smerokazi pri vzratni vožnji
Objavljeno: Pe apr 23, 2004 11:27 am
Napisal/-a pomorscak
Nikjer nisem našel teme o avtomatskem vklopu vseh smerokazov pri vzratni vožnji.
A ima morda kdo kak link do načrta ali pa se najde kdo od tistih,ki ste si to že naredili in se mu da o tem kaj več povedat?
Hvala
Objavljeno: Pe apr 23, 2004 12:15 pm
Napisal/-a RegY
dajte to prestavit v splošno debato... ni lih styling, da ti utripajo žmigavci pri vzvratni vožnji
to se da kupit, če pa hočeš sam nardit, pa počakaj na kakega električarja

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 2:47 pm
Napisal/-a MGsax
mni j eto puconja delal pa še to je naredel da se mi luči same prižgejo in vgasnejo (na daewoo-ju)
Objavljeno: Pe apr 23, 2004 2:53 pm
Napisal/-a RegY
puconja je v mb itaq majstor taki, da mu ni para

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 3:26 pm
Napisal/-a dobek
tega sicer ne poznam, je pa hud drugace tudi tisti na zacetku lenta (gledano s smeri strme ulice)
pa se ugoden je
Objavljeno: Pe apr 23, 2004 4:05 pm
Napisal/-a lisko
Heh mal se je treba znajd pa gre:) En rele pa je to to sam priklopit je treba:)
Objavljeno: Pe apr 23, 2004 6:00 pm
Napisal/-a andrej777
Objavljeno: Pe apr 23, 2004 6:25 pm
Napisal/-a kdk
V primeru da ne gre vse preko računalnika je lahko , drugače pa ni za čarat kar brez veze.
zuj
Objavljeno: Pe apr 23, 2004 6:49 pm
Napisal/-a imilet1
PA SJ NIMAŠ KAMIONA,PRITSN TISTO STIKALO K GREŠ NAZAJ PA JE(SJ TO NI TOK TEŽKO ANE??)
Objavljeno: Pe apr 23, 2004 6:55 pm
Napisal/-a JOYride
A pa se ti pol ne przge rikverc luc ko zmigavce przges?
Objavljeno: Pe apr 23, 2004 7:02 pm
Napisal/-a Rancid
tomajo vglavnem poloti pa honde civic. k vrzes v vzratno se przgejo zmigovci
Objavljeno: Pe apr 23, 2004 8:38 pm
Napisal/-a andrej777
JOYride je napisal/-a:A pa se ti pol ne przge rikverc luc ko zmigavce przges?
ja sem že mislu napisat pa sem pol pozabu. Vmes daš seveda še eno diodo pa je.
Objavljeno: So apr 24, 2004 12:47 pm
Napisal/-a reber
Pri avtomobilih z elektriko po sistemu Bosch je za vklop 4 smernikov potrebno povezati tri točke: 49a, L in R to pa se naredi z navadnim relejem ki ima dva delovna kontakta, tuljava releja na rikverc luč in maso. Simpl k pasulj...
Drugače pa je še ena bolj zahtevna verzija, vendar univerzalna in hkrati unikatna za vsak tip avtomobila. Stikalo za vklop 4 smernikov ima vsak avto, žice ki gredo nanj se porežejo, stikalo preštudira in se ga nadomesti z ustreznim relejem, ki mora imeti 4 izmenične kontakte, to je 12 priključkov + 2 tuljava. Kontakte je potrebno ustrezno povezati, da se z njimi simulira stikalo. Rele se vklaplja preko diod (poljubno število) iz stikala za 4 smernike, iz rikverca, iz alarma (opcija) iz karkoli (opcija) ... V tem primeru delajo tudi vse kontrolne lučke + lučka s trikotnikom, v prvem primeru pa ne, oziroma samo lučki za smernik.
Pa ne to sami delat, če ne veste za kaj se gre.
Oznake priključkov v avtoelektriki
(Bosch)
1 nizka napetost, vžigalna tuljava k razdelilniku vžiga
1 a nizka napetost, vžigalna tuljava 1 na prvi razdelilnik
1 b nizka napetost, vžigalna tuljava 2 na drugi razdelilec
2 kratkostični priključek pri magnetnem vžigu
4 visoka napetost, vžigalna tuljava k razdelilniku vžiga
4 a visoka napetost, vžigalna tuljava 1 na prvi razdelilnik
4b visoka napetost, vžigalna tuljava 2 na drugi razdelilnik
7 tranzistorski vžig, prekinjalnik k stikalni napravi
7a tranzistorski oziroma visokonapetostrni kondenzatorski vžig, 1. bazni upor
7b tranzistorski oz. V.K.V., 2 bazni upor
7f V.K.V. k polnilnemu kontaktu
15 vžig in dnevni porabniki
15 a izhod predupora k vžigalni tuljavi
17 kontrola žarenja, premosčena
19 kontrola žarenja, vključena
30 akumulator - plus pol
30 a preklopnik akumulatorja plus akumulatorja II
31 akumulator - minus pol
31 a preklopnik akumulatorja ,minus akumulatorja II
31 b minus preko stikala ali releja na maso
31 c glavno stikalo akumulatorja na akumulator I minus
32 elektromotorji, povratni vod (menjava polaritete)
33 elektromotorji, glavni priključek
33 a elektromotorji, končni izklop
33 b elektromotorji, stransko polje
33 f elektromotorji, 2. počasnejša stopnja
33 g elektromotorji, 3. počasnejša stopnja
33 h elektromotorji, 4. počasnejša stopnja
33 L elektromotorji, vrtenje levo
33 R elektromotorji, vrtenje desno
44 izenačevalni vod, paralelni tek generatorjev
45 glavni tok, paralelni tek zaganjalnikov
45 a vklopni tok za zaganjalnik I
45 b vklopni tok za zaganjalnik II
48 krmiljenje za ponovni zagon
49 utripalnik, vhod
49 a utripalnik, izhod
49 b utripalnik, izhod (2. krog utripalk)
49 c utripalnik, izhod (3. krog utripalk)
50 krmiljenje zaganjalnika, direktno
50 a k rmiljenje zaganjalnika, indirektno
50 b krmiljenje zaporedja pri paralelnem teku dveh zaganjalnikov
50 c krmiljenje zaporedja pri ločenih magnetnih stikalih, zaganjalnik I
50 d krmiljenje zaporedja pri ločenih magnetnih stikalih, zaganjalnik II
50 e vhod, krmiljenje zapornega releja zaganjalnika
50 f izhod, krmiljenje zapornega releja zaganjalnika
50 g vhod,krmiljenje ponavljalnega releja zaganjalnika
50 h izhod,krmiljenje ponavljalnega releja zaganjalnika
51 izhod, usmernik
51 e izhod, usmernik z dušilkami
52 kontrola pnevmatik
53 brisalniki, 1. stopnja
53 a brisalniki in končni izklop
53 b brisalniki, 2. stopnja
53 c električna brizgalka šipe
53 e brisalniki, zaviralno navitje
53 i brisalniki s tremi krtačkami velika hitrost
54 zavorna luč
54 f zavorna luč na dvokrožnem utripalnem stikalu
54 g trajna zavora
55 meglenke
56 žarometi (kabel z glavnega na preklopno stikalo)
56 a dolgi žarometi
56 b zasenčeni žarometi
56 c delno dolgi žarometi
56 d svetlobni signal (svetlobna hupa)
57 pozicijska luč pri motociklih
57 a vhod, stikalo parkirnih luči
57 L parkirna luč, levo
57 R parkirna luč,desno
58 pozicijske luči (in luči registrske tablice in inštrumentov)
58 b preklop pozicijkih luči pri enoosnih vlačilcih
58 c pozicijske luči, ločeno varovanje na priklopnikih
58 d spremenjiva osvetlitev inštrumentov
58 L pozicijske luči, levo
58 R pozicijske luči desno
59 izhod, izmenična napetost
61 kontrolna lučka generatorja
63 regulator, sprememba regulacijske napetosti
63 a regulator, sprememba tokovne omejitve
64 krmilni vod polprevodniškega regulatorja (tokovna omejitev)
71 vhod, stikalo zaporedja tonov
71 a izhod, stikalo zaporedja tonov, nizki ton
71 b izhod, stikalo zaporedja tonov, visoki ton
72 alarmno stikalo, razpoznavne luči
75 radio
76 zvočnik
77 krmiljenje ventila vrat
81 vhod, stikalo (odpirač in menjalec)
81 a izhod, stikalo odpirač I
81 b izhod, stikalo odpirač II
82 vhod, stikalo, zapirač
82 a izhod, stikalo zapirač I
82 b izhod, stikalo zapirač II
82 z 1. vhod stikalo zapirač (ločen tokokrog)
82 z 2. vhod stikalo zapirač (ločen tokokrog)
83 a izhod stopenjsko stikalo 1. stopnja
83 b izhod stopenjsko stikalo 2. stopnja
83 L izhod stopenjsko stikalo leva stopnja
83 R izhod stopenjsko stikalo desna stopnja
84 vhod tokovni rele
84 a krmiljenje, tokovni rele
84 b izhod, tokovni rele
85 rele, krmiljenje, izhod
85 c alarmno stikalo kstikalu zaporedja tonov
86 rele, krmiljenje, vhod
86 a rele, krmiljenje, vhod 1. navitje
86 b rele, krmiljenje, vhod 2. navitje
87 rele, vhod, odpirač in menjalec
87 a rele, 1. izhod, odpirač
87 b rele, 2. izhod, odpirač
87 c rele, 3. izhod, odpirač
87 z rele, 1. vhod, odpirač in menjalec (ločen tokokrog)
87 y rele, 2. vhod, odpirač in menjalec (ločen tokokrog)
87 x rele, 3. vhod, odpirač in menjalec (ločen tokokrog)
88 rele, vhod, zapirač
88 a rele, 1. izhod, zapirač
88 b rele, 2. izhod, zapirač
88 c rele, 3. izhod, zapirač
88 z rele, 1. vhod, zapirač (ločen tokokrog)
88 x rele, 2. vhod, zapirač (ločen tokokrog)
88 y rele, 2. vhod, zapirač (ločen tokokrog)
B + akumulator - plus pol
B - akumulator - minus pol
C utripalnik, 1. kontrolna lučka
C 01 utripalnik, vhod ,kontrolna kotva
C 2 utripalnik, 2. kontrolna lučka
C 3 utripalnik, 3. kontrolna lučka
D + dinamo - plus pol
D - dinamo - minus pol
DF dinamo - polje
DF1 dinamo - polje 1
DF2 dinamo - polje 2
J alternator z ločenim usmernikom, vzbujevalno navitje - plus pol
K alternator z ločenim usmernikom, vzbujevalno navitje - minus pol
L utripalke levo
R utripalke desno
Mp alternator z ločenim usmernikom ,srednji priključek (zvezdišče)
U priključek izmeničnega toka na alternatorju
V priključek izmeničnega toka na alternatorju
W priključek izmeničnega toka na alternatorju
Objavljeno: Ne jul 17, 2005 11:42 am
Napisal/-a Voith
to pomoje brezveze pocnes ker bojo zihr v roku pol leta spet spremenil zakon in pol bos mogu ze blendat med rikverc voznjo, pa z roko mahat v bozijastnem slogu.
js sm mogoce v zivljenju 2x zmigavce przgau za rikverc vozt.
sj so bele luci zadi, ce to ni zadost zgovorn znak rikverc voznje, pol tud zmigavci in se po moznosti rotacijske luci nebojo pomagale.
to si lahk sam pr ns take neumnosti zmislujejo

Objavljeno: Ne jul 17, 2005 11:49 am
Napisal/-a lublancan
Voith je napisal/-a:to pomoje brezveze pocnes ker bojo zihr v roku pol leta spet spremenil zakon in pol bos mogu ze blendat med rikverc voznjo, pa z roko mahat v bozijastnem slogu.
js sm mogoce v zivljenju 2x zmigavce przgau za rikverc vozt.
sj so bele luci zadi, ce to ni zadost zgovorn znak rikverc voznje, pol tud zmigavci in se po moznosti rotacijske luci nebojo pomagale.
to si lahk sam pr ns take neumnosti zmislujejo

če recimo vozš iz stranske ulce rikverc na glavno, na kateri so še avtomobili parkirani, pol ti žmigavci ful pomagajo, ker un k voz po glavni niti pod razno ne vid belih rikverc luči, če pa tm neki utripa je pa bl pozorn
Objavljeno: Ne jul 17, 2005 12:07 pm
Napisal/-a Voith
ze res, sam sj ce v takem primeru rikverc vozis, ne speles kr vn s polnim gasom.
pac cist pocas rines vn dokler nimas razgleda in to vid vsak, posledicno gleda kaj se dogaja.
men se zdi to neumn zakon. zato je tud logicno, da noben policaj ne tezi ce se v rikverc vozis brez zmigavcev.
no sam to je sam moje mnenje, da se razume

Objavljeno: Ne jul 17, 2005 12:10 pm
Napisal/-a RedBull™
pa če imaš kombi oz. kak avto kjer imaš na sredi predelno steno ter zadnji konc zaprt,ti prižgane vse 4 utripalke pridejo še kako prav...ker te res folk prej opazi
Objavljeno: Ne jul 17, 2005 2:13 pm
Napisal/-a Voith
k smo ze glih pr teh zmigavcih, a ve kdo mogoce kaksn je zdj zakon o slepanju avta z avtom?
kdo more met vse 4 zmigavce ukloplene, sam vleceni avto al oba? pa ce oba, kako pol smer nalazujes?

Re: smerokazi pri vzratni vožnji
Objavljeno: Ne jul 17, 2005 2:37 pm
Napisal/-a FireSTORM
pomorscak je napisal/-a:Nikjer nisem našel teme o avtomatskem vklopu vseh smerokazov pri vzratni vožnji.
A ima morda kdo kak link do načrta ali pa se najde kdo od tistih,ki ste si to že naredili in se mu da o tem kaj več povedat?
Hvala
isto kot vzratna luč
ko šaltaš v vzratno se luč prižge
potem pa lahko kabl sam od tam potegneš na žmigavce in je to to :P