kaj pravte na tole...
Objavljeno: So mar 27, 2004 7:01 pm
Augusta 2003, sem opaziu da avto vlece u LEVO stran. Po konzultaciji na pooblaščenem servisu, je bila opravljena optika-seveda na moje stroske, saj popravilo OPTIKE garancija ne priznava, ker po opravljenem posegu ni bilo izboljšanja smo zopet po navodilu serviserja zamenjali PLATIŠČA in GUME !! ( Seveda govorim o tovarniških platiščih ), ker tudi potem ni bilo izboljšanja sem se odločiu da ponovno opravim optiko, vendar tokrat pri pooblaščenem serviserju - AC INTERCAR. Račun za opravljeno storitev sem seveda poravnau pred prevzemom vozila cca ( 18.000,00 Sit ). Že med vožnjo proti domu ( cca: 70 km razdalje ), sem telefonično obvestil prevzemno službo na AC, da vozilo še vedno " vleče " v levo. Dogovoril sem se, da me obvestijo o terminu ponovnega popravila. Na dogovorjeni datum sem se po mučnem prebijanju skozi zimske vozne razmere, javiu - ponovno - pri istem prevzemniku v servisni službi AC INTERCAR, kot pri zadnjem obisku. Vendar me je gospod odsloviu, ČEŠ ...na cesti je sneg, ne moremo ugotavjati " morebitne okvare "... Tako da se vrnite drugič !!! Tudi intervenca z strani tehnične službe AC INTERCAR ni zalegla tako da sem z grenkim priokusom odšeu proti domu ( vse skupaj 150 km in cca: 4-ure "gledanja na uro" ). Z dogodkom sem seznaniu tudi odgovorne - ki naj bi bili predpostavljeni gospodu v sprejemni službi.Čez nekaj dni sem dobiu opravičilo, ki je vsebovalo tudi priznavanje vseh stroškov ki sem jih imeu omenjenega dne na - romanju v Ljubljano. Pohvalno ! Z odgovorom sem biu zadovoljen, toda " najlepše " še pride !!! 8. Marca sem biu z vozilom - po dogovoru z AC-ej, ponovno v Ljubljani. Na kar sem po cca: 2-h urah prejel ZOPET od istega gospoda iz sprejemne službe AC INTERCAR, ključe od vozila in pa PONOVNO račun za opravljeno nastavitev podvozja ( 18.000,00 Sit ) !!! Na to sem odreagirau morda malo po BALKANSKO ( menim da bi podobno storiu še kdo drug ), in sem plačilo računa gladko zavrniu.Na uprašanje KAKO je možno da je bila OPTIKA opravljena - pri njih - 26. Januarja 2004 in pa ponovno na dan se pravi 8.Marec 2004, mi je gospod strokovnjak iz prewvzemne službe odgovoriu: ...SE PAČ VELIKO VOZITE PO ROBNIKIH ! Med preizkušanjem vozila - na mojo zahtevo, saj drugače bi me odpravili z računom in ključi kot so to storili v januarju - sem jim zagotoviu da je opaziti majčkeno izboljšanje, ki je bilo opazno tudi po prvi optiki, vendar se okvara z usakim prevoženim kilometrom kaže v večjem obsegu. Račun za optiko po urgenci nisem rabiu poravnati, vendar pa do danes tudi še nisem prejeu ne telefonskega še manj pa pisnega povabila za prihod na servis v katerem bi strokovnjaki podrobno pregledali kaj je z vozilom narobe. Moje navedbe da pri speljavanju čutim - pri odprtem oknu - zvok, ki bi po moji oceni lahko pripeljau do vzroka za ponavljajočo okvaro, mislim ni nihče vzeu resno - vsaj tako izgleda. Ker je vozilo v tovarniški garanciji, mislim da si bom vzeu čas in o problemu obvestiu matično firmo v Stuttgartu. Toliko o " problemčku" ,ki mi kazi sicer dobro sliko o vozilu znamke Mercedes Benz.