Stran 1 od 2
navor
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 10:13 am
Napisal/-a patrick123
Živjo zanima me kako bi povečal motor motorja?
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 10:25 am
Napisal/-a Sportivo
Za kaki motor pa gre?
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 10:28 am
Napisal/-a TITan
Najbolj očinkovito je povečanje prostornine, ali pa prisilno polnenje (turbo ali kompresor) zraka.
Drugače pa dalši dovod za zrak.
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 10:48 am
Napisal/-a Omelo
Dalši dovod zraka?
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 10:56 am
Napisal/-a TITan
Omelo je napisal/-a:Dalši dovod zraka?
Ne me vprašat zakaj, ker nisem lih fizičar (čeprav vam lahko probam najdet) je tko, da krajši ko je dovod zraka (predvsem se gre za dolžino sesalnih kanalov) se motor bolj zavrti in dela navor pri visokih obratih. Dalši je dovod zraka (enako predvsem dolžina kanalov) več je navora pri nizkoh obratih, ampak se motor težje zavrti.
Objavljeno: Ne mar 14, 2004 12:20 pm
Napisal/-a lisko
TITan je napisal/-a:Omelo je napisal/-a:Dalši dovod zraka?
Ne me vprašat zakaj, ker nisem lih fizičar (čeprav vam lahko probam najdet) je tko, da krajši ko je dovod zraka (predvsem se gre za dolžino sesalnih kanalov) se motor bolj zavrti in dela navor pri visokih obratih. Dalši je dovod zraka (enako predvsem dolžina kanalov) več je navora pri nizkoh obratih, ampak se motor težje zavrti.
Resonančno polnjenje se reče temu.
Pa če vam skušam na hitr razložit.
V sesalnem kolektorju se ustvari nihanje zraka. Ko motor potegne zrak vase,le-ta leti z neko hitrostjo u motor.Nato se začne sesalni ventli zapirat in hitrost zraka se povečuje,ko se ventil popolnoma zapre se v sesalnem kanalu ustvari nek določen nadtlak(zrak se dobesedno zaleti u ventil ). Se odbije in leti nazaj proti odprtemu delu zračnega sistema,skozi filter in na prostost.Ko pride do odprtega dela naleti spet na oviro (zunanji tlak) in se odbije nazaj.Leti spet skozi filter ter skozi sesalni kolektor in vse do ventila in če je u tem trenutko ventil odprt lahko zrak s svojo hitrostjo pomaga pri polnjenju valja.
Zdej pa odvisn pri katerih obratih se bo to zgodlo obstaja nekje ena enačba ampak se je spomnim na pamet.
To je na hitr upam da kapirate kaj mislim.
Drgač pa za povečanje navora pa je najbol enostavn brušenje glave.Ker s tem povečamo srednji efektivni tlak motorja in ker tlak na določeno površino nam da navor, tlak pa povečamo smo s stem povečali tudi navor.
Ali pa večjo polnjenje (turbina, kompresor.........)
LP
Objavljeno: Po mar 15, 2004 2:07 pm
Napisal/-a Pirček
a se potem poveča tudi moč in poraba goriva?.........

ops:
Objavljeno: Po mar 15, 2004 9:10 pm
Napisal/-a lisko
Kakok hitr povečaš navor ,teoretično povečaš tudi moč.In pol je logičn da povečaš tudi porabo.
Objavljeno: Po mar 15, 2004 10:32 pm
Napisal/-a patrick123
Odloču sm se da bom brusu cilindre in dal večje bate not zanima pa me še neki kolk lohku znižam glavo pri petki jst sm jo za 4mn!
Objavljeno: To mar 16, 2004 12:11 am
Napisal/-a lisko
Za kero petko pa se gre to? Ker če se gre slučajn za 1.1 petko.............. se ti ne splača nč delat.Raj motor menji boš več nardil.Jaz sem mel ponudno za 70 jurjo (motor+vsa krama ki jo ma 1.4 motor+menjava) pol pa homologacija pa bi pod 100 jurjo prišu skozi.
Objavljeno: To mar 16, 2004 12:16 am
Napisal/-a lisko
Sem vedu da sem neki pozabu......
4mm?!? al si mislu 0.4mm? Ker 4mm se men zdi kreppppppkkkkkkkkooooooooo dost pa ogromn rizičn poleg tega niti ne vem če sploh gre tok znižat brez da bi se bat pa ventil srečala....... no ja probu pa še nisem tko da je možn da gre.
Objavljeno: To mar 16, 2004 12:22 am
Napisal/-a monster_d
hehe 4mm
EXtreem

Objavljeno: To mar 16, 2004 11:07 pm
Napisal/-a patrick123
Motor je 1.4 ma brušeno odmično in glava je bla znižana. Sam motor je bil po tem enkrat zakuhan zahuinavu termostat in od takrat sploh ne potegne več tko kot bi mogu pa še ful zatrokira ko ga pohodiš zato nevem kaj nej naredim
Objavljeno: Sr mar 17, 2004 12:53 am
Napisal/-a lisko
Kam pa si dal odmično brusit? Pa kok te je prišlo? Pa na kok stopinj so jo prebrusl?
Zanima me namreč ker mogoče u kratkem dobim FIVE petko pa itak da jo bom spilu kok se bo dal:)
Objavljeno: Če mar 18, 2004 5:40 pm
Napisal/-a patrick123
Brusu sm jo sam in sicer na 30stopinj!
Re: navor
Objavljeno: Če mar 18, 2004 8:37 pm
Napisal/-a keylone
patrick123 je napisal/-a:Živjo zanima me kako bi povečal motor motorja?
preveliko dela pa denarja da bi nastelal edin najlazje je kaksno sportno odmicno pa ventile drugace nastelat najbl pocen poseg ostalo je pa vse stvar denarja
Objavljeno: Če mar 18, 2004 8:59 pm
Napisal/-a Johnny
Kaj pa struženje vztrajnika. To bi se mogl poznat na odzivnosti stroja.
Re: navor
Objavljeno: Če mar 18, 2004 9:00 pm
Napisal/-a Courage™
patrick123 je napisal/-a:Živjo zanima me kako bi povečal motor motorja?
Kak se pa poveča motor motorja ?

Objavljeno: Če mar 18, 2004 10:03 pm
Napisal/-a patrick123
Sam če bom lajšal vztrajnik kaj nebo pol mel motor nemirnega teka??
za kolk pa ga lohku postružim?
Objavljeno: Če mar 18, 2004 10:04 pm
Napisal/-a lisko
patrick123 je napisal/-a:Brusu sm jo sam in sicer na 30stopinj!
Pa bi ti to še men pobrusu?
Z brušenjem vstrajnika je pa tko. Da sicer bi ga lahk dal podrejat nekam sam pol ga morš še obvezno balansirat.