Stran 1 od 1

katalizator-večja poraba?

Objavljeno: Če mar 18, 2004 1:59 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
se pravi logično tkole katalizator-težji prehod plinov,težji prehod plinov-težje del motorja,težje del motorja-večja poraba :?: :?: ali pač ne :)

Objavljeno: Če mar 18, 2004 3:43 pm
Napisal/-a Sedicivalvole
Po mojem ne. Dvomim da ma to tolk veze, bolj kej drugega.

Objavljeno: Če mar 18, 2004 3:54 pm
Napisal/-a Zok
ce tak studiras, bi mogu met zarad tezjega prehoda plinov tud vec navora, ali pac??

Re: katalizator-večja poraba?

Objavljeno: Če mar 18, 2004 8:36 pm
Napisal/-a keylone
Ruff_RydeRR je napisal/-a:se pravi logično tkole katalizator-težji prehod plinov,težji prehod plinov-težje del motorja,težje del motorja-večja poraba :?: :?: ali pač ne :)
ce odstarnis kataliyator pomeni da odstranis tudi sondo yato je poraba vecja je pa problem ker teh.ne naredis ker pokaye prevec plinov tudi ce avto normalno deluje je pa moznost da imas katalizator ki nima serisko ugrajene sonde

Objavljeno: Če mar 18, 2004 10:01 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
mam sondo pred katalizatorjem sam zarad pravil bom mogu tadrug lonc zamenat z kat. seveda bo meu lepo prirobnice pa se bo dau nazaj zrihtat :twisted: bad boys bad boys :lol: :lol: :lol:

Re: katalizator-večja poraba?

Objavljeno: Pe mar 19, 2004 12:17 am
Napisal/-a Nu-NRG
keylone je napisal/-a:
Ruff_RydeRR je napisal/-a:se pravi logično tkole katalizator-težji prehod plinov,težji prehod plinov-težje del motorja,težje del motorja-večja poraba :?: :?: ali pač ne :)
ce odstarnis kataliyator pomeni da odstranis tudi sondo yato je poraba vecja je pa problem ker teh.ne naredis ker pokaye prevec plinov tudi ce avto normalno deluje je pa moznost da imas katalizator ki nima serisko ugrajene sonde

Vecina avtov ima sondo takoj pod kolektorjem ..

Objavljeno: Pe mar 19, 2004 8:13 am
Napisal/-a PIKI
tako je, sonda je pod kolektorjem in ne vpliva na porabo če odstraniš katalizator...vsaj men ni!!

aja, če kdo ve: kolk se lohk z*eba katalizator po enem letu pa pou na polici (je skos v suhem prostoru)...videt ni nobene rje, če ga potresem nč ne šklopota pa nč vn ne leti. kwa mislte je še uporaben? k ga morm dat v roku enga mesca nazaj gor :( :( :(

Objavljeno: Pe mar 19, 2004 1:57 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
pomoje se nč ne zjebe sej ni not nč tazga nejbrž je k nov no po logiki bi mogl bit tko :noro

Objavljeno: Pe mar 19, 2004 2:23 pm
Napisal/-a lucky
Ali sploh kdo ve kaj dela tam sonda?

to je v bistvu merilec temperature, preko katere se uravnava dovod goriva v valje in s tem veča oz. manjša temperatura katalizatorja.....

katalizator dela izmenično, se pravi da najprej nabira nase saje (microdelce) nato pa z povečanjem temperature te saje skuri. Temperatura katalizatorja pa niha med 380 in 420 stopinj......

če odstraniš katalizator javi sonda el. centrali kot da je katalizator mrzel oz. da ni še dosegel delovnio temperaturo in zato dovaja sistem več goriva in seveda večja poraba........je pa res, da so to zelo majhne razlike in če voziš dokaj živahno naj nebi opazil večjo porabo goriva zaradi tega.

Sej če boste vozili za kakim novejšim avtom ki je komaj štartal in se mu kadi dejte opazovat kako dimi in kar naenkrat neha, kot da bi mašino ugasnil, to je zaradi tega, ker se je katalizator segrel in je zamenjal ciklus delovanja.

zaradi tega tudi je vedno dobro avto segret preden ga ugasnemo saj drugače se saje na katalizator naberejo in ko ga ugasnemo se ne skurijo, ostanejo gor in če se to ponavlja se z časom katalizator celo lahko zamaši oz. ne dela več kot bi moral.

Objavljeno: Pe mar 19, 2004 5:24 pm
Napisal/-a Blue Bug
Od kdaj dalje je sonda merilec temperature?

Objavljeno: Pe mar 19, 2004 5:33 pm
Napisal/-a lucky
Ok...v bistvo miri amplitudo masnega pretoka izpušnih plinov, katero pošlje v el. centralo nato tam el. centrala na podlagi tega uravnava temperaturo katalizatorja preko dovedene količine goriva v valje......samo če bi tako napisal ne verjamem, da bi jih veliko razumelo zakaj se gre.