Stran 1 od 2
Butasto vprašanje
Objavljeno: Sr mar 31, 2004 8:15 pm
Napisal/-a NightGhost
Res da bo lahko to malo butasto izpadlo ampak v čem je fora dvojne sklopke in kak sploh uporabljaš dvojno sklopko???

ops:
Objavljeno: Sr mar 31, 2004 8:26 pm
Napisal/-a Josephe
men se zdi da za lepše speljevanje. Prva priklopi menjalnik, druga pa pol na pogon.
POZOR- Loh da sm ga fuul usekal, popravte me.
LP Joseph
Objavljeno: Sr mar 31, 2004 8:30 pm
Napisal/-a MGsax
prvič slišim za to

ops:
Objavljeno: Sr mar 31, 2004 8:35 pm
Napisal/-a metallic
Ma to majo zdej vagovski avtomobili... za mastno doplačilo kakopak...

Objavljeno: Sr mar 31, 2004 8:41 pm
Napisal/-a Jonas
Dvojna sklopka - shvasta, pol voznikov se ene ne zna uporablat

Objavljeno: Sr mar 31, 2004 9:24 pm
Napisal/-a Župa
hmm.... kokr sm jest slišu je dvojna sklopka sam pr avtomatskih oz. sekvenčnih menjalnikih.
men se zdi, lahk pa da sem se fuuulll zmotu
Objavljeno: Sr mar 31, 2004 9:32 pm
Napisal/-a RegY
sicer se ne spoznam nekak, ampak če sta dve vzporedni lameli pri sklopki, bi lahko bilo tud zaradi prenašanja večje moči?
nimam pojma

Objavljeno: Sr mar 31, 2004 9:41 pm
Napisal/-a Viper123
Dvojno sklopko je začel uporabljati Audi v rally prvenstvu.
Povratek pa je doživela v Audiu TT 3.2.
Deljuje tako, da v naprej pripravi prestavo. Ena sklopka kontrolira 1., 3., 5. prestave, druga pa 2., 4., 6. Ko je avto v prvi prestavi je druga sklopka že pripravljena z drugo prestavo.
Audi imenuje to DSG (Direct Shift Gearbox), menjalnik je avtomatski z možnostjo samodejnega prestavljanja. Sistem dveh sklopk lahko prestavi v višjo prestavo v .008 sekunde!!!!
LP
Objavljeno: Sr mar 31, 2004 9:45 pm
Napisal/-a Mate
Huda stvar, ni kej. Mene samo moti, ker potem ni starega dobrega prestavljanja

Objavljeno: Sr mar 31, 2004 10:08 pm
Napisal/-a seba_seba
dvojna sklopka je preteklost, zdaj uporabljena sam se na dirkah ipd.
namrec, dvojni sklopki se izognemo s sihronizatorjem...
(vse zgor -> se mi zdi)
iz wikipedie...
A modern car gearbox is of the constant mesh or synchromesh type, in which all gears are in mesh, but only one of which is locked to the shaft on which it is mounted at any one time, the others being allowed to rotate freely. This type of gearbox avoids the problems of wear and damage caused by bringing moving gears into mesh, however, it has higher frictional losses than the simpler type.
Heavy trucks and machinery usually are fitted with a simpler type of gearbox, known colloquially as a "crash gearbox". Here, the selected gear is brought directly into mesh, and any others are not involved. Driving a vehicle with such a gearbox requires considerable skill, including mastering the technique known as Double declutching.
pa se to
http://en.wikipedia.org/wiki/Double_declutch
Objavljeno: Sr mar 31, 2004 10:26 pm
Napisal/-a Viper123
seba_seba: Tole je mal out of date
Vsekakor dvojna sklopka ni preteklost!! Vsaj pri Audiu ne!!
LP
Objavljeno: Sr mar 31, 2004 10:36 pm
Napisal/-a seba_seba
jah

mogoc sm se narobe izrazu... mi mogu rect, da ni tok pogosta :P
namrec, nekoc ni blo enojne, je bla sam dvojna, ker pac niso poznal sinhronizatorja
zdej pa ubistvu sluzjo, da ti ga odstranjo

)) dobro sej verjetno ni trik sam v tem, da ti ga odstranjo, sam vseen :P
kot preteklost, sm hotu rect, stara stvar...
Objavljeno: Sr mar 31, 2004 10:48 pm
Napisal/-a Viper123
Čaki, da nisi ti to zamešal z Double-clutchingom
Je pa res, da se na stare avtomobile ne spoznam, tako da je možno, da ti jaz zdajle buče prodajam
LP
Objavljeno: Če apr 01, 2004 2:02 pm
Napisal/-a NightGhost
V čem je pa fora Double-clutchinga?

Objavljeno: Če apr 01, 2004 2:27 pm
Napisal/-a Viper123
seba_seba je napisal/-a:dvojna sklopka je preteklost, zdaj uporabljena sam se na dirkah ipd.

namrec, dvojni sklopki se izognemo s sihronizatorjem...
(vse zgor -> se mi zdi)
iz wikipedie...
A modern car gearbox is of the constant mesh or synchromesh type, in which all gears are in mesh, but only one of which is locked to the shaft on which it is mounted at any one time, the others being allowed to rotate freely. This type of gearbox avoids the problems of wear and damage caused by bringing moving gears into mesh, however, it has higher frictional losses than the simpler type.
Heavy trucks and machinery usually are fitted with a simpler type of gearbox, known colloquially as a "crash gearbox". Here, the selected gear is brought directly into mesh, and any others are not involved. Driving a vehicle with such a gearbox requires considerable skill, including mastering the technique known as Double declutching.
pa se to
http://en.wikipedia.org/wiki/Double_declutch
Pi**** mater ta p***** forum!!!
Prtisnem backspace pa me fukne nazaj na prejšno stran pa seveda vse pobriše, kar sem napisov!!! Dejte že popravt to kodo!! 10 min dela!! Sej ste ja programerji!!
Double (de)clutching <> Double clutch!!!
Double clutching je tehnika prestavljanja!
Ki so jo včasih uporabljali, ko še niso poznali sinhronov oz. jih niso imele vse prestave!
Danes se to zelo poredko uporablja. Nekateri uporabljajo to tehniko pri prestavljanju iz 2. v 1. prestavo pri hitri vožnji, recimo pri driftanju

Zato, ker pri večini avtomobilov se rado zatakne pri menjavi iz 2. v 1. in se s tem uničuje sinhrone, poleg tega pa še to negativno vpila na vožnjo!
Double Clutching ( među gas

) je v grobem tole: ko želiš prestavt iz višje v nižjo oz. obratno, stisneš sklopko, daš v ler in spustiš sklopko, narediš rev-match, pristisneš sklopko in daš v višjo/nižjo prestavo! To je to.
LP
Objavljeno: Če apr 01, 2004 2:32 pm
Napisal/-a Pugi
Ej zakaj pa ne nardiš tako, da ob pritisnjeni sklopki nardiš rev match in samo spustiš?
Js to dostkrat delam, ko pripičim recimo na cestninsko postajo...
5.prestava recimo 4000rpm -> sklopka(leva noga), bremza, gas (leva noga), match rev na recimo 5000rpm -> spustiš v 4 prestavo....
Objavljeno: Če apr 01, 2004 2:35 pm
Napisal/-a woolff
Kot pri starih tovornjakih. Jaz sem ta vmesni gas moral uporabljati, ko sem delal izpit za tovornjak, ker drugače sploh ni šlo prestavljat ampak je samo škripalo. Bil pa je 25 let star mercedes
To so baje pri reliju uporabljali

Objavljeno: Če apr 01, 2004 2:39 pm
Napisal/-a Viper123
Pugi je napisal/-a:Ej zakaj pa ne nardiš tako, da ob pritisnjeni sklopki nardiš rev match in samo spustiš?
Js to dostkrat delam, ko pripičim recimo na cestninsko postajo...
5.prestava recimo 4000rpm -> sklopka(leva noga), bremza, gas (leva noga), match rev na recimo 5000rpm -> spustiš v 4 prestavo....
To je pa Prsti - peta
LP
Objavljeno: Če apr 01, 2004 2:44 pm
Napisal/-a Pugi
No to jes delam skoz... Ker čene je ful obremenitev za sklopko ko more spravt na 5000rpm in še avto zaziba.... Tko gre pa lepo tekoče.
Sj a se sklopka ko je do konca pritisnjena kej j**e če daš takrat gas?
Pomoje ne, ker itak ni stika...
ne vem točno, prosm če mi en razloži
Objavljeno: Če apr 01, 2004 3:31 pm
Napisal/-a [YuGo]
Pugi je napisal/-a:Ej zakaj pa ne nardiš tako, da ob pritisnjeni sklopki nardiš rev match in samo spustiš?
Js to dostkrat delam, ko pripičim recimo na cestninsko postajo...
5.prestava recimo 4000rpm -> sklopka(leva noga), bremza, gas (leva noga), match rev na recimo 5000rpm -> spustiš v 4 prestavo....
stari, a ti pa kar vse z levo nogo počneš?
desna je pri sovoznici ali kako?
lp