Stran 1 od 4
SOHC vs. DOHC
Objavljeno: Po apr 05, 2004 8:06 am
Napisal/-a HORSE
V čem je razlika?
Vem, da je ma SOHC enojno, DOHC pa dvojno odmično gred, če se seveda ne motim, samo zanimajo me prednosti in pomanjkljivosti enega in drugega...
Objavljeno: Po apr 05, 2004 8:11 am
Napisal/-a TITan
Enojna odmična (SOHC) odpira in zapira ob enem izpušne in sesalne ventile. DOHC ima pa za vsake svojo odmično, kar pomeni lažje tunanje motorja. Ponavadi se DOHC (16v ali več) motorji tudi lažje zavrtijo v obrate, samo to ni skoraj nič povezano s samimi odmičnimi.
Objavljeno: Po apr 05, 2004 8:16 am
Napisal/-a RegY
no, jaz še lahko povem samo, da ima ob šp. filtru že 12v mašina dosti boljši zvok, kot 8v, 16v pa ful brutalnega že
pa dosti bolj hitro se zavrtijo, to je tud res
Objavljeno: Po apr 05, 2004 8:23 am
Napisal/-a HORSE
Sepravi, da za mojo staro mamo praktično ni razlike?

Objavljeno: Po apr 05, 2004 8:25 am
Napisal/-a TITan
Jah. SOHC so bl simpel motorji in se tudi mn kvarijo ponavad.
Objavljeno: Po apr 05, 2004 8:28 am
Napisal/-a mazda-mx3
HORSE je napisal/-a:Sepravi, da za mojo staro mamo praktično ni razlike?

LOL
Ja je razlika, ce bo mela avto z DOHC masino, se bo lahko dajala v pospesevanju proti kakemu mulcu, ki se ji bo lepil za rit
DOHC je zakon!
Objavljeno: Po apr 05, 2004 8:32 am
Napisal/-a HORSE
Se pravi je razlika...

...pa ne mislim smo tehnično ampak ampak tudi "funkcionalno".
Objavljeno: Po apr 05, 2004 8:40 am
Napisal/-a merdzo
Živjo!
Verjetno je pri DOHC možno zamikat odpiranje ventilov posebaj dovodne in odvodne, pri SOHC pa samo v kompletu.
lp
Objavljeno: Po apr 05, 2004 8:57 am
Napisal/-a HORSE
Kaj pa kot original?
Objavljeno: Po apr 05, 2004 8:57 am
Napisal/-a Tomaz40
Za tvojo staro mamo je razlika samo v tem če bo kdaj posodila avto svojmu vnuku.
Če ne bo pol je SOHC dost, če se bo pa vnuk kej vozu pol pa definitivno DOHC.
Objavljeno: Po apr 05, 2004 9:01 am
Napisal/-a HORSE
tomaz40 je napisal/-a:Za tvojo staro mamo je razlika samo v tem če bo kdaj posodila avto svojmu vnuku.
Če ne bo pol je SOHC dost, če se bo pa vnuk kej vozu pol pa definitivno DOHC.
A bolš potegne? Konji skočjo gor? Navor skoč gor? Stroški skočjo gor? Poraba skoč gor? Pokvarljivost skoč gor?
Objavljeno: Po apr 05, 2004 10:20 am
Napisal/-a zupi13
pa manj tresljajev je tut po mojem????
Objavljeno: Po apr 05, 2004 10:33 am
Napisal/-a mazda-mx3
HORSE je napisal/-a:A bolš potegne? Konji skočjo gor? Navor skoč gor? Stroški skočjo gor? Poraba skoč gor? Pokvarljivost skoč gor?
To je vse odvisno od avta do avta....nic bolj ni kvarljiv avto ce je DOHC, je pa sigurno malo drazji za vzdrzevanje kot pa SOHC...naceloma pa ni bolj pokvarljiv, ni manj varcen, glede navora, moci, koncne, ti pravim, odvisno kirega vzames, naceloma je mocnejsi, hitrejsi...blablabla
Objavljeno: Po apr 05, 2004 10:35 am
Napisal/-a TITan
mazda-mx3 je napisal/-a:HORSE je napisal/-a:A bolš potegne? Konji skočjo gor? Navor skoč gor? Stroški skočjo gor? Poraba skoč gor? Pokvarljivost skoč gor?
To je vse odvisno od avta do avta....nic bolj ni kvarljiv avto ce je DOHC, je pa sigurno malo drazji za vzdrzevanje kot pa SOHC...naceloma pa ni bolj pokvarljiv, ni manj varcen, glede navora, moci, koncne, ti pravim, odvisno kirega vzames, naceloma je mocnejsi, hitrejsi...blablabla
Tehnično (praktično je čisto odvisno od avta) je DOHC za ene 5-7 stvari bolj pokvarliv (več ležajov, jermenica...).
Objavljeno: Po apr 05, 2004 10:43 am
Napisal/-a HORSE
Aha, sepravi da je za navadne smrtnika SOHC čist ql...

Objavljeno: Po apr 05, 2004 10:45 am
Napisal/-a Tomaz40
TITan je napisal/-a:mazda-mx3 je napisal/-a:HORSE je napisal/-a:A bolš potegne? Konji skočjo gor? Navor skoč gor? Stroški skočjo gor? Poraba skoč gor? Pokvarljivost skoč gor?
To je vse odvisno od avta do avta....nic bolj ni kvarljiv avto ce je DOHC, je pa sigurno malo drazji za vzdrzevanje kot pa SOHC...naceloma pa ni bolj pokvarljiv, ni manj varcen, glede navora, moci, koncne, ti pravim, odvisno kirega vzames, naceloma je mocnejsi, hitrejsi...blablabla
Tehnično (praktično je čisto odvisno od avta) je DOHC za ene 5-7 stvari bolj pokvarliv (več ležajov, jermenica...).
V tem primeru je tut motor s 16 ventili bolj pokvarljiv kot motor z 8 ventili.
Objavljeno: Po apr 05, 2004 10:48 am
Napisal/-a mazda-mx3
HORSE je napisal/-a:Aha, sepravi da je za navadne smrtnika SOHC čist ql...

Ma lej ne razmisljaj sploh, kupi DOHC in bos vesel, ti jaz povem!
Ej sam nekaj, kiri avto pa gledas, da izbiras med DOHC in SOHC masinami??
Objavljeno: Po apr 05, 2004 10:48 am
Napisal/-a TITan
tomaz40 je napisal/-a:TITan je napisal/-a:mazda-mx3 je napisal/-a:HORSE je napisal/-a:A bolš potegne? Konji skočjo gor? Navor skoč gor? Stroški skočjo gor? Poraba skoč gor? Pokvarljivost skoč gor?
To je vse odvisno od avta do avta....nic bolj ni kvarljiv avto ce je DOHC, je pa sigurno malo drazji za vzdrzevanje kot pa SOHC...naceloma pa ni bolj pokvarljiv, ni manj varcen, glede navora, moci, koncne, ti pravim, odvisno kirega vzames, naceloma je mocnejsi, hitrejsi...blablabla
Tehnično (praktično je čisto odvisno od avta) je DOHC za ene 5-7 stvari bolj pokvarliv (več ležajov, jermenica...).
V tem primeru je tut motor s 16 ventili bolj pokvarljiv kot motor z 8 ventili.
Ja (tehnično ne praktično).
Objavljeno: Po apr 05, 2004 10:56 am
Napisal/-a mazda-mx3
TITan je napisal/-a:mazda-mx3 je napisal/-a:HORSE je napisal/-a:A bolš potegne? Konji skočjo gor? Navor skoč gor? Stroški skočjo gor? Poraba skoč gor? Pokvarljivost skoč gor?
To je vse odvisno od avta do avta....nic bolj ni kvarljiv avto ce je DOHC, je pa sigurno malo drazji za vzdrzevanje kot pa SOHC...naceloma pa ni bolj pokvarljiv, ni manj varcen, glede navora, moci, koncne, ti pravim, odvisno kirega vzames, naceloma je mocnejsi, hitrejsi...blablabla
Tehnično (praktično je čisto odvisno od avta) je DOHC za ene 5-7 stvari bolj pokvarliv (več ležajov, jermenica...).
Titan se ne strinjam.
DOHC ni bolj pokvarljiv.
Ti mislis na to, da je vec sestavnih delov, ki se lahko poskodujejo ali okvarijo/izrabijo.
Ampak to se ne pomeni da je DOHC bolj pokvarljiv.
Lahko ti povem za dve nissan micri letnik 93, obe 1.3 DOHC 16V masini, ena je imela skoraj 300k km ko je bla prodana od prvega lastnika naprej, druga pa je imela skoraj 400k km ko je zamenjala 2. lastnika, pa pri nobeni ni bla masina nikoli odpirana
Pa mx3 1.8 V6 ki ima vec kot 350k km brez odprtega motorja.......
Nau drzalo to o pokvarljivosti, je pa res, da ima vec sestavnih delov, ki lahko grejo k vragu, to pa imas prav

Objavljeno: Po apr 05, 2004 10:58 am
Napisal/-a mazda-mx3
ok sem zdej prebral, da govorimo o tehnicnih in prakticnih primerih....bljak
V praksi je po moje tko kot sem zgoraj napisal.
LP