Stran 1 od 1

Za ljubitelje LOWRIDERjev

Objavljeno: To maj 18, 2004 1:32 pm
Napisal/-a Belina
Dons sm zvedu za lahko homologiraš tut v SLO hidravlične al pa na zrak amortizerje :D Tko da tisti k bi se radi pelal v ovink po treh kolesih al pa parkiral na visokem robniku, dejte si duška, sam NI POCEN 8) 8)

Objavljeno: To maj 18, 2004 1:39 pm
Napisal/-a maky
le kako če ni tuva :? :? :?

Objavljeno: Sr maj 19, 2004 9:41 am
Napisal/-a Belina
JE JE 8) , pa še potrdilo o strokovni vgradnji dobiš :wink:

Objavljeno: Sr maj 19, 2004 10:04 am
Napisal/-a maky
Belina je napisal/-a:JE JE 8) , pa še potrdilo o strokovni vgradnji dobiš :wink:

kdo ti ga bo pa v slo dal??

Objavljeno: Sr maj 19, 2004 11:16 am
Napisal/-a Belina
V slo ne, v tujini pa dobiš vse potrebne papirje ampak samo za nekatere avte..In s temi paperji greš na lpp :-P simpl.. Sm se pozanimu če lahko vgradiš to v tujini in če veljajo vsi paperji tut pri nas in je reku mudel na oddelku za homol... da ni nobenega problema 8)

Objavljeno: Sr maj 19, 2004 11:17 am
Napisal/-a maky
sej tko je blo že zdej :-P :wink:
jaz za mojega še čakam papirje :wink: :wink:

Objavljeno: Sr maj 19, 2004 11:54 am
Napisal/-a Nixxon
Mislim da je s tem mišljen airride in ne lowrider. Sistemi so si čisto drugačni, lowriderji lahko skačejo, airride pa počasi spreminja višino.

Lowriderji imajo poleg skrajšanih fedrov hidravlične cilindre, airride pa namesto fedrov tiste gumjaste balone (sem glih včeri gledal na Audi Allroadu).

In za airride, ki ga v nemčiji prodajajo (npr. GAS - German Airride Systems), dobiš TUV, lowriderji so pa večinoma doma spacani s specialnimi deli, namenjenimi zanje. Tej pa pomoje nimajo.

Objavljeno: Sr maj 19, 2004 12:15 pm
Napisal/-a maky
Nixxon je napisal/-a:Mislim da je s tem mišljen airride in ne lowrider. Sistemi so si čisto drugačni, lowriderji lahko skačejo, airride pa počasi spreminja višino.

Lowriderji imajo poleg skrajšanih fedrov hidravlične cilindre, airride pa namesto fedrov tiste gumjaste balone (sem glih včeri gledal na Audi Allroadu).

In za airride, ki ga v nemčiji prodajajo (npr. GAS - German Airride Systems), dobiš TUV, lowriderji so pa večinoma doma spacani s specialnimi deli, namenjenimi zanje. Tej pa pomoje nimajo.

deloma prav ampak nekaj je pa vseeno narobe...
sistema sta res drugačna... ampak od bavarie sistemi so za en k*** vsaj tako kot berem po tujih forumih... in še vedno imajo le za ene 15 avtov tuv... za ostale pa "smo v pridobivanju"...
montaža te pride še dodatnih 100k (sm se že pozanimal ravno pri gas-u in brez avta si 2-3 dni)... poleg tega so nihovi kompresorji in zračni tanki prešvoh in premajhni... tudi zelo na veliko crkujejo (od 4 ko so jih montirali je 2 crknil kompresor in 1 je začel puščat zračni tank)... se pravi 75% pokvarljivost... če bi sedaj jemal bi vzel od HPS-a kit ampak mi je pač mejčkeno predrag (http://www.hps-airride.com/) in za moj avto ga sploh še nimajo v ponudbi :cry: :cry:

pri airridu je tudi amortizer drugačen in je temu prilagojen... blazinice so drugačne kot pri allroadu :wink:

aja pa hidravlično vzmetenje je imel tudi xm... samo drugačen... :wink: :wink:
in za info: v nemčiji se da homologirati tudi lowriderja :wink:

Objavljeno: Sr maj 19, 2004 12:34 pm
Napisal/-a Nixxon
A da so tko pokvarljivi. Sranje. Me je vedno zanimal kolk so kej tej sistemi vzdržljivi.

Zdej je v Nemčiji še ena firma ki prodaja, samo se ne spomnem imena.

Glede TUVa za lowriderje maš pa najbrž prav. V Nemčiji, k prideš na homolomo, k se ti lepo z avtom zapele in če je kul sledi pregled in vpis to ni problem. Jest sm bl mislu naše pesnike na tehničnih k nimajo pojma sploh kaj bi. Pr nas bi blo pa to jeba.

Kako pa če bi zadevo najprej homologiral v Nemčiji, pol pa še pr nas, a bi to šlo? Navsezadnje, TUV bi imel, ki pa je skoraj edini pogoj za naše "majstre".

Objavljeno: Sr maj 19, 2004 12:41 pm
Napisal/-a maky
Nixxon je napisal/-a:A da so tko pokvarljivi. Sranje. Me je vedno zanimal kolk so kej tej sistemi vzdržljivi.

Zdej je v Nemčiji še ena firma ki prodaja, samo se ne spomnem imena.

Glede TUVa za lowriderje maš pa najbrž prav. V Nemčiji, k prideš na homolomo, k se ti lepo z avtom zapele in če je kul sledi pregled in vpis to ni problem. Jest sm bl mislu naše pesnike na tehničnih k nimajo pojma sploh kaj bi. Pr nas bi blo pa to jeba.

Kako pa če bi zadevo najprej homologiral v Nemčiji, pol pa še pr nas, a bi to šlo? Navsezadnje, TUV bi imel, ki pa je skoraj edini pogoj za naše "majstre".

ja to je tud varjanta za homologirat...


glede pokvarljivosti: fora je ko so to tisti deli "ki se jih lahko zamenja" če me razumeš... oni dajo v paketih najbolj osnovne stvari ker so najceneje... da hočeš met tak sistem da bo delal pa morš dokupit še : večji in kvalitetnješi tank (cca.200-350€) in močnejši kompresor(isto nekje) in pa seveda boljše ventile...
se pravi recmo še ene 600€ pa je že ok...

blazince do sedaj kolkor sem bral niso počle še niti enemu... samo ne pa pričakovat zdej da je to pol za dirkat al pa kakor koli... sej baje se pelje uredu samo vseeno...ni to dirkalni sistem :wink:

Objavljeno: Sr maj 19, 2004 1:24 pm
Napisal/-a Nixxon
Jp, jest sm dva do zdej vidu: enga BMWja E46 limuzino in pa VW Golf IV, oba flip-flop barva in iz Madžarske. Videl na Woerthersee lani. Jutri grem spet gor, upam da še kkšnega zagledam.

Re: Za ljubitelje LOWRIDERjev

Objavljeno: Sr maj 19, 2004 3:20 pm
Napisal/-a Pero
Belina je napisal/-a:Dons sm zvedu za lahko homologiraš tut v SLO hidravlične al pa na zrak
amortizerje
:D Tko da tisti k bi se radi pelal v ovink po treh kolesih al pa parkiral na visokem robniku, dejte si duška, sam NI POCEN 8) 8)


Valjda da lahko homologiraš hidravlične in ''plinske'' amortizerje

Ampak lowriderji nimajo amortizerjev = ni homologacije :P

Stric ti je prav povedal, ti si ga narobe vprašal :vc