Stran 1 od 2
Kolko lahko podatki lažejo?
Objavljeno: Ne maj 16, 2004 9:13 pm
Napisal/-a Vans
Zdravo!
Mene pa zanima, za koliko lahko največ odstopa končna hitrost od podatkov najvišje hitrosti, ki pišejo v priročniku poleg avta?
Recimo, da piše v podatkih avtu 200 km/h , koliko bi se še dalo doterati?
LP
Objavljeno: Ne maj 16, 2004 9:18 pm
Napisal/-a maky
po števcu al realno? sicer pa vse je odvisno od avtomobila... na prejšnjem sem šel z original dimenzijo čez števec
Objavljeno: Ne maj 16, 2004 9:20 pm
Napisal/-a monster_d
Odvisno od obsega gume se pravi dimenzije gum, se pravi tut ko je guma obrabljena ma manjsi obseg in ko je manjsi obseg tut vec kaze...
Sicr pa usak stevec ma odstopanja tut cisto nov...
odvisno.
Objavljeno: Ne maj 16, 2004 9:22 pm
Napisal/-a INFINITI
Čudno vpr, ampak mogoče ti bo tole odgovor;
Če gre za iste pogoje (vetrovnost, podlaga, naklon, novi avto) je končna odvistna od malenkosti kot so gume (kotalni upor), kvalitete olja v motorju, kvalitete bencina (95-98 okt) in če si bil na začetku z motorjem prvih 1500 km "nežen" dokler se sklopi ne ulafajo in okrušijo idealno.
Za primer po katalogu ima moj coupe 209 končne pa dosega vedno 225, negdo bo rekel števec laže in bi se strinjal če nebi bila hitrost že zmerjena by Cops

Objavljeno: Ne maj 16, 2004 9:25 pm
Napisal/-a Vans
Hja, no, tej števci ... jaz se ravnam po mojem, pa še nikoli nisem plačal.
Gume niso obrabljene, gre za družinski Audi A4 1.8 , ki mu piše v podatkih 205 km/h . Nekateri pravijo, da bi sigurno šel čez 220. Zdaj je pa dilema. Nisem pa nek tak, da bi šel zdaj to sprobavat, čeprav enkrat pa verjetno bom.
LP
Objavljeno: Ne maj 16, 2004 9:29 pm
Napisal/-a maky
Vans je napisal/-a:Hja, no, tej števci ... jaz se ravnam po mojem, pa še nikoli nisem plačal.
Gume niso obrabljene, gre za družinski Audi A4 1.8 , ki mu piše v podatkih 205 km/h . Nekateri pravijo, da bi sigurno šel čez 220. Zdaj je pa dilema. Nisem pa nek tak, da bi šel zdaj to sprobavat, čeprav enkrat pa verjetno bom.
LP
moj a4 sicer 1,9tdi gre po tov. podatkih 209... jaz sem šel po števcu že čez 230. (z original gumami)
Objavljeno: Ne maj 16, 2004 9:38 pm
Napisal/-a monster_d
To je pa tak... lahko reces da je podlaga ravna ker pac na oko tak zgleda je pa lahk malenkost klanec pa se pr koncni ze kr neki pozna!

Objavljeno: Ne maj 16, 2004 11:06 pm
Napisal/-a CST™accim
men pa števc pomojm zelo laže. pr mojmu accentu 1.5 90KM piše, da gre lahko tm okol 180 km/h, pa mi je števc prejšn dan kazov 198 km/h :P ni nobene predelave. tud gume so iste velikosti. šel sm pa z brega dol. k me ustav kaps povem kolk mi kaže u resnic

čeprov negre tolk, je useen lepo vidt
(slika kjer kaže 195
http://www.mobisux.com/tabla/avatar/garaza_1_25829.jpg ) Lp
Objavljeno: Ne maj 16, 2004 11:19 pm
Napisal/-a INFINITI
Hm, zakaj ti pa tamle check engine lučka sveti?
Objavljeno: Ne maj 16, 2004 11:22 pm
Napisal/-a shusuglao
podatki proizvajalca so gotovo točni, lahko pa da avto zgoniš in gre manj
trditve da gre nekomu avto toliko in toliko več so trapaste
zakaj neki bi proizvajalec razvijal avto več let, ga spravil čez tisoč testov nato pa napisal napačno končno in to premajhno?!
isto kot če bi napisali da avto žre 3L več in da ima 200kg več, da je pospešek vsaj za 10s slabši kot v resnici.... malo zdrave pameti prosim
za koliko pa števec narobe kaže je pa od vsakega posebaj odvisno
Objavljeno: Ne maj 16, 2004 11:26 pm
Napisal/-a CST™accim
infiniti je napisal/-a:Hm, zakaj ti pa tamle check engine lučka sveti?
mah nism še uštimov. nekj so na servisu s**l. pa ga tud nekj časa nism vozu. ta tedn grem uštimat.
Objavljeno: Po maj 17, 2004 7:41 am
Napisal/-a gerchy
Predvsem je veliko odvisno od nacina voznje. Avto, ki je "bolj doma" v mestu je pac zaspan in bo dosegal presenetljivo nizko koncno hitrost. Tisti, ki imajo radi visoke vrtljaje, pa bodo dosegali boljse pospeske in s tem tudi visje hitrosti.
Spomnem se enega sluzbenega cliota 1.2, vsakdo, ki se je usedel vanj, ga je tiscal do onemoglosti. V enem letu je prevozil 80.000 kilometrov (vsak dan CE-LJ) in motor je bil izredo utecen. 180, 190 km/h, z 91-oktanskim bencinom.

Objavljeno: Po maj 17, 2004 8:04 am
Napisal/-a Tomaz40
gerchy je napisal/-a:Predvsem je veliko odvisno od nacina voznje. Avto, ki je "bolj doma" v mestu je pac zaspan in bo dosegal presenetljivo nizko koncno hitrost. Tisti, ki imajo radi visoke vrtljaje, pa bodo dosegali boljse pospeske in s tem tudi visje hitrosti.
Spomnem se enega sluzbenega cliota 1.2, vsakdo, ki se je usedel vanj, ga je tiscal do onemoglosti. V enem letu je prevozil 80.000 kilometrov (vsak dan CE-LJ) in motor je bil izredo utecen. 180, 190 km/h, z 91-oktanskim bencinom.

Čista resnica: Imam 2 prijatelja z R5. Eden ga je tiščal kar pogosto. Po klancu navzdol smo se vozil tut čez 180 po števcu pa se je čist lepo peljal. Avto je imel cca250k km. Drugi pa je imel na avtu prevoženih 60k km in se mu je pri 140 že vse skupi tko treslo da me je blo pošteno strah. Ta 2. prijatelj se vozi 50 km/h v 4. prestavi in je avto čist zamorjen.
LP
Objavljeno: Po maj 17, 2004 3:11 pm
Napisal/-a Nu-NRG
infiniti je napisal/-a:Čudno vpr, ampak mogoče ti bo tole odgovor;
Če gre za iste pogoje (vetrovnost, podlaga, naklon, novi avto) je končna odvistna od malenkosti kot so gume (kotalni upor), kvalitete olja v motorju, kvalitete bencina (95-98 okt) in če si bil na začetku z motorjem prvih 1500 km "nežen" dokler se sklopi ne ulafajo in okrušijo idealno.
Za primer po katalogu ima moj coupe 209 končne pa dosega vedno 225, negdo bo rekel števec laže in bi se strinjal če nebi bila hitrost že zmerjena by Cops

Koncno ki je nekdo napisal da je zadeva odvisna tudi od olja!
Sveze olje notri pa zadeva zihr leti za ene 5km/h vec.
Drgac pa moji podatki so 175 max. Radar me je nameril 177km/h pred tem sem se gas spustil. Aja .. original dimenzija gum in cagar je dejansko kazal prav. Aja v ravnini

Drgac pa 185km/h v cetrti

pa ene 195 v peti. Potem pa se konca kar se ravnic tice.
shusuglao je napisal/-a:podatki proizvajalca so gotovo točni, lahko pa da avto zgoniš in gre manj
trditve da gre nekomu avto toliko in toliko več so trapaste
In kako lahko torej upravicis mojo hitrost na radarju?
LP, Klemen
Objavljeno: Po maj 17, 2004 3:50 pm
Napisal/-a dobek
v soboto sva s kolegom merla mojega, koliko pravzaprav sploh gre in koliko stevec laze.
nad 130 (pa do konca) mi kaze konstantno cca 5kmh vec, kot je zmeril GPS
Objavljeno: Po maj 17, 2004 4:06 pm
Napisal/-a gerchy
Vsi, ki tako lahkomiselno zagovarjate radarske meritve> Ce bi vedeli, na kaksnem principu deluje radar, bi tudi vedeli, da radarska meritev ni vedno merodajna.
Sploh pa vecina pozablja na olajsevalne okoliscine, ki lahko precej pripomorejo k razlicnim rezultatom: od utekanja motorja, do cestne podlage, gostote zraka, vetra, nenazadnje tudi goriva ...
Natancne zmogljivosti je moc izmeriti s posebnim merilnim kompletom (vcasih je bil to OMNI).
Sicer pa je na tem forumu ze prvoligaski sport, komu stevec vec pokaze. Ko bi le kje drugje bili tako zagnani kot pri tiscaju jeklenih konjickov po klancu navzdol.
P.S.: tale flash reklama za simpatije je nemogoca!

Objavljeno: Po maj 17, 2004 7:02 pm
Napisal/-a shusuglao
Nu-NRG je napisal/-a:infiniti je napisal/-a:Čudno vpr, ampak mogoče ti bo tole odgovor;
Če gre za iste pogoje (vetrovnost, podlaga, naklon, novi avto) je končna odvistna od malenkosti kot so gume (kotalni upor), kvalitete olja v motorju, kvalitete bencina (95-98 okt) in če si bil na začetku z motorjem prvih 1500 km "nežen" dokler se sklopi ne ulafajo in okrušijo idealno.
Za primer po katalogu ima moj coupe 209 končne pa dosega vedno 225, negdo bo rekel števec laže in bi se strinjal če nebi bila hitrost že zmerjena by Cops

Koncno ki je nekdo napisal da je zadeva odvisna tudi od olja!
Sveze olje notri pa zadeva zihr leti za ene 5km/h vec.
Drgac pa moji podatki so 175 max. Radar me je nameril 177km/h pred tem sem se gas spustil. Aja .. original dimenzija gum in cagar je dejansko kazal prav. Aja v ravnini

Drgac pa 185km/h v cetrti

pa ene 195 v peti. Potem pa se konca kar se ravnic tice.
shusuglao je napisal/-a:podatki proizvajalca so gotovo točni, lahko pa da avto zgoniš in gre manj
trditve da gre nekomu avto toliko in toliko več so trapaste
In kako lahko torej upravicis mojo hitrost na radarju?
LP, Klemen
neravnina, veter....
Objavljeno: Po maj 17, 2004 7:20 pm
Napisal/-a monster_d
Reci da je strelal uniga ko se je za tabo tiro... v upanju da je bil ker za tabo

ops:

Objavljeno: To maj 18, 2004 6:06 am
Napisal/-a Vans
Ja in za koliko je potem lahko odstopanja?
Objavljeno: To maj 18, 2004 1:48 pm
Napisal/-a Nu-NRG
shusuglao je napisal/-a:Nu-NRG je napisal/-a:infiniti je napisal/-a:Čudno vpr, ampak mogoče ti bo tole odgovor;
Če gre za iste pogoje (vetrovnost, podlaga, naklon, novi avto) je končna odvistna od malenkosti kot so gume (kotalni upor), kvalitete olja v motorju, kvalitete bencina (95-98 okt) in če si bil na začetku z motorjem prvih 1500 km "nežen" dokler se sklopi ne ulafajo in okrušijo idealno.
Za primer po katalogu ima moj coupe 209 končne pa dosega vedno 225, negdo bo rekel števec laže in bi se strinjal če nebi bila hitrost že zmerjena by Cops

Koncno ki je nekdo napisal da je zadeva odvisna tudi od olja!
Sveze olje notri pa zadeva zihr leti za ene 5km/h vec.
Drgac pa moji podatki so 175 max. Radar me je nameril 177km/h pred tem sem se gas spustil. Aja .. original dimenzija gum in cagar je dejansko kazal prav. Aja v ravnini

Drgac pa 185km/h v cetrti

pa ene 195 v peti. Potem pa se konca kar se ravnic tice.
shusuglao je napisal/-a:podatki proizvajalca so gotovo točni, lahko pa da avto zgoniš in gre manj
trditve da gre nekomu avto toliko in toliko več so trapaste
In kako lahko torej upravicis mojo hitrost na radarju?
LP, Klemen
neravnina, veter....
Se enkrat dobro preberi post.
monster_d je napisal/-a:Reci da je strelal uniga ko se je za tabo tiro... v upanju da je bil ker za tabo
Hehehe ni bilo .. dobil pa sem sodnika
LP, Klemen