Stran 1 od 2

govorice glede tdi jev

Objavljeno: Če dec 12, 2002 10:45 am
Napisal/-a Mihc
no ja zadnje case sem slisal kar veliko govoric o tdi jih a kdo ve kere so resnicne :

tdi bo mel opcijo dsc menjalnika

tdi naj bi v letu 2003 naredili 16v verzijo

nov motor tdi 1.4 4cilindraš

ventile z odmično gredjo bi zamenjali ventili na elektromagnete tako da ne bo bilo vec odmicnih gredi

Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: Če dec 12, 2002 4:37 pm
Napisal/-a meganeman
A to mislis pri WV-ih? Kr Renault ma itak vse diesel common rail motorje 16V! Tist glede elektromagnetnih ventilov bos pa bolj tezko zvedu, ker sm mel lani seminar na to temo pa zaboga nisem nic nasu. Vsi full skrivajo te podatke, cul pa sm, da ma BMW veliko glede tega razvitega in pa Renault v formuli 1. Ker je tam zelo velik problem, ker so obrati tako visoki da Selenoidi ne zdržijo teh pospeskov in je izredna tezava, do 6000 obratov pa ze imajo narete taksne nacine krmiljenja ventilov. :)

Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: Če dec 12, 2002 5:56 pm
Napisal/-a Diesel
Meganeman....Renaultov 1.5dci ni 16v.

Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: So dec 14, 2002 10:08 pm
Napisal/-a meganeman
He, hvala za popravilo, ampak dieseli res niso moja najbolj priljubljena stvar, sploh ce se jim dirka po avtocestah:), ko jih morm pol ganjat:)

Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: Če dec 19, 2002 6:19 pm
Napisal/-a Racing
megaman, ker auto pa mas?

Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: Če dec 19, 2002 6:31 pm
Napisal/-a dobek
zacele so se sirit tud govorice o novem "malem" dizlu za golf5
naj bi bil 1.5 120ks

saj pravim...so pa zaenkrat samo govorice (nemski tisk)

Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: Pe dec 20, 2002 7:38 am
Napisal/-a zupi13
a ni audi A2 1.4 TDI? al se motim?

Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: Pe dec 20, 2002 10:53 am
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.

Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: Pe dec 20, 2002 5:49 pm
Napisal/-a Mihc
ja samo te dizli so 1.2 iz polota 3l pa 1.4 iz golfa samo so vsi 3 cilindrasi ... nov pa sem nekje bral da bo 1.4 4 cilindras 16v twincam k bo mel optimizerano izgorevanje ... itd ... no ja sej govorice baje nej bi bila zadeva vgrajena tudi v ibizo naslednje leto prednost 1.4 motorja pa je cena ... pac 1.9 so zaradi kobature tok dragi ... ne pa kar tako .... ce se prov spomnim bo mel okol 100km no ja a kdo ve kej vec .. al pa me saj popravi pri tem kar sem napisu .... k verjetno bom kupoval novo ibizo v letu 2003 al pa na zacetku 2004 tako da .... me mal zanima :)

Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: Po dec 23, 2002 7:41 am
Napisal/-a zupi13
tolk dnarja pa ne dam za takšen avto, verjetno tut ibiza ne bo dost cenejša?!?

Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: Po dec 23, 2002 9:53 am
Napisal/-a life4rave
Neslednje leto pride v ven nova renaultova dci 1.5 s 100hp, vsaj za nove megane, za osalte ne vem

Re: Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: To dec 24, 2002 2:59 pm
Napisal/-a mikey
Lucas pravi:
ja samo te dizli so 1.2 iz polota 3l pa 1.4 iz golfa samo so vsi 3 cilindrasi ... nov pa sem nekje bral da bo 1.4 4 cilindras 16v twincam k bo mel optimizerano izgorevanje ... itd ... no ja sej govorice baje nej bi bila zadeva vgrajena tudi v ibizo naslednje leto prednost 1.4 motorja pa je cena ... pac 1.9 so zaradi kobature tok dragi ... ne pa kar tako .... ce se prov spomnim bo mel okol 100km no ja a kdo ve kej vec .. al pa me saj popravi pri tem kar sem napisu .... k verjetno bom kupoval novo ibizo v letu 2003 al pa na zacetku 2004 tako da .... me mal zanima :)


Sej golf nima 1.4 Tdi! Ma ga samo polo!

Re: Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: To dec 24, 2002 4:59 pm
Napisal/-a mikey
SAFRANE pravi:
V DIESEL-U JE PRIHODNOST TO NČ NE REČEM *GLEJ PHAETON V10*

MORM PA NEKI REČT:
TDI JE SIGURNO SLABŠI OD CDI SE PRAVI OD COMMONRAILA---GRE ZA NEPOSREDNO VBRIZGAVANJE PREKO ENEGA VODA--PO DOMAČE:
VLEČE TI SKOZ CELOTNO POLJE IN NE TAKO KOT PRI TDI K MORŠ SKOZ NAPREJ IN NAPREJ ŠALTAT KLE TI VLEČE SKOZ CELOTNO VRTLAJNO POLJE.
DOKAZ? OČE IMA PASSAT TDI SYNCRO L.99 JAZ PA DELAM PRI MERCEDESU IN VOZIM VSE VRSTE CDI-JEV. DOSTI VELIK DOKAZ?



OK CIAO JANI


sam baje da MB C220 CDI ne uleče tko briljantno dobr! So tut boljši!

Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: Sr dec 25, 2002 1:53 am
Napisal/-a Mihc
ahh to k vlece pri nizjih obratih pri visjih pa mal manj so simptomi povezani z 2 ma ventiloma na en valj ker pri visjih obratih pride do velikega pretoka zraka in zacne dusiti masino ker porabljena mesanica se ne v celoti istisne izven izgorevalne komore. Mores pa upostevat da pretoki zraka so pri tlakih 1-2bara tako da lahko primerjas kot da bi vozil bencinarja 8v pa 16v pri 6000 obtatih .. medtem ko 16v lepo vlece se 8v nekako upera .....

aja nekje sem slisu se mi zdi na dsf ju ... da nej bi mel en konceptni avto .... dizla seveda 100km 1.2 poraba 3l :) no to pa je sprejemljivo :)

Re: Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: Sr dec 25, 2002 2:36 pm
Napisal/-a mikey
aja nekje sem slisu se mi zdi na dsf ju ... da nej bi mel en konceptni avto .... dizla seveda 100km 1.2 poraba 3l :) no to pa je sprejemljivo :)[/quote]

Sej lupo 3L žre hlape od nafte pa se lohk še zmer vozš!

Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: So dec 28, 2002 11:45 pm
Napisal/-a RedBaron
Če bo "pravi" TDI, torej črpalka-šoba, dvomim, da bo 16V, ker je menda v glavi premalo prostora za črpalko (za vsak valj posebej) in za 4 ventile za vsak valj.

3.3 TDI 16V je common-rail in ne črpalka-šoba.



Nekdo je rekel da je pri 8V problem pri višjih obratih, ker ne iztisne vseh plinov iz zgorevalne komore.
A ni to rešeno tako, da ma 8V, pač manj ventilov, ampak so le-ti večji?? (ne oporekam, ampak sprašujem, ker me zanima)

BTW, so tudi 8V motorji ki se z lahkoto zavrtijo do rdečega polja, pri veselju do vrtljajev igra pomembno vlogo tudi masa gobljivih delov.

Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: So dec 28, 2002 11:46 pm
Napisal/-a RedBaron
Če bo "pravi" TDI, torej črpalka-šoba, dvomim, da bo 16V, ker je menda v glavi premalo prostora za črpalko (za vsak valj posebej) in za 4 ventile za vsak valj.

3.3 TDI 16V je common-rail in ne črpalka-šoba.



Nekdo je rekel da je pri 8V problem pri višjih obratih, ker ne iztisne vseh plinov iz zgorevalne komore.
A ni to rešeno tako, da ma 8V, pač manj ventilov, ampak so le-ti večji?? (ne oporekam, ampak sprašujem, ker me zanima)

BTW, so tudi 8V motorji ki se z lahkoto zavrtijo do rdečega polja, pri veselju do vrtljajev igra pomembno vlogo tudi masa gibljivih delov.

Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: Ne dec 29, 2002 2:31 pm
Napisal/-a Mihc
ja malo si zabluzil 3.3l tdi je V6 tako da ma 6 cilindrov po 2 ventila na cilinder kar dobi 16V znak :) mala trzna fora :) crpalka soba ne zavzame veliko placa zato ker crpalka je lahko montirana kjer kol na bloku motorja k v bistvu je to samo kompresor tekocine ... tako da potem preko cevi pripreljes dizel do šobe pod pritiskom ... crpalka soba je boljsa resitev kot common rail ker lahko po teoriji doseze vecje pritiske pa tudi prej jih doseze iz tega sledi da je bolj konstanten tlak kot pa je pri comonrailu ... je pa problem v tem da je drazja .. ker comon.. uporablja 1 kompresor ... za vse sobe med tem ko uporablja sistem crpalke sobe 1kompresor na 1 injektor... aja pa 16V cdi ji pa vse ostalo na 16V principu se lahko vrtijo saj za 1000 obratov visje.. :) (glih nekje sem bral clanek o dinamiki plinov v izgorevalnih komorah).

[Sporočilo uredil/a Lucas na dan 29.12.2002 ob 14:34 GMT]

Re: Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: Po dec 30, 2002 12:06 am
Napisal/-a mikey
Lucas pravi:
ja malo si zabluzil 3.3tdi je V6......................

Kdo je zabluzil????????

3.3TDI je V10 ne pa V6!!!

[Sporočilo uredil/a mikey na dan 30.12.2002 ob 00:07 GMT]

[Sporočilo uredil/a mikey na dan 30.12.2002 ob 00:07 GMT]

Re: govorice glede tdi jev

Objavljeno: Po dec 30, 2002 10:41 am
Napisal/-a Mihc
koker sem nazadne gledu mas opcijo vv pasatu 1.9 tdi , 2.6 tdi pa najmocnej 3.3 idino v pantenonu pa turagu (al kako se mu rece) je se opcija V10 pa vseno vsi majo 2 ventila na cilidner noben se nima 4 ri