Stran 1 od 2
BMW Coupe 318
Objavljeno: So maj 29, 2004 6:34 am
Napisal/-a gajo
Zanima me če se splača kupat ta avtomobil? Letnik 94, vsa oprema, res lepo ohranjen. Kako je kaj z mašinami, kolk kilometrov zdržijo?
Prosim za odgovore!
Objavljeno: So maj 29, 2004 9:47 am
Napisal/-a Nixxon
Če je avto res lepo ohranjen, ti brez problem zdrži preko 300.000 km, mam frenda k ma že krepko čez, in to na E30 varjanti.
Jest mam mal starejšga, je letnik 91 limuzina, pa mi katalizator dela brez problema, pa mam 180.000km. Na splošno imajo BMWji zelo dobre izpušne pline, je folk baje naredu že brez kata (dol odrezan) tehnični, legalno.
Na splošnem so, če pravilno vzfdrževane, to ene najbolj vzdržljivih mašin.
Če te res interesira, potem ga daj pregledat nekemu mehankarju, mogoče še najbolj kr uradnemu. Bolš da mu daš tistih 7-8000SIT, kot pa da j***a kupiš.
Kje si pa oglas najdu?
Objavljeno: So maj 29, 2004 9:56 am
Napisal/-a Suljo
Aja pa tisti navadni 318 so bli baje mal švoh, 318is so ble pa že kr dost hitre. 318 navadna ma 115 KM, IS pa 143 KM če se ne motm, sicer kej več nebi vedu povedat o tem autu

ops:
LP
Re: BMW Coupe 318
Objavljeno: So maj 29, 2004 10:06 am
Napisal/-a gape
gajo je napisal/-a:Zanima me če se splača kupat ta avtomobil? Letnik 94, vsa oprema, res lepo ohranjen. Kako je kaj z mašinami, kolk kilometrov zdržijo?
Prosim za odgovore!
dej prasi fante na
www.bmwslo.com na nasmu forumu bos vse zvedu!!!
Objavljeno: So maj 29, 2004 10:10 am
Napisal/-a kobreti
Z avtekom nimaš kaj za sfulat!!!
Razn men osebno mu malo konjev fali!!

Objavljeno: So maj 29, 2004 10:11 am
Napisal/-a Nixxon
To je res, ampak ti povem da so tud navadne 318 zlo okretne zadevce, drifti ne ratajo kr tko, to je res, je avto pač dobr uravnotežen. Amapk ti povem da tud 190km/h je za tak avto šala mala, več ga še nism probov.
Mal mu manjka, da bi res suvereno prehitel, ampak men je kul. Je pa 318is že v višjem zavarovalnem razredu, se mi zdi. Pa jasno da ma serijsko manj opreme, švohnejši ko je motor.
Objavljeno: So maj 29, 2004 10:16 am
Napisal/-a Suljo
Jah sej vem u 318-ki sm se že pelu pa sploh ne gre slabo, sam newem un je biu letnik 97 to je že E36 an?? Z IS-om se pa še nism pelu, sam sm slišu da grejo kr dobr
LP
Objavljeno: So maj 29, 2004 1:41 pm
Napisal/-a B4 Turbo
Suljo je napisal/-a:Aja pa tisti navadni 318 so bli baje mal švoh, 318is so ble pa že kr dost hitre. 318 navadna ma 115 KM, IS pa 143 KM če se ne motm, sicer kej več nebi vedu povedat o tem autu

ops:
LP
tudi IS ne gre nikamr za tiste konje!
Objavljeno: So maj 29, 2004 6:05 pm
Napisal/-a A3Turbo4Life
Sej Coupeji E36 so samo 318 iS, navadnih 318 Coupe ni. Vsaj kolikor jaz vem.
Bye
Objavljeno: So maj 29, 2004 10:22 pm
Napisal/-a LaserJaMM
To je nepremičnina... more bit saj 2.5 da je BMW.
hmm
Objavljeno: So maj 29, 2004 10:52 pm
Napisal/-a gshock
is mislim da je čist ok! drugač pa m3

)))
Objavljeno: Ne maj 30, 2004 1:54 pm
Napisal/-a A3Turbo4Life
Pa če že gledaš iS potem je bolje da vzameš 320. Je vsaj 6-tak pa vzdržljiv motor. Pa še manjšo porabo ima.
Bye
Objavljeno: Po maj 31, 2004 6:43 am
Napisal/-a mihaa
A3Turbo4Life je napisal/-a:Pa če že gledaš iS potem je bolje da vzameš 320. Je vsaj 6-tak pa vzdržljiv motor. Pa še manjšo porabo ima.
Bye
320i ma vecjo porabo.
Objavljeno: Po maj 31, 2004 8:13 am
Napisal/-a Nixxon
Suljo je napisal/-a:Jah sej vem u 318-ki sm se že pelu pa sploh ne gre slabo, sam newem un je biu letnik 97 to je že E36 an?? Z IS-om se pa še nism pelu, sam sm slišu da grejo kr dobr
LP
E36 so delal od leta 1991-1998.
Ostali ste pa res ej
BMW mora bit vsaj 2.5 da kam gre. AAAA kere butaste.
Že navadn 318 leti skoraj 200km/h in ma 115KM, IS ma 140+KM.
"Za svoje konje". Kva pa to pomen? Če primerjaš s kkšnim picajzlom ala Clio/Golf s temi konji res mal bl leti, k je lažji.
Kar se pa porabe tiče: 320 in 318iS porabita približno isto, ker mata tud konje tam-tam. Razlika je v tem, da je 320 veliko bolj uglajen in vleče v celem območju vrtljajev približno enako, 318iS pa je bolj "omejen" kar se tega tiče. Pa baje je is mal glasnejši v prostem teku (razlika 318i:318iS je 8V:16V). Razlike je mal kar se cestnine pri registraciji tiče (320 v višjem razredu), konji in posledično zavarovanje pa sta ista.
Objavljeno: Po maj 31, 2004 8:18 am
Napisal/-a salesky
Sploh ni važna končna hitrost. Važni so pospeški. Kaj bo meni po avtocesti 200km/h?
LP
Objavljeno: Po maj 31, 2004 8:23 am
Napisal/-a Nixxon
salesky je napisal/-a:Sploh ni važna končna hitrost. Važni so pospeški. Kaj bo meni po avtocesti 200km/h?
LP
Zakaj pa ne, se prov fajn pele pr tej hitrosti.
Kaj ti bojo pa ful hudi pospeški, iz istga razloga. S tem da mam jest 115KM in ne pride 5% primerou ko bi rabu močnejše, ker pr nas so itak taki pesniki da je skoraj odstavni pas hitrejši.
Objavljeno: Po maj 31, 2004 8:43 am
Napisal/-a mihaa
320i je 6cylinder, 318iS je pa 4cylinder. Tako da 320i v vsakem primeru spije malo vec. Se posebej, ce gre za pocasno voznjo. Imajo pa 6valjniki res dosti lepsi zvok.
Kar se pa registracije tice je pa razlike med 318iS in 320i cca. 10.000SIT. Namrec zavarovanje je za oba enako (100-130kw), medtem ko za cestnino sta pa razlicna razreda (1350-1800 & 1800-2500ccm). =>
http://www.amzs.info/registracija.asp
salesky: Kakor za koga. 320i je glih nekje sredina BMWjeve motorne ponudbe za E36 3-serijo (316i, 318i, 318is, 320i, 323i, 325i, 328i, M3). Tako, da niti ni misljeno za neko supersportno voznjo ampak bolj kot udobna in hitra limuzina. Ce hoces sportnika imas na voljo M3. Upam, da se strinjas da za normalnega uporabnika je najboljsi nek kompromis med pospeskom in koncno hitrostjo.
Objavljeno: Po maj 31, 2004 8:49 am
Napisal/-a Nixxon
mihaa je napisal/-a:320i je 6cylinder, 318iS je pa 4cylinder. Tako da 320i v vsakem primeru spije malo vec. Se posebej, ce gre za pocasno voznjo. Imajo pa 6valjniki res dosti lepsi zvok.
Sorry, ne bo držalo. Oba spijeta enako, ker imata isto konjev. Verjemi mi, jih kar nekaj lastnikov poznam, ki pravijo da razlike praktično ni.
Zvok je pa res pesem. Pa R6 je malo bolj vzdržljiva mašina.
Objavljeno: Po maj 31, 2004 8:52 am
Napisal/-a mihaa
Se ne strinjam. Osebno vozim E36 320i.
320i ima 150konjev, 318iS pa 140konjev. To je skoraj 10% moci. Ce avta ne teras 318iS pije dosti manj kt 320i.
Objavljeno: Po maj 31, 2004 9:47 am
Napisal/-a Slide
Pomoje ne boš u temo brcnu s katermkol od teh BMW-jev...
Mihaa poprav me če se motim, ampak a nimaš v 320i občutka da ne potegne tulk kot 318is, ravno zarad uglajenosi teka zvoka, mirnosti in enakomernega sunka, čeprov je v resnici ravno obratno...? Poudarjam,
občutka, čeprov 320i v bistvu bolj potegne...Sicer minimalno ampak...Sam vprašam...
Drugač bi pa jz na tvojm mestu tud 320i vzel, tile vrstni šetvaljniki od BMW-ja majo svoj čar...pa kko lepo predejo

zvrtijo se pa ku turbina, si prec v rdečem...
LP