3.0 V6 (170 konjev, letnik 96 - tisti brez ksenonk)po boardcomputeru pije tudi pri bolj dinamicni voznji povprecno od 10,5 do 11. Sicer ni to ravno malo, samo ce upostevas, da ima 170 konjev in suho tezo nad 1,6 tone,ugotovis, da je to kar fejst malo. Katerikoli drug avto podobnih zmogljivosti ne pije nic manj.Cez 12 litrov ga tezko spravis, bi ze moral cel cas hudo tiscat pedalo... Trenutna poraba pa pri hudem pospesevanju brez problema skoci na 35 litrov
Naceloma kar fajn avto, sicer ni neka lepotica kategorije P 607, je pa prostoren (btw, bmw serije 5 se po prostornosti kabine s Safranom nima sans primerjat)in udoben kot malokater drug avto (predvsem zaradi vseh mogocih elektronskih pripomockov, ki jih bos pri kakem BMW-ju ali starejsem Mercedesu tezko nasel), od znotraj je prav eleganten, zunanjost je pa itak stvar okusa. Moj foter ma model RXE, se pravi popolna oprema, le brez ledra... od racunalnisko vodene klime, elektricno pomicnih sedezev, racunalnisko vodenega aktivnega podvozja, pa do malenkosti kot samodejno spuscanje desnega ogledala ko das v vzratno prestavo. Tako da glede udobja ni kaj ocitat. Ima pa tudi tipicne Renaultovske bolezni, predvsem so relativno pogoste okvare manj pomembnih elektroskih sistemov (npr. Boardcomputer). Pa tudi popravila so relativno draga, samo glede na razred tega avta to ni nic posebnega...
Avto ni popoln, se pa meni zdi fajn, predvsem ker bos drugace tezko dobil avto tega razreda za tako malo denarja...
LP
[Sporočilo uredil/a CyberMedo na dan 07.12.2002 ob 21:15 GMT]