Stran 1 od 2

Cvičkarji ste naj**** :) ...

Objavljeno: Po maj 24, 2004 4:36 pm
Napisal/-a Pugi
V gorivu preveč žvepla?
Murska Sobota | 22.5.2004 | M.M.

Iz Hrvaške prihajajo laboratorijske analize goriva, zaradi katerega je pred tednom dni obstalo nekaj deset tovornih in osebnih vozil.

Že teden dni je od našega razkritja, da je zaradi neustreznega dizelskega goriva z Inine črpalke na Hotizi obstalo več deset avtomobilov. Odgovora - zakaj - še vedno ni, prihajajo pa novice o šokantnih laboratorijskih analizah goriva iz Hrvaške. In to s črpalk različnih družb.

Odgovorni v naftnih družbah trdijo, da so goriva znotraj norm (itak ;))

Ob tem, ko omenjajo naše odkritje spornega goriva na Hotizi v današnjem Jutarnjem listu trdijo, da bo moralo kar 50 tisoč novih avtomobilov na Hrvaškem kmalu na čiščenje motorjev zaradi izjemno velike količine žvepla v gorivu, ki ga prodajajo na hrvaških in obmejnih slovenskih črpalkah. Novinarji Avtokluba, ki so dali v analizo vzorce evrodizla in evrosupra z 39 črpalk različnih družb, so zaprepadeni. Poleg mangana so odkrili predvsem veliko žvepla, ki naj bi bilo v nedovoljenih količinah tudi na črpalkah v Sloveniji.

Odgovorni v naftnih družbah trdijo, da so goriva znotraj norm. Zanimivo je, da je bilo tudi gorivo s Hotize uradno brezhibno, kaj je bilo v njem, pa dva tedna po odkritju še vedno ne vedo ne pri Interini ne preiskovalci. Očitno tudi ne pri Gopresu, ki naj bi gorivo pripeljal. Čeprav je direktor Gorišek v ponedeljek upal, da se bo pokazala druga resnica, je še vedno nedosegljiv. Ali gre za kakšno povezavo med dogajanjem na Hrvaškem in v Sloveniji, še ni mogoče reči.

Cariniki, ki naftno trgovanje raziskujejo, o interesu preiskave molčijo. Po naših virih pa naj bi s hrvaškimi kolegi sodelovali vsaj v primeru kraje motornih olj v skladišču Interine, za kar je ovaden skladiščnik. Kar zadeva slovenske kupce in prodajalce naftnih derivatov pa naj bi potekala temeljita preiskava. Pri nas imamo namreč neverjetno veliko podjetij, ki trgujejo z derivati, v njih pa naj bi imeli deleže tudi pomembni ljudje.

Vse več je tudi vprašanj o morebitnih povezavah s prejšnjim direktorjem Interine Željkom Vrbanovičem, ki je vodstvo v Sloveniji prepustil Tekavčičevi in odšel v Inino upravo, potem pa so v treh letih na Hrvaškem izbruhnile številne afere. Mednarodna revizija je med drugim potrdila, da je bila s favoriziranjem samo dveh naftnih podjetij Ina oškodovana za štiri milijone dolarjev.

Objavljeno: Po maj 24, 2004 6:45 pm
Napisal/-a franyo
že dolgo časa ja jasno, da je gorivo na Hrvaškem slabše kvalitete :twisted:

naj omenim izkušnje kolegov s tem:
pri nakupu nafte je ta lahko imela zelo različne barve :?: (od rdeče- kurilc, pa do modre, ki se baje vporablja kot naj slabše kvalitete za pogon ribiških ladij)

kdor je poznal te probleme pa je to lahko tudi izkoristil. Če si npr. zavestno tankal cviček v disla in so te dobili policaji pri kontroli, si se lahko izgovoril, da nič ne veš o tem, da si bil na Hrvaškem in si tam tankal nafto, ki je slabše kvalitete.

poznam za primer, ko se je eden od kolegov na tak način uspešno izognil plačilu kazni :P

Objavljeno: Po maj 24, 2004 7:17 pm
Napisal/-a monster_d
HEhe, o tem je bil prispevek pri porocilih ze neki casa nazaj ja...
CEz 10tovornjakov naj bi obstalo ker je bosch pumpe jim zjebalo.
Baje bojo krili skodo ki je nastala.
jeba uglavenem :D

Objavljeno: Po maj 24, 2004 7:25 pm
Napisal/-a nebivedu
Sej pr nas se meg Agipom Petrolom in OMV-jem poznajo razlike. Če grem jst tankat povhn tank na AGIP nardim okol 950km, če grem na OMV nardim 900 , če pa na petrolu paq nardim mal čez mal čez 850. In to s 60 litri goriva.

Objavljeno: Po maj 24, 2004 9:40 pm
Napisal/-a Jonas
nebivedu je napisal/-a:Sej pr nas se meg Agipom Petrolom in OMV-jem poznajo razlike. Če grem jst tankat povhn tank na AGIP nardim okol 950km, če grem na OMV nardim 900 , če pa na petrolu paq nardim mal čez mal čez 850. In to s 60 litri goriva.


Cista resnica. To jz ze skoz govorim iz lastnih izkusenj pa folk se kr ne verjame...

LP

Objavljeno: Po maj 24, 2004 9:44 pm
Napisal/-a darwin
nebivedu je napisal/-a:Sej pr nas se meg Agipom Petrolom in OMV-jem poznajo razlike. Če grem jst tankat povhn tank na AGIP nardim okol 950km, če grem na OMV nardim 900 , če pa na petrolu paq nardim mal čez mal čez 850. In to s 60 litri goriva.

A res?Še nism opazu. Res pa je, da skor zmer tankam na Agipu.

Objavljeno: Po maj 24, 2004 9:51 pm
Napisal/-a Andy
nebivedu je napisal/-a:Sej pr nas se meg Agipom Petrolom in OMV-jem poznajo razlike. Če grem jst tankat povhn tank na AGIP nardim okol 950km, če grem na OMV nardim 900 , če pa na petrolu paq nardim mal čez mal čez 850. In to s 60 litri goriva.

To pa nism vedu,ej tenks

Objavljeno: Po maj 24, 2004 9:54 pm
Napisal/-a nebivedu
AGIP ma zaenkrat res dober bencin, pa še nč vode od kondenza u tankih, pa se ga splača tankat.

Re: Cvičkarji ste naj**** :) ...

Objavljeno: Po maj 24, 2004 10:00 pm
Napisal/-a Vitek
Ja ja. to že vemo. in pred cca. enim tednu je INA dobila Nafto ki pa ni bila dobra in so baje večinim odšle pumpe. osebno poznam 2 tovornjaka ki sta tam tankala in naj bi njima odšle te pumpe. INA krije vse či daš račun zraven.

Objavljeno: Po maj 24, 2004 10:21 pm
Napisal/-a Mate
Samo neki glede porabe pa prevozenih km. A vi vsi tok enakomerno vozite, da se kvaliteta bencina pri enem tanku res pozna? k pr men poraba pri moji vec al manj (ne)normalni :P voznji niha med 8 in 9 litri.

Objavljeno: Po maj 24, 2004 10:42 pm
Napisal/-a nebivedu
Jst vozim zadnjih par mesecev stalno konstantno in isto relacijo,
Novo mesto - Ljubljana - avtocesta 100km/h povsod drugje pa po omejitvi - naselje 50 normalne ceste 90 in hitre ceste 100, tako da lahko to potrdim z gotovostjo.

Objavljeno: Po maj 24, 2004 11:29 pm
Napisal/-a monster_d
Cuda da se se maky ni nic oglasu... :roll:
Mogoce ga je sokiral pa ze zagreto dizla prodaja :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: To maj 25, 2004 7:52 am
Napisal/-a maky
evo maky-a... jah fantje tako je to...z eno besedo: hrvatje :roll:
tako nafto ko jo prodajajo je dobra za golfI in golf II dizel ki je tam bog i batina... majo že kar dolgo časa tako zanič nafto... zato jaz tankam pr nas...

sicer pa če ste pogledali tisto raziskavo (prav scan) lahko vidite kako v pizdi imajo hrvati šele bencin v primerjavi z nami :wink:

Objavljeno: To maj 25, 2004 8:07 am
Napisal/-a robcon
[quote="nebivedu"]AGIP ma zaenkrat res dober bencin, pa še nč vode od kondenza u tankih, pa se ga splača tankat.[/quote]

tocno tako :wink:

Objavljeno: To maj 25, 2004 8:34 am
Napisal/-a HMX
AGIP-a se nisem tankal, opažam pa da z OMV nardim 800 km na tank,
z PETROL-om pa 750 km. Vozim vsak dan isto Ljubljana - Nova Gorica -
Ljubljana, po AC 130 km/h. In to ne govorim samo ene vrednosti. To je sedaj
že enoletno povprečje, tako da če včasih odstopa, se to ne pozna tako
močno.

Zadnje čase samo še pri OMV tankam. A je kje kaka AGIP-ova pumpa
blizu moje relacije?

Objavljeno: To maj 25, 2004 8:48 am
Napisal/-a nebivedu
Zraven leclerka je ena in na letališki - industrijska cona moste je ena - za ti vem, mogoče je pa še kakšna kje. Jst nardim najmanj 100km več z agipovim 98 oktanskim bencinom, kot z petrolovim 98

Objavljeno: To maj 25, 2004 8:51 am
Napisal/-a HMX
Hvala, Nebivedu. Bom definitivno sprobal še AGIP.

Objavljeno: To maj 25, 2004 9:03 am
Napisal/-a Mih@
AGIP je tudi v Vodicah, med LJ-KR, izhod Vodice in tam takoj vidis AGIP!
A je AGIP boljši tudi na področju dizla? :?:

Objavljeno: To maj 25, 2004 9:28 am
Napisal/-a Mate
Pa se v Senozetih je en Agip, med Litijo in Ljubljano.

A potem so v slo 4-je Agipovi bencinski servisi in ne trije?

Še vprašanje: Kaj pa bencinski servisi Logo? Eden je na Brezovci pri Lj (mogoce v kasnem drugem naselju), uglavnem na stari cesti Ljubljana Vrhnika.

Objavljeno: To maj 25, 2004 9:30 am
Napisal/-a Josephe
Še en AGIP je na relaciji LJ- Litija, mal naprej od dola.
Agipovi dizli gredo kar nekaj C* nižje kot pa petrolivi.

LP Joseph