Stran 1 od 3

Turbo za Accent

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 7:57 pm
Napisal/-a Kennman
Na e-bayu sem nasel tole zadevo, a je to spet NATEG al je za kej??

-- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 92594&rd=1

aja, pa se tale performance chip:

-- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 49830&rd=1

nisem se namrec zasledil, da bi za accenta obstajale take stvari.... :oops:

ce ma kdo kako mnenje, je dobrodoslo!

LP
Kennman

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 8:40 pm
Napisal/-a Kennman
buce ane?

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 9:06 pm
Napisal/-a TITan
Jz se nagibam k "zajebancija"

Slika
Z enim uporom? kondenzatorjem? dušilko? na štirih žičkah ne boš pridobu nič.

Za tist ventilatorček?
Slika
Ker ni to tak kot to (koker oni pravjo) ne morem nič rečt :lol:

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 9:11 pm
Napisal/-a NoName
glede turbine ne vem.. ampak tole je ze drugic k berem o piggy back sistemih za 'tuning'. princip je da priredi podatke iz sond ki tecejo v ECU (pretok zraka, lambda,...) ter da mu masina doda vec bencina in lufta. s tem dobis tud vecjo moc (tak verjetn pri injection sistemih, za fergazerje pa nebi vedu). baje... kolk se pa to zares obnese, pa kolk je kaj 'varno' da masina cez kak tedn ne bo fuc, pa nebi vedu... v parih oglasih je moc celo prebrati da zmanjsa porabo pa to.. ampak to so pa skor sigurn buce :) ce bos kupu performance kit, pol priporocam, da ga peljes zmerit pred in po vgraditvi.. moc in navor that is... in ce bojo cifre lepse, pa da ti bo po pol leta avto se sou brez problemov, pol bom js tud kupu...

p.s.... pa predlagam da se tema prestavi v Tuning

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 9:29 pm
Napisal/-a INFINITI
Tole ti zagotovim da je bullshit - a kr turbina za vse modele in tipe motorja. Kar se tiče turbinanja hyundai motorjev je en pravi naslov ki se dejansko ukvarja z tem in ga celo hyundai podpira (njihov kit je bil v konceptu HCD 8)

http://www.alpine-developments.us/id1.html

za drug tuning je tlle supr poskrbljeno:
http://www.sharkracing.com/main.html

lp

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 9:30 pm
Napisal/-a TITan
Z manipulacijo podatkov ki jih ECU dobi se lahko recimo da več goriva, samo zrak pa ti dodajaš nožno z pedalom z plin (bolj primerno bi bil pedalo za zrak). Preveč goriva lahko kdaj da bolše preformanse, avpak to večinokrat rabiš pri kakih hudo natjunanih avtih (predvsem turbo in kompresor avtih z večjimi injektorji že).

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 9:37 pm
Napisal/-a Kennman
infiniti je napisal/-a:Tole ti zagotovim da je bullshit - a kr turbina za vse modele in tipe motorja. Kar se tiče turbinanja hyundai motorjev je en pravi naslov ki se dejansko ukvarja z tem in ga celo hyundai podpira (njihov kit je bil v konceptu HCD 8)

http://www.alpine-developments.us/id1.html

lp


kar se tega tuninga tice, je verjetno fajn, ampak js nisem zasledil da bi za 96.l. accent, oz. accenta nasploh KARKOLI imeli.

a nisem prav gledal al pa ne vem??

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 9:47 pm
Napisal/-a INFINITI
Nisi spregledal - zaenkrat majo samo za 2.0 in 2.7 kit. Vse se da narest če maš keš in voljo drgač, sam kit bi mogoče lahko najdel le kje v koreji.
Drgač tle maš eno lušno varijanto tuninga za accent:
http://www.cardomain.com/memberpage/333576

Ker letnik maš drgač in kolk hp?

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 9:58 pm
Napisal/-a INFINITI
maš pa še eno varijanto, engine swap od Scupe k je meu 1.5 Turbo motor in se pol poigraš z turbino (garett ma lepe zadevice za ta motor) al pa narediš engine swap za 2.0 beta motor kokr ga mam jst v kupeju (136-143 HP)

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 10:01 pm
Napisal/-a Kennman
letnik je 96., modelno leto 97, ma pa 66kW, to je okol 85KM, 1.3 je pa masina.

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 10:08 pm
Napisal/-a Kennman
a moghoce ves, kaka je razlika med SOHC in DOHC ??

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 10:13 pm
Napisal/-a Kennman
infiniti je napisal/-a:maš pa še eno varijanto, engine swap od Scupe k je meu 1.5 Turbo motor in se pol poigraš z turbino (garett ma lepe zadevice za ta motor) al pa narediš engine swap za 2.0 beta motor kokr ga mam jst v kupeju (136-143 HP)


a kej ves okvirne cene za ti dve masini? sicer me verjetno bolj zanima 1.5T. a paseta noter v skoljko od accenta?

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 10:18 pm
Napisal/-a lisko
SOHC-single owerhwead camshaft........ enojna odmična
DOHC-double owerhead camshaft.........dvojna oz. dve odmični

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 10:22 pm
Napisal/-a INFINITI
Za ta letnik bo 1.5 T šel praktično šrauf na šrauf, kajti Scoupe je bil narejen ravno na osnovi te šasije - cene za te motorje pa ne vem; pokliči na Hyundai Avto Trade glede tega.
SOHC - enojna odmična gred v glavi
DOHC - Dvojna odična gred v glavi

Pa še nekaj; če se boš dejansko odločil za takšen projekt, se zavedaj da bo treba dodelat menjalnik, kajti ta od 1.3 bo prešvoh za povečano moč pa tudi zavore bo treba dat močnejše da boš pol lohka ustavu zadevo.

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 10:29 pm
Napisal/-a domzalcan21
Moja svetla prihodnost....turbo!!! :twisted:

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 10:33 pm
Napisal/-a Kennman
in kaj mam js, DOHC al SOHC? in kak je pol razlika? odmicna ti odpiranje ventilov rihta al kaj? a je to funkcija odmicne?

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 10:47 pm
Napisal/-a INFINITI
Kennman je napisal/-a:in kaj mam js, DOHC al SOHC? in kak je pol razlika? odmicna ti odpiranje ventilov rihta al kaj? a je to funkcija odmicne?


Tukaj imaš odgovor glede odmičnih:
http://auto.howstuffworks.com/camshaft.htm

Mislim da maš ti sohc

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 10:49 pm
Napisal/-a Suljo
Ja če ma 8v pol ma SOHC ane :wink:
LP

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 10:52 pm
Napisal/-a Kennman
Suljo je napisal/-a:Ja če ma 8v pol ma SOHC ane :wink:
LP


fora je v tem, da mam 12v!!!

a je pol SOHC al DOHC?

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 10:53 pm
Napisal/-a Suljo
Ups sori to sm pa spregledu :oops: Jah po pa nevem kaj maš :?
LP