Stran 1 od 1
EVROPSKI AVTOMOBILI.......
Objavljeno: Ne maj 02, 2004 12:19 pm
Napisal/-a imilet1
POZDRAVLJENI!!
KER SMO ZDJ V EVROPI ME ZANIMA KAKO JE Z UVOZOM AVTOMOBILA IZ nemčije in avstrije(GRE ZA AUDI 80 1.6 DIESEL, L 91,92)???
KAKŠNI DAVKI SE PLAČAJO OZ.ČE SPLOH SE,KAKO JE Z REGISTRACIJO TAKŠNEGA AVTA IN ALI SE SPLOH CENOVNO SPLAČA V PRIMERJAVI S SLOVENSKIMI CENAMI?????
HVALA IN LEP DAN ŽELIM!!!!!!
Objavljeno: Ne maj 02, 2004 3:36 pm
Napisal/-a monster_d
Pred tem ko smo bili v eu uniji je slo uvozit avte sam do 7let, oz tudi starejse ki so bili za rezervne dele...
Zdaj bi naj slo use uvozil...
Davek se naprej ostaja sam carine vec nebi blo!
LP
il
Objavljeno: Ne maj 02, 2004 4:07 pm
Napisal/-a imilet1
kok pa kj davek stane,oz.ali se mi sploh splača???
Objavljeno: Ne maj 02, 2004 4:09 pm
Napisal/-a MacK
16 ali 18% davek mores placat v nemciji....
Objavljeno: Ne maj 02, 2004 4:12 pm
Napisal/-a Daco
Ej ta tema mi gre pa res ze na falus k smo ze miljonkrat vse povedal, pol se pa najde nekdo in pravi, da je vse prebral in mu ni jasno. Drugic mal boljs preber...
Avto kupis v EU po polni ceni. Se pravi ne dobis EU davka nazaj, slovenskega ti pa ni treba placat (govorimo o DDV) in avto pripeljes k nam. Ko si tu placas se DMV (5% za rabljena vozila) in se nekaj malega da ti potrdijo istovetnost avtomobila s papirji, ki si jih dobil z avtom. In ko vse to uredis, ga gres lahko registrirat.
Zdaj jasno? :P

Objavljeno: Ne maj 02, 2004 4:25 pm
Napisal/-a Tilen
Monster, da te malo popravim. Prej so bile starostne omejitve različne od zanmke do znamke, večina pa 4 leta. Sedaj te starostne omejitve naj ne bi bilo več, a si lahko sigurn, da bo avto moral izpolnjevati (verjetno relativno stroge) pogoje (predvsem izpušne), da ga boš lahko nato registriral pri nas. Nemčija ima 16% DDV. DMV ni 5%, ampak varira, mislim da od 3 do 13% glede na avto. Če kupuješ rabljeni avto plačaš DDV v državi nakupa, če pa kupuješ novega pa plačaš DDV v državi registracije. Zdaj jasno?
LP Tilen
Objavljeno: Ne maj 02, 2004 4:41 pm
Napisal/-a monster_d
Tilen je napisal/-a:Monster, da te malo popravim. Prej so bile starostne omejitve različne od zanmke do znamke, večina pa 4 leta. Sedaj te starostne omejitve naj ne bi bilo več, a si lahko sigurn, da bo avto moral izpolnjevati (verjetno relativno stroge) pogoje (predvsem izpušne), da ga boš lahko nato registriral pri nas. Nemčija ima 16% DDV. DMV ni 5%, ampak varira, mislim da od 3 do 13% glede na avto. Če kupuješ rabljeni avto plačaš DDV v državi nakupa, če pa kupuješ novega pa plačaš DDV v državi registracije. Zdaj jasno?
LP Tilen
Pomoje bo tak stimalo kot si rekel ja... vem za primer honde civic ko jo je kolega neki casa hoto uvozit je bil pogoj do 7let !
lp
Objavljeno: Ne maj 02, 2004 4:44 pm
Napisal/-a Daco
DRSC je napisal/-a:Trenutno urejajo področje tehničnih zahtev za vozila preden smejo biti dana na trg:
Pravilnik o homologaciji vozil (Ur. list RS, št.33/98, 59/99, 49/03),
Navodilo o postopku ugotavljanja skladnosti vozila kot celote (Ur. list RS, št 33/98, 22/99, 53/02) in
Navodilo o postopku homologacije lastnosti vozil, njihovih delov in opreme (Ur. list RS, št. 43/96).
Za uvoz rabljenih vozil se uporabljajo določbe prvih dveh predpisov. Tehnične zahteve za posamezne sisteme, dele in opremo vozil pa trenutno urejajo posamezne odredbe o homologiranju teh elementov.
Po vstopu Slovenije v EU pa bodo zgoraj navedeni predpisi nadomeščeni s Pravilnikom o ES-homologaciji motornih vozil (Uradni list RS, št. 84/02), Pravilnikom o ES-homologaciji dvo- in trikolesnih motornih vozil (Uradni list RS, št. 125/03) in Pravilnikom o ES-homologaciji kmetijskih in gozdarskih traktorjev (Uradni list RS, št. 125/03), ki bodo urejali postopek evropske homologacije vozil ter s Pravilnikom o ugotavljanju skladnosti vozil (na nacionalni ravni), ki bo sprejet predvidoma v mesecu marcu. Ta pravilnik bo urejal vsa tista področja, ki niso del harmoniziranega prava EU in so prepuščena posameznim državam članicam za urejanje na nacionalni ravni. To pomeni, da bo zajemal vsa tista vozila, ki jih prej našteti pravilniki o ES-homologaciji ne zajemajo, poleg tega bo uvedel posamično odobravanje vozil in uvoz rabljenih vozil. Tehnične zahteve za vozila pa bodo v bodoče urejene v tehničnih specifikacijah za vozila, katere seznami so bili že objavljeni in sicer Seznam tehničnih specifikacij za motorna in priklopna vozila (za štiri in večkolesna vozila) – (Uradni list RS, št. 33/03 ), Seznam tehničnih specifikacij za dvo- in trikolesna motorna vozila (Uradni list RS, št.13/04) in Seznam tehničnih specifikacij za kmetijske in gozdarske traktorje (Uradni list RS, št.13/04). Polna besedila teh tehničnih specifikacij so dosegljiva na spletni strani Direkcije RS za ceste.
Postopek pri uvozu vozil bo podoben dosedanjemu, vendar bo enostavnejši. Pri posamičnem uvozu novih vozil z enotno evropsko homologacijo bo vsak uvoznik moral z vozilom na pooblaščeno strokovno organizacijo, kjer bo moral predložiti originalno potrdilo o skladnosti (Certficate of conformity), ki ga bo dobil pri prodajalcu vozila. Strokovna organizacija bo na podlagi tega dokumenta identificirala vozilo, opravila vizualni pregled vozila glede njegove celovitosti in morebitnih predelav ter izdala slovensko potrdilo o skladnosti vozila, ki bo osnova za registracijo vozila. Za vozila, ki nimajo enotne evropske homologacije pa bo postopek v glavnem enako dosedanjemu.
Pri uvozu rabljenih vozil, ki so bila predhodno že registrirana na področju EU oziroma EGP, bo potreben postopek identifikacije vozila in ocene tehničnega stanja vozila, kar vključuje zgolj ugotovitev istovetnosti vozila s predloženimi dokumenti (registracijski dokument države, kjer je bilo vozilo prej registrirano in prometno dovoljenje) in ugotavljanje ali je vozilo sposobno za varno vožnjo. V postopku se bo tudi preverjalo ali ni bilo vozilo pred uvozom predelano ali neustrezno popravljeno in podobno. Ta pregled bo opravila pooblaščena strokovna organizacija, ki bo v primeru ugotovljene ustreznosti vozila izdala slovensko potrdilo o skladnosti vozila. V primeru utemeljenega suma o tehnični neustreznosti vozila bo lahko zahtevala tudi izvedbo predhodnega tehničnega pregleda vozila. Celoten postopek bo načeloma enostaven, hiter in cenejši, saj ne bo več treba predlagati potrdila pooblaščenega zastopnika o skladnosti vozila s posameznimi mednarodnimi homologacijskimi predpisi.
Neposredne omejitve uvoza vozil glede na njihovo starost ne bo, vendar bodo predpisi o tehnični opremljenosti vozil v cestnem prometu zahtevali skladnost naprav za uravnavanje emisij izpušnih plinov s predpisi, ki so začeli veljati v EU v letu 1994, njihova obvezna uporaba pa se je začela s 1. januarjem leta 1997. Ravno tako ne bo več omejitve pri uvozu poškodovanih vozil, kot je veljala do sedaj (stopnja poškodovanosti največ 10 %). Vendar pa opozarjamo na veljaven nacionalni predpis, ki zahteva, da morajo imeti vozila, ki se v Republiki Sloveniji na novo registrirajo vgrajene naslone za glavo na vseh tistih sedežih, ki so opremljeni s tritočkovnimi varnostnimi pasovi.
Za vozila, ki so bila predhodno registrirana v eni od držav, ki ni članica EU oziroma EGP, pa bo postopek pri uvozu smiselno enak dosedanjemu, to pomeni, da bo treba opraviti celotno posamično odobritev vozila in v tem postopku dokazovati skladnost vozila z vsemi tehničnimi zahtevami.
V novem predpisu bo uvedeno tudi znižanje starostne meje za starodobnike od sedanjih 30 na 25 let.
Tukaj pa imas se vse podrobnosti, ki bi te utegnile zanimati.
Pri teh starejsih avtomobilih je edini mozen problem ta, da ga nebos mogel registrirati, ker nebo ustrezal vsem EU normam in standardom.
Glede DMVja sem prebral, da je za rabljena vozila enotno 5% davka, pri novih pa upostevajo tabelo od 3 do 13% (glede na vrednost avtomobila)
ergf
Objavljeno: Ne maj 02, 2004 8:58 pm
Napisal/-a imilet1
fantje ne se kregat !!!!!!!!!!
TUKI ŽIVI EN K JE UMRL
Re: ergf
Objavljeno: Ne maj 02, 2004 9:19 pm
Napisal/-a Daco
imilet1 je napisal/-a:fantje ne se kregat !!!!!!!!!!
TUKI ŽIVI EN K JE UMRL
Sej se noben ne krega... :P
Za drugi del tvojega sporocila pa...

t
Objavljeno: Ne maj 02, 2004 9:27 pm
Napisal/-a imilet1
SJ VEM SAM MAU SM DOBRE VOLJE(MAL MI DOGAJA KER SM MEU PR PUNCI DELOVNI DAN)
AJDE!!!!(TISTO DRUGO JE PA MAU ZA RAZMISLT(za nekatere)
Re:
Objavljeno: Ne maj 02, 2004 9:41 pm
Napisal/-a Boych
Priporočam ti da malo izklopiš one lučke zgoraj na tipkovnici, drugače...
LP Boych
Re:
Objavljeno: Ne maj 02, 2004 9:44 pm
Napisal/-a Omelo
Objavljeno: Po maj 03, 2004 3:26 pm
Napisal/-a andrej777
+Ja verjetno bo ses tako kot sre napisali. Sem šel dans na carinski terminal v NM pa mi je reku šefe da oni niso več pristojni za to ker ni več carine in nakup avta v EU ni več uvoz vozila ampak je normalna prodaja.
Pol sem šu pa na AMZS pa so me tut do šefa poslal pa tut ni mel pojma. Je reku da še nč ne ve. Je pa omenjal neki letnik 1997 tako kot je blo napisano tukaj.
Samo eno uprašanje. Kako naj ti veš v nemčiji če je avto ustrezen za uvoz če pregled nardijo šele tuki. In kaj če tle rečejo da ga ne morš uvozit???
Objavljeno: Po maj 03, 2004 3:41 pm
Napisal/-a Daco
Uvozis ga lahko, sam registrirat ga ne mores.
Kako ves? Kupis novejsi avto in ne neke stare gare l.92
Objavljeno: Po maj 03, 2004 7:33 pm
Napisal/-a andrej777
Ja telih tem je blo pa res že velik. Sem tut jz iskal kakšno staro da bi napisal not kar sem dans zvedu pol sem pa tole temo tuki najdu.
Še neo uprašanje. kako avto dobiš sem. Kao priskušnje tablce al kaj??
Objavljeno: Po maj 03, 2004 7:41 pm
Napisal/-a Viper123
Nisem prebral vseh postov, tako da je možno, da je to že bilo napisano.
Vsi avtomobili, ki bodo uvoženi bodo morali zadostovati normam o izpušnih plinih iz leta 94. Tako, da ti tako star avto in povrhu se dizel, težko uspelo uvozit.
Itak je pa takih avtomobilov veliko pri nas
LP
Objavljeno: To maj 04, 2004 4:21 pm
Napisal/-a andrej777
Ja tiste linke sem vse pregledal in pregledal pravila itd... samo neki pa tm ne piše. Kakšen je cel postootek uvoza.
PRIMER: Recimo grem v italijo vidm na kao odpadu ali prodajalcu rablenih vozil tm en avto recimo bavarca l. 96. Kej vse morm nardit da ga dobim sem. Grem (kam) dobim (kaj) avto prpelam sem (kako). Tam somo piše cal kup pravil in dreka ki meni ne pove ama ništa. Zdej pa če zna kdo tisto klobaso v slovenščino spravt bi bil zlo vesel.