Stran 1 od 3
Izpuh pri turbo motorju?
Objavljeno: Sr maj 19, 2004 2:21 pm
Napisal/-a vR5GTT
Pri svojem avtu moram zamenjat celoten sistem, pa bi vprašal če bi kaj spremenilo pri turbo motorju da bi dal debelejše cevi od kolektorja naprej??? LP
Objavljeno: Sr maj 19, 2004 3:04 pm
Napisal/-a vR5GTT
Objavljeno: Sr maj 19, 2004 4:03 pm
Napisal/-a Eliminator
Ja, spremenilo bi se to, da bi ti avto nagravžno prdel, nekako tako kot pri tistih ljubljanskih šminkerjih, ki na svoje prestižne avtomobile s 75KW dajejo debele trojne rore, spojlerje in športne filtre, vse v upanju, da bodo morda nekega dne na semaforju nascali kakšno zmahano katrco in tako končno doživeli erekcijo.
Objavljeno: Sr maj 19, 2004 4:05 pm
Napisal/-a Viper123
Pri turbo motorjih se pozna menjava izpuha.
Za kater avtomobil pa se gre?
LP
Objavljeno: Sr maj 19, 2004 4:44 pm
Napisal/-a monster_d
Ni to kr tak da das en kos drugega pleha gor
No uglavnem, lahko se celo moc motorja zaradi tega zmanjsa, podtlak al resosanca ali neki takiga uglavnem...
Nevem kaj bi naredo z tem da bi dal debelejse cevi gor...
Raje si umisl lonce bolj direktne brez prekatov pa bos vec naredo... Zihr par konjickov poleg
lp
Objavljeno: Sr maj 19, 2004 4:47 pm
Napisal/-a Misak
Pa mogoce polerana cev, brez hitrih krivin ti zna pomagat... Za lepsi in hitrejsi tok izpuha...
Objavljeno: Sr maj 19, 2004 4:57 pm
Napisal/-a Symon
Eliminator je napisal/-a:Ja, spremenilo bi se to, da bi ti avto nagravžno prdel, nekako tako kot pri tistih ljubljanskih šminkerjih, ki na svoje prestižne avtomobile s 75KW dajejo debele trojne rore, spojlerje in športne filtre, vse v upanju, da bodo morda nekega dne na semaforju nascali kakšno zmahano katrco in tako končno doživeli erekcijo.
Strai teb pa dogaja a?
Drugače pa glede teme ne bom nič rekel ker ne vem kaj bi.

Se ne spoznam. :P
Objavljeno: Sr maj 19, 2004 5:21 pm
Napisal/-a TITan
Sam fora je, da pri motorjih z prisilnim polnenjem ni tolkega efekta pulznega nevemčesa (se ne morem spoment izraz). Bo pa sigurno pomagal če se da bolj prepusten izpuh.
Objavljeno: Sr maj 19, 2004 6:11 pm
Napisal/-a axa
EEE,jst na tvojem mestu ne bi stavil cevi vecjega premera,ker to ni dobro za turbino.
Kakor vemo turbina je gnana na izpusne pline,ce ti das vecje cevi bo tudi večja
prepustnost plinov kar pomeni da se bo tudi turbina bolj zavrtela(kar pomeni da bo
lažje "zadihal" ali lažje "obrnila") sam to je slabo,ker je tovarniškovse skupaj nastavleno do koliko se lahko zavrti in če gre preveč gre v falus.Tako da rajši se usmeri samo na lonce.Jst imam tudi avto s turbino,ko sm ga kupil sm opazil da ima menjan auspuh(
širše cev!!) in ta prvo kar sm naredu sm naroču original auspuh in ga čakam da
pride da ga prec montiram do takrat ga pa ne ganjam avta nič!!!
Upam da ti to kej pomagalo če pa ne verjameš je pa to tvoj problem...
:P
Objavljeno: Sr maj 19, 2004 6:18 pm
Napisal/-a shusuglao
seveda se bo spremenilo, kar veselo menjaj
pa še par linkov
http://www.rtoc.org/
http://www.k-tecracing.com/
Jst imam tudi avto s turbino,ko sm ga kupil sm opazil da ima menjan auspuh(
širše cev!!) in ta prvo kar sm naredu sm naroču original auspuh in ga čakam da
pride da ga prec montiram do takrat ga pa ne ganjam avta nič!!!
jaz pa čakam da mi originalni zgnije in da dam širše cevi gor pa kakšen lonec stran
samo pretiravati s premerom cevi pa res ni dobro
Objavljeno: Sr maj 19, 2004 6:25 pm
Napisal/-a Pugi
Eliminator je napisal/-a:Ja, spremenilo bi se to, da bi ti avto nagravžno prdel, nekako tako kot pri tistih ljubljanskih šminkerjih, ki na svoje prestižne avtomobile s 75KW dajejo debele trojne rore, spojlerje in športne filtre, vse v upanju, da bodo morda nekega dne na semaforju nascali kakšno zmahano katrco in tako končno doživeli erekcijo.
Smiri, pa raj kej pametnega povej, an.

Re: Izpuh pri turbo motorju?
Objavljeno: Sr maj 19, 2004 11:11 pm
Napisal/-a Viper123
saso mladenovic je napisal/-a:Pri svojem avtu moram zamenjat celoten sistem, pa bi vprašal če bi kaj spremenilo pri turbo motorju da bi dal debelejše cevi od kolektorja naprej??? LP
Tole sem še zadaj videl! A turbino boš pa, kar preč dal
Kot sem jaz bral se, da z novim downpipeom(širšim) in širšim ostalim delom izpuha, pri turbo motorjih sorazmerno veliko pridobiti. Vsekakor več kot pa pri NA motorjih.
LP
Objavljeno: Sr maj 19, 2004 11:32 pm
Napisal/-a iKst
Z bolj prepustnim izpuhom se precej pridobi ravno zaradi povečanja tlaka polnjenja turbine. Torej, če pri turbaču zamenjaš auspuh je podobno kot bi dvignil tlak s čipom (čip tuning), le da se malo manj pozna. Preden boš montiral zadevo ti priporočam vgradnjo števca za tlak turbine, pa pozanimaj se koliko rezerve ma tvoja turbina, da res nebo čez par mesecev nardilo BUM.
Objavljeno: Sr maj 19, 2004 11:58 pm
Napisal/-a Voith
hehe cela znanost. no nj en razlozi kako lahko sirsa cev od kolektorja do turbine "poveca" tlak
tlak je tok velik kot ga proizvedejo bati, in prou nc vecji, ce je sirsa cev.
od turbine do ozracja pa sirsa cev zna pomagat, ker motor lazje diha, pol ce hoces se bolj advanced auspuh, ga se izoliras, ker bolj ko so izpusni plini vroci, lazje gredo ven, oz so bolj tekoci.
mas pa na turbini, al pa v elektroniki predpisan kdaj in kok se more bypass ventil odprt, da tlaka v turbini ni prevec.
lonce pa itak ene cimbolj propustne.
no to je moje razumevanje, mogoce se motim.
Objavljeno: Če maj 20, 2004 8:36 am
Napisal/-a Eliminator
Pugi je napisal/-a:Eliminator je napisal/-a:Ja, spremenilo bi se to, da bi ti avto nagravžno prdel, nekako tako kot pri tistih ljubljanskih šminkerjih, ki na svoje prestižne avtomobile s 75KW dajejo debele trojne rore, spojlerje in športne filtre, vse v upanju, da bodo morda nekega dne na semaforju nascali kakšno zmahano katrco in tako končno doživeli erekcijo.
Smiri, pa raj kej pametnega povej, an.

Kot na primer?
Objavljeno: Če maj 20, 2004 8:47 am
Napisal/-a mazda-mx3
Aha, spet smo enega pametnega dobili zgleda.......
Eliminator, zadrzi se malo s tvojimi sminkerskimi izjavami pri osmih postih..
Pa se nekaj, tile fantje, ki imajo zvezdico v podpisu (zvezdico - policajcka) so nasi vrli upravniki, zato izjava kot: Umiri se ali pa kaj pametnega napisi nekaj velja
P.S. Pa brez zamere
Re: Izpuh pri turbo motorju?
Objavljeno: Če maj 20, 2004 8:57 am
Napisal/-a nebivedu
saso mladenovic je napisal/-a:Pri svojem avtu moram zamenjat celoten sistem, pa bi vprašal če bi kaj spremenilo pri turbo motorju da bi dal debelejše cevi od kolektorja naprej??? LP
Jst sm na svoji dal 7,5 cm debel ror in to naravnost čez celo podvozje in 2 krivini do zadnjega lonca, ki mi ga je človek naredu po naročilu z vhodom 7,5cm in enakim izhodom.
Poznal se je pa kr dost.
Polirana cev, 2 krivine ter zadnji lonec je delal je 2 ure pred mano - vse skupaj zmontiral in plačal 22k sit in sem se odpeljal. Meden na rudniku.
Objavljeno: Če maj 20, 2004 9:02 am
Napisal/-a iKst
Voith je napisal/-a:hehe cela znanost. no nj en razlozi kako lahko sirsa cev od kolektorja do turbine "poveca" tlak
tlak je tok velik kot ga proizvedejo bati, in prou nc vecji, ce je sirsa cev.
od turbine do ozracja pa sirsa cev zna pomagat, ker motor lazje diha, pol ce hoces se bolj advanced auspuh, ga se izoliras, ker bolj ko so izpusni plini vroci, lazje gredo ven, oz so bolj tekoci.
mas pa na turbini, al pa v elektroniki predpisan kdaj in kok se more bypass ventil odprt, da tlaka v turbini ni prevec.
lonce pa itak ene cimbolj propustne.
no to je moje razumevanje, mogoce se motim.
Bolj prepusten izpuh pomeni many backpressuja. Po domače povedano to pomeni da se turbina manj matra da v mašino stlači več zraka. Mogoče je pri avtomobilih z elektronsko uravnavanim wastegatom drugače, ampak pri tistih z mehanskim se tlak sigurno poveča, in to kar precej. Prav tako se tlak poveča če daš večji interkuler gor, iz podobnega razloga. Zato je pri takih predelavah dobro imeti števec za boost, da ni pol karnaenkrat preveč.
Objavljeno: Če maj 20, 2004 9:29 am
Napisal/-a Slide
Voith je napisal/-a:hehe cela znanost. no nj en razlozi kako lahko sirsa cev od kolektorja do turbine "poveca" tlak
tlak je tok velik kot ga proizvedejo bati, in prou nc vecji, ce je sirsa cev.
od turbine do ozracja pa sirsa cev zna pomagat, ker motor lazje diha, pol ce hoces se bolj advanced auspuh, ga se izoliras, ker bolj ko so izpusni plini vroci, lazje gredo ven, oz so bolj tekoci.
mas pa na turbini, al pa v elektroniki predpisan kdaj in kok se more bypass ventil odprt, da tlaka v turbini ni prevec.
lonce pa itak ene cimbolj propustne.
no to je moje razumevanje, mogoce se motim.
Voith, mislm da so fantje mislili tlak polnjenja, ki pa se da zvišat s čip tuningom oziroma, če maš dnar tud z nastavljivim (programabilnim

) računalnikom (MoTec ECU al pa kej podobnega) ki uravnava vse, od količine vbrizganega goriva, vžiga do tlaka polnjenja turbine itd.
LP
Objavljeno: Če maj 20, 2004 2:22 pm
Napisal/-a RegY
fantje, samo sem razmišljal, ko sem danes lih dajal gor nastavek na auspuff
če bi on dal navadne (original) lonce, pa širše cevi - saj mu to nič ne pomaga, ker v loncu še je vedno original ¤ cevi, bi mu itaq zadušilo zadevo v loncih
