hitro propadati. Jaz ne bi nikoli pustil, da mi filajo star plin.

Poleg tega je problem vakumiranja, ki ga majstri ne obvladajo, ker je potrebno zvakumirat vsaj na 0,7 mbar. Večina to dela na pamet in ker ne menjajo olja v vakumirki ta tlak še zdaleč ne dosežejo, pa če vakumirajo v nedogled. Namreč, olje je higroskopično in ga je potrebno menjat vsakih 14 dni, večina pa ga nikoli ne.

Re: Obnovljen kompresor klime DA ali NE ?

Objavljeno: Sr avg 23, 2023 9:12 am
Napisal/-a vipe5s
Potrebno? Dejansko poznaš koga, ki bo olje na 14 dni menjal? Koliko potem stane polnenje pri takem?

Re: Obnovljen kompresor klime DA ali NE ?

Objavljeno: Sr avg 23, 2023 2:34 pm
Napisal/-a AssKicker
Picolo je napisal/-a:
AssKicker je napisal/-a:A so ti dodali barvilo?


Nisem siguren, če sprašuješ mene... Meni so dodali barvilo in ni nikjer bilo videti spuščanja. Ob vsaki menjavi kompresorja je bilo v sistemu še vsaj 3/4 gramaže plina. Tako, da nekaj ga je očitno ušlo, vendar ne toliko, da bi se karkoli poznalo na hlajenju.

danci1973 je napisal/-a:
Picolo je napisal/-a:Moj original kompresor klime Delphi na Astri J je bil Made in Hungary in je držal nekje 100k km oz. 8 let, zdaj pa mi pri 200k km trenutno crkuje že tretji nov aftermarket.

Pravijo, da je pri menjavi kompresorja (ko je ta enkrat že zaribal) zelo pomembno, da se celoten sistem zelo dobro očisti - kondenzator in sušilec naj bi se zamenjala, ker jih je praktično nemogoče dovolj dobro očistiti, cevi pa naj bi bilo treba zelo dobro sprati. Če v ceveh ostanejo kovinski delčki (ostanki zaribanega kompresorja), nov kompresor nima kakšnih velikih možnosti dolgega življenja.

Vprašanje je, če so pri menjavi uspeli vse počistit.


Noben kompresor še meni ni zaribal, vsi so še normalno hladili. Prihaja pa več kot očitno do obrabe določenih komponent kompresorja, da povzročajo glasno tuljenje in dosti več vibracij od normalnega. Če ta obraba vnaša delčke v sistem, jaz ne vem. Od treh različnih mehanikov (2x s.p. in 1x popoldanec) ni o tem imel nobeden skrbi in se sistem verjetno ni spiral. Noben tudi ni odpiral stare kompresorje, da bi sploh določil lokacijo obrabe. Vsak novi kompresor je prišel "prefilled" s PAG oljem, pri praznjenju sistema pa je tako potegnilo večino starega olja ven. Glede plina pa kot je rekel motom, VSI servisi/mehaniki ponovno uporabijo plin, kar ga dobijo od praznjenja, samo dodajo kolikor ga je potrebno.


no, in ravno zaradi dodanega barvila je lahko kompresor shodil. Barvilo je mikroprah, ki počasi riba površine batkov v kompresorju. Veliko proizvajalcev kompresorjev zavrne reklamacijo že ob pogledu na kompresor, kjer vidijo barvilo.

Re: Obnovljen kompresor klime DA ali NE ?

Objavljeno: Sr avg 23, 2023 7:53 pm
Napisal/-a motom
vipe5s je napisal/-a:Potrebno? Dejansko poznaš koga, ki bo olje na 14 dni menjal? Koliko potem stane polnenje pri takem?


Nujno je potrebno imeti elektronski vakuum meter. Ko se pri vakumiranju ne doseže zahtevan vakuum, zamenjaš olje. Kdor tega ne dela krade stranke.