Stran 1 od 3

Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Ne sep 15, 2024 9:12 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Pa naj še kdo pohvali jermen v olju ?
Je kakšen junak ?
https://youtu.be/0SASSFjIt5I?si=gzUFQYEnRuAQ07Ov&t=248

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 1:37 am
Napisal/-a McLaren
Vemo.to ze neki casa

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 6:17 am
Napisal/-a Firediver
Je kdo zasledil množične tožbe glede tega?

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 8:11 am
Napisal/-a Blinder
Driving4answers pravi, da tej jermeni najbolj trpijo v navitih turbo motorjih, kjer zaradi visokega nadtlaka motor pogosto deluje z bogato mešanico. Verjetno zaradi goriva, ki najde svojo pot v olje.

Jermen v olju naj bi zmanjšal porabo za 1%, kar nanese na približno 15 EUR prihranka letno. Pomaga proizvajalcu zmanjšat co2 kazen, ki jo mora plačat za avto.

vir (za nardit delo za prav bi treba potem njegove vire preverit): https://www.youtube.com/watch?v=0SASSFjIt5I

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 8:59 am
Napisal/-a Aesthetics
Za 1.2 PureTech sem vedel, ampak da je jermen v olju tudi v 1.5 TSI in 1.5 DCI? Ta na videu jih je dal v isto grupo (1.2 Puretech, 1.0 Ecoboost, 1.5 TSI, 1.5 DCI)

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 10:21 am
Napisal/-a puginho
Teoretiki klasično šinfajo, praktiki pa brez enega problema z njimi prevozimo 200k (ecoboost)

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 10:50 am
Napisal/-a McLaren
No ja, Ecoboosti majo probleme z jermenom, to je dejstvo, sicer ne tako obsirne kot Puretech, ampak govorit o temu motorju kot ne-problematicnemu ni posteno. Poleg tega da je glavni servis drag ker je veliko dela z menjavo jermena. Dosti se da preprecit ce se dela servise vsakih 15.000km in da not tocno tako olje kot ga je predpisal Ford....nek Castrol....
Ga imam tudi sam, prevozu z njim 135.000km in zaenkrat z jermenom nimam tezav, nimam pa tudi pojma v kaksnem stanju je, mogoce se jutri zamasi sito in gre vse skupaj v 3pm. Ga pa redno servisiram.

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 11:26 am
Napisal/-a xxl
Prijateljici so pred kratkim menjali jermen na c-max, prepozno, lučka je že zasvetila. Prevoženih nekaj čez 100kkm, pozabil sem. Njena krivda, servisirala pod kozolcem. Strošek čez 2000€.
No, najbrž jermen v olju ni najboljša rešitev, ampak, videti je, da je Stellantis zagotovo "vodilni" v tem.

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 12:28 pm
Napisal/-a MORDOR
Sicer ne vem zakaj je tlačil Renault 0.9 tce zraven, Ta motor ima vrhunsko verigo ki zdrži vsaj do 200000 in nima veza s temi težavami.

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 2:48 pm
Napisal/-a boštjan_01
Jermeni razpadajo, tega se ne da preprečit, ne glede na material. Če je v olju, vse ostane v karterju. Temu se ne moreš izognit.
Ko ti zasveti lučka za nizek tlak, je običanjo že prepozno.
So znani primeri da pooblaščeni serviser preveri jermen in reče OK, čez kakšen mesec pa okvara. Nihče ne prizna krivde. Na koncu je vseeno kdo/kje ti šraufa avto. Gostilniška debata, čisto nič drugega.
Zanimivo da lahko kupiš avto bencinarja z jermenom, hibrid pa z verigo. V obeh primerih enak motor. Proizvajalci hočejo na različne načine ljudi prepričat v elektrifikacijo. Drugače morajo plačevat CO2 kazni .

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 2:58 pm
Napisal/-a McLaren
Ne verjamem da recimo 65 let stara mamca al pa neka 19 letnica razmisljata kak jermen bo njun novi peugeot 208 imel in ce se zarad tega boljs splaca vzet mild hibrida al ne. Povprecn kupec sploh ne ve ali ma avto verigo, al jermen al skripec in ga boli K za to, tako da ta teorija da delajo to zarad tega da prepricajo ljudi v nakup hibrida po moje ne drzi.

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 3:11 pm
Napisal/-a boštjan_01
Ne vidim nobene zdrave logike zakaj bi nekdo bencinarja prodajal z dobro znanim problematičnim jermenom, hibrid pa z verigo.
Veliko ljudi dobi informacijo o jermenih, tudi če se ne spoznajo na tehniko in ne spremljajo foruma. Veliko ljudi je seznanjenih, ali pa vsaj ni problem prit do informacij, če imaš vsaj minimalno interesa.
Drugače pa proizvajalci morajo živet tudi od rezervnih delov.

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 4:27 pm
Napisal/-a MORDOR
Niso vsi seznanjeni. Ljudje pridejo v salon Peugeota vidijo lep mali avto vizualno všečen. Prodajalec jim pove sa je notri 1.2 motor ki ga vgrajujejo v veliko modelov in je preverjen. To je to. Pa se ljudje vozijo do prvega prižiga smrečice na armaturi.

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 5:30 pm
Napisal/-a RUNAČ
Aesthetics je napisal/-a:Za 1.2 PureTech sem vedel, ampak da je jermen v olju tudi v 1.5 TSI in 1.5 DCI? Ta na videu jih je dal v isto grupo (1.2 Puretech, 1.0 Ecoboost, 1.5 TSI, 1.5 DCI)


Glede tega z 1.5 TSI se je verjetno zmotil, ker je navedel tudi letnico 2010.

Je pa drugače vsebina tega tipa res na mestu. Tako s strani tehnike, kot tudi kritičnega razmišljanja.
Če ima kdo čas, naj si pogleda tole: https://www.youtube.com/watch?v=k8CnlL8I4HE

No, saj če sem prav zasledil glede na registrske oznake v njegovih videih, je drugače iz Bih.

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 5:34 pm
Napisal/-a Kristjan123
boštjan_01 je napisal/-a:Ne vidim nobene zdrave logike zakaj bi nekdo bencinarja prodajal z dobro znanim problematičnim jermenom, hibrid pa z verigo.
Veliko ljudi dobi informacijo o jermenih, tudi če se ne spoznajo na tehniko in ne spremljajo foruma. Veliko ljudi je seznanjenih, ali pa vsaj ni problem prit do informacij, če imaš vsaj minimalno interesa.
Drugače pa proizvajalci morajo živet tudi od rezervnih delov.

Bi te presenetilo koliko ljudi kupi nov avto in jim je edini kriterij., da je ok za pogledat morda se velikost prtljaznika. Da bi dan pred nakupom na bilokaterem avtomobilisticnem forumu vprasal a je ta motor ok, ma kakšne večje težave? To je že znanstvena fantastika... dejansko pa tudi moški kupujejo z očmi...

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 6:52 pm
Napisal/-a boštjan_01
Zelo me preseneča, da zapraviš več 10tisoč €, brez da bi se prej pozanimal. Samo slepo verjameš trgovcu. Očitno še ni krize.
Kupci gledajo da ga še proda v tovarniški garanciji, naj se naslednji lastnik zajebava. Samo počasi bo zmanjkalo kupcev za rabljene in boš prisiljen prodat za smešno ceno ali se na koncu sam zajebavat z jermenom izven garancije.
Pri toliko informacij v današnjih časih si si čisto sam kriv. Ali je res pošteno je krivit proizvajalca, serviserja, ...???

Rezervni deli so tudi dober posel.

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 7:09 pm
Napisal/-a alexwell
Menjava pogonskega jermena je načeloma enostavni poseg za vsakega mehanika.

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 7:42 pm
Napisal/-a Kristjan123
Sploh pri fordovem ecoboost tam ga ponavadi naredi kar vulkanizer pri menjavi letno -zimskih pnevmatik.

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 7:58 pm
Napisal/-a Firediver
Res, mojstri ga znajo zamenjati skozi odprtino za nalivati olje brez da bi olje spustili.
Psihoti pa opravijo skozi tulec šipke od olja.

Samo škoda da noben ne objavi na youtubu...

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Objavljeno: Po sep 16, 2024 9:34 pm
Napisal/-a McLaren
boštjan_01 je napisal/-a:Zelo me preseneča, da zapraviš več 10tisoč €, brez da bi se prej pozanimal. Samo slepo verjameš trgovcu. Očitno še ni krize.
Kupci gledajo da ga še proda v tovarniški garanciji, naj se naslednji lastnik zajebava. Samo počasi bo zmanjkalo kupcev za rabljene in boš prisiljen prodat za smešno ceno ali se na koncu sam zajebavat z jermenom izven garancije.
Pri toliko informacij v današnjih časih si si čisto sam kriv. Ali je res pošteno je krivit proizvajalca, serviserja, ...???

Rezervni deli so tudi dober posel.

Ja folk slepo verjame trgovcem ker jim zaupajo, ker se sami ne spoznajo in nimajo nikogar drugega ki bi jim pomagal. Pa tud niso vsi tolk tehnolosko pismeni da bi sli na Reddit in tam vprasali. Ne mores sklepat po sebi in tvojem mehurcku ljudi s katerimi se druzis in pol to posplosit na celotno svetovno populacijo.
Seveda pa tudi obstajajo ljudje ki gledajo samo obliko in jih ostalo ne zanima ceprav bi lahko nardili domaco nalogo in se pozanimali