Stran 1 od 1

Diesel specialist wanted!

Objavljeno: So nov 23, 2002 3:07 am
Napisal/-a BadMF
Pozdravljeni!
A kdo ve za kakšnega mehankarja, ki se dobro spozna na dizle?
Gre za toyoto hiace 2,4D, ki pa nekako zgublja hladilno tekočino. Gospodje uradni serviserji hočejo kar menjat glavo za 300 ali ne vem kolko jurjev, a jim ne verjamem preveč in bi rad slišal še 'drugo mnenje'.

LP

Re: Diesel specialist wanted!

Objavljeno: So nov 23, 2002 7:38 am
Napisal/-a din
Glavo menjavat le v najslabši možni varianti. Najprej bi te par stvari vprašal. A se slučajno kje vidi bela sled na motorju, ceveh za vodo, raztezno posodo skratka tam kjer se nahaja hladilna tekočina. Ali motor težko vžiga. Ali motor kuha. Dobro preglej hladilnik.

Zdaj nisem siguren kakšen motor je to, samo domnevam da je enak kot pri Landcruserju (kratkem CJ70) 4 cil.

Re: Diesel specialist wanted!

Objavljeno: So nov 23, 2002 11:58 pm
Napisal/-a BadMF
Najprej moram povedat, da kombija ne vozim jaz in niti ni moj.
Nobenih sledov ni. Vžiga normalno in ne kuha. Temperatura vode nikoli ne gre nad polovico. Tudi ni sledu kakšne 'dimne zavese' iz auspuha.
Septembra lani sta bila menjana dihtunga in hladilnik, tko da bi to moralo biti v redu. Vendar je kasneje vseeno izgubljal vodo in je verjetno bil vožen z zelo malo vode. Nato smo hladilni sistem zadihtali z neko temu namenjeno tekočino, in kakšna dva meseca se nivo vode ni spreminjal.
Zdaj pa se pojavlja naslednji problem: ekspanzijska posoda ima pokrovček, ki se samo natakne in ne privije, in zdaj se med vožnjo snema in voda nekako uhaja ven. Ta pokrovček smo hoteli zamenjati, a so pri Lovšetu v Domžalah (po telefonu) rekli, da ni kriv pokrovček, pač pa da se snema zaradi prevelikega pritiska v sistemu, ki nastaja zaradi počene glave.
In zdaj smo tam - a je to to al' ne? Ena verjetnost je, da je glava počila takrat, ko je šla tudi dihtunga. Lahko bi počila tudi takrat, ko je bilo v sistemu premalo vode. Vse to so sama ugibanja, a pojma nimam kako se čim ceneje dokopat do resnice.
Pa še ena zadeva je: čez poletje je bila v hlad. sistemu samo voda. Ko smo jo zamenjali z antifrizom, je notri ostalo veliko rje. A kdo ve, ali je to škodljivo oz. ali je to treba čimprej spucat?
LP

Re: Diesel specialist wanted!

Objavljeno: Ne nov 24, 2002 7:10 am
Napisal/-a Pero
Obstaja ena napravica ki lahko izmeri ali glava pušča...

Hladilni sistem se lahko spere.

Re: Diesel specialist wanted!

Objavljeno: Ne nov 24, 2002 9:31 am
Napisal/-a grehc
Najprej ugotovi, če je glava res počena. Če je počena pol ti ni druge pomoči ni kot, da kupiš novo glavo. Glava poči zaradi pregrevanja, ker ste se vozili očitno z premlo vode in se je pregrela. Ukrepaj hitro, če je počena malo jo lahko piskusiš zavariti, pa ne sam jasno. Zadevo lahko odneseš na varilski inštitut, kjer imajo reperaturno delavnico. Tam bi bodo verjtno tudi povedali ali se to splača in kakšne so pričakovane deforamcije glave po varjenju. To je še edina možnost, pol ti pa ostane samo še menjava glave.

[Sporočilo uredil/a grehc na dan 24.11.2002 ob 09:37 GMT]

Re: Re: Diesel specialist wanted!

Objavljeno: Ne nov 24, 2002 2:39 pm
Napisal/-a BadMF
Pero,
kako pa se reče tej napravici in kdo jo ima? A je to mogoče test kompresije?
A je kdo že kdaj delal ta test, in koliko stane?

LP

Re: Re: Re: Diesel specialist wanted!

Objavljeno: Ne nov 24, 2002 3:15 pm
Napisal/-a grehc
BadMF pravi:
Pero,
kako pa se reče tej napravici in kdo jo ima? A je to mogoče test kompresije?
A je kdo že kdaj delal ta test, in koliko stane?

LP


Men se zdi da merjenje kompresije košta ene tri jurje, ne me za besedo držat ampak ni tko velik.

Re: Diesel specialist wanted!

Objavljeno: Ne nov 24, 2002 3:41 pm
Napisal/-a Pero
Ne ni merjenje kompresije!!! Včasih sem to prodajal. Bom probal nekje dobit nazaj pa se zmenimo za eno (brezplačno) meritev.

Re: Diesel specialist wanted!

Objavljeno: Ne nov 24, 2002 4:15 pm
Napisal/-a din
zdaj je pa še smo vprašanje če so glavo dali brusit pri menjavi tesnila.

Očitno pa je, da voda uhaja samo pri delujočem motorju (ko se ogreje). Torej če je glava počena, bi morala biti počena na vidnem mestu med kompresijskim prostorjem in vodnim kanalom, to pa najlažje vidiš ravno pri brušenju glave. Če ni počena se pa vidi na samem tesnilu glave kje pušča. Je pa očitno nekaj v tej smeri saj ti kot praviš pokrovček dol meče, torej kompresija uhaja v hladilni sistem, ali pa je hec v tem, da je tisti pokrov, ki je na hladilniku (če ga seveda ima - ne poznam kombija), je v okvari.

Pero: jaz poznam napravico, ki ti pokaže če pušča hladilni sistem, ne pa da ti pokaže če glava pušča. Mogoče pa mislima isto, če ne ali lahko mogoče izdaš kaj je to ???:)

Re: Diesel specialist wanted!

Objavljeno: Ne nov 24, 2002 6:07 pm
Napisal/-a grehc
Glavo se načeloma prebrusi, ko se zamenja tesnilo, vem pa da brušenje nekateri kar izpustijo, kar pa mislim, da ni prav. U glavnem če glava ni počena si se rešil 3/4 problemov, vse ostalo se da popravit.

Re: Diesel specialist wanted!

Objavljeno: Ne nov 24, 2002 6:18 pm
Napisal/-a Pero
Tole pa že izgleda kot nagradna igra :D

Ne tudi to ni pravi odgovor. Princip delovanja je podoben kot alkotester.

Re: Diesel specialist wanted!

Objavljeno: Ne nov 24, 2002 8:03 pm
Napisal/-a kdk
??? Tester s pomočjo specialne tekočine , ki kadar je v hladilni tekočini CO2 ( pride v hladilno tekočino skozi razpoko v zgorevalnem prostoru )le ta spremeni barvo ?

Re: Diesel specialist wanted!

Objavljeno: Ne nov 24, 2002 8:42 pm
Napisal/-a din
Ja samo kako pa pol lociraš da je glava počena. Saj kompresija lahko uide v hladilni sistem skozi razpoko glave ali bloka ali mimo tesnila ???

Samo Pero, kaj pa nas tolko matraš, me bo pobralo od radovednosti :D

Re: Diesel specialist wanted!

Objavljeno: Po nov 25, 2002 8:52 am
Napisal/-a Pero
In zmagovalec je kdk :D

Re: Re: Diesel specialist wanted!

Objavljeno: Po nov 25, 2002 8:07 pm
Napisal/-a kdk
Pero pravi:
In zmagovalec je kdk :D


Google je zakon Slika

Re: Diesel specialist wanted!

Objavljeno: Po nov 25, 2002 9:13 pm
Napisal/-a BadMF
Fantje, hvala lepa, da ste se tako angažirali.
Ugotovil sem, da se tisti pokrovček izredno lahko sname, z najmanjšo silo ga lahko s prstom frcnem dol. Mislim, da to ne bi smelo biti tako, ker je v hlad. sistemu določen pritisk, tudi če je vse v redu. Zato sem ga pritrdil z eno objemko.

Dejansko bi bil najbolj pameten naslednji korak ta, da se to stestira, in, Pero, se zelo priporočam za ta test.

Pri menjanju dihtunge je logično, da se jo pobrusi, in od mehankarja se to tudi pričakuje. Ampak danes sploh ne veš, na koga se lahko zaneseš. A vi imate popolno zaupanje v svoje mehankarje?

LP