Stran 1 od 1
4x4
Objavljeno: Sr maj 05, 2004 5:12 pm
Napisal/-a SomebodyX
a mi zna kdo povedat kako se z 4x4 pogonom peljemo skozi ovinekvem da se mal butasto sliši!

ops:
sam pr prednjem pogonu pač ko zapelješ v ovinek skos tišiš na gas da ne letiš s ceste, pri zadnjem prtisneš tedaj ko se ti izravna proti cilju( se pravi ko se že praktično pelješ naravnost)
kako pa je z 4x4??

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 5:18 pm
Napisal/-a TITan
4wd powerslide
Pr Syncrotu je tko da kamor daš kolesa pa pa malenkostno reguliraš gas, tja bo avto šel. Lih dons sva se s fotrom po dežju igrala. Mokra šikana, v njo z malo brzine, skos pohoden gas, gas do konca na exitu.
Objavljeno: Sr maj 05, 2004 5:18 pm
Napisal/-a gape
ja glede na to k si ti povedu pol zduž oba pogona pa maš prfektno vožnjo skoz ovinek!

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 5:20 pm
Napisal/-a iLLoGiC
verjetno govoris za ovinke pri velikih hitrostih,po domace receno driftanje.drugace ni vprasanja kak tisat pa kdaj,ker avto nebo nikamor zletel. pri sprednjem pogonu torej takrat,ko je nevarnost da zletis iz ovinka... pri zadnjem takrat ko si na cesto poravnan,da ti v ovinku ne odnese zadka (razn ce res obvladas :P )... pri 4x4 pa moras najt neko optimalno resitev,torej zmes med tema dvema.najdi si en velik parkplac,pa najboljs da to parkrat probas,drugace ti nebi znal povedat,ker 4x4 avta se nisem vozil...
Objavljeno: Sr maj 05, 2004 5:26 pm
Napisal/-a gape
preden pripelješ v ovinek je treba volan cuknt v kontra stran ovinka da ti malo odnese zadek potem pa zaviti v smeri ovinka pri tem pa cel čas s sprednjim delom avta voziti po notranjem robu ovinka!
ni tolk lahko kot se sliš!
jst ti tud najprej priporočam parkplac!!!!! :P
Objavljeno: Sr maj 05, 2004 5:33 pm
Napisal/-a just_in
najlaži je na kšnmu krožnmu križušču...

tko kšn merkator parkirišče, pa btc u lublan.... :P
ko se to nardi nimam pojma, znam pa...

z suzuki vitaro, k ma tud 4x4 pogon, če ga prklopš... sam je pa res da sm jest to u snegu delu, kar pomen da za tvoj primer nevela...

po suhem pa neupam, k se bo samo zvrnu... :P mjh pa visok je...

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 5:50 pm
Napisal/-a TITan
Aja pa odvisno od tega kak AWD je. Če je čisti 50:50 ti bo spreden konc malo vn neslo, 60:40 ti bo tko se pelu, da če kej zafrkneš (preberi z besedo na J notri), 40:60 naj bi bil čisto nevtralen, Porsche k naj bi mel pa v povprečju 30:70 se pa da lepo driftat že, sam z več kontrole kot kak RWD avtek. Za recimo štartat je pa 4ED trotelzihr. Sem prou na vlažni cesti pri 4k obratih launchat našga passata (original 160ps, zdej pa 200?), pa nisem niti enega spodrslaja koles slišu.