Napisal/-a umilave1 Če okt 03, 2024 7:29 pm
Žal tako je. Lastniki avtomobilskih znamk in njihovi delničarji pač vidijo, da se za goli profit bolj splača vlagat v marketing kakor pa v kvaliteto oziroma vzdržljivost sestavnih delov. Važno, da je polno kratic, doooolg spisek opreme, pa da fensi zgleda, pa si v okolici ¨in¨ z novim plehom.
Edina pozitivna stvar je res velik napredek v varnosti, temu se ne da oporekat. Dodam še dinamične vozne lastnosti če ne kupiš ravno Citroena ali orenk terenca.
Ok, naj se avto pokvari po garanciji. Ampak naj bo cena novega temu primerna. Če daš za pralni stroj 300€, lahko računaš kakih 6 let delovanja, Miele za 1000€ piše da je testiran na 20 let življenjske dobe. Ne pa 25k€ za manjšo limuzimo C, s 3 cilindri, ki ima cele 3 fizične tipke na armaturni plošči z volanom vred. Slida za temparaturo kabine ponoči sploh ne vidiš. Pri mojem avtu so pa tipke, ampak so šparali na stropnih ročajih, in na lučki nad zadnjo klopjo. Čez 10 let pa bo vse to skupaj ekonomska totalka.
Ampak poleg kvarljivosti imaš recimo en bogi mali servis s 4l olja in oljnim filtrom za 250€. Samo to dvoje in nič več. Bohnedej, da še brisalce menjaš na uradnem servisu. Poleg ¨originalne¨ cene, ti po pol leta tako ropotajo po šipi, da je bil Renault 5 na avtocesti čudovito zvočno zatesnjen. Lastne izkušnje pač.
Da ne govorim o tem, da po novem lahko pri nekaterih znamkah plačuješ mesečno naročnino, da ti na daljavo odklenejo dodatno opremo, npr. gretje sedežev.
Saj se lahko smejimo Kubi in njihovim avtom, ampak EU bo z tako politiko čez 50 let na tej poti ali kar že tam. Pa naj si to ekologijo pa zeleni prehod nekam vtaknejo. Očitno bodo young/oldtimerji kmalu iskana roba. Servisiranje le-teh pa zlata jama.
4 leta nazaj sem kupil nov avto. Če bi danes kupoval, novega 100% ne. Sem pa vseeno zelo zadovoljen, skrbi me pač življenjska doba, četudi je vzdrževan by the book.