Tisto ni izolacija hrupa oz nekaj je, ampak je mišljena da popije olje, če kje mogoče kaj solzi. Za zmajšanje hrupa je oblečen karter. Tiste reže so pa za hlajenje motorja, menjalnika,... če pogledaš prednji odbijač je tudi spodnja plastika zarezana, da lažje pride zrak skozi te reže
Oba pokrova sta original za isti avto. 1.6tdi 2015 rocni menjalnik. Brez rež je prva vgradnja, z režami pa original rezervni del. Na vprasanje zakaj so sedaj reže, na servisu odgovarjajo, da je le ena kataloška št.za vse modele.
Jaz zdaj ne vem, a so reže za hlajenje dsg, a je to update, ker se je motorni prostor prevec pregreval...npr. ob regeneraciji.
Ker lahko pustim stari pokrov gor ali pa dam novega.
Moj 2.0tdi 2014 je imel prvovgradnjo tisto z režo. Ni za hlajenje dsgja, ker moj avto ga ni imel. To je sigurno za hlajenje zdaj kaj točno ne vem. Po moje je mišljeno za hlajenje motornega prostora sploh zadnjega dela motorja, ker reže v odbijaču omogočajo samo hlajenje prednjega dela motorja.
Zdaj če si imel original brez rež ne vem kakšna bo funkcija tega z režami, ker po moje nimaš pod prednjim odbijačem zarezano črno plastiko, da zrak lažje pride do rež
Zaradi logističnih razlogov in "postranskega" pomena je smiselno, da je ta plastika enaka na vseh modelih ne glede na motor in menjalnik. In najbrž niso tako zategnjeni, da mora imeti vsaka luknja svoj individualni namen, splošni namen je itak "zmanjševanje teže".
In kolikšna količina je ena črtica. Če so recimo 3 črtice 3 dcl, potem to ni nekaj hudega po 15.000 km. Zdaj, če ga nekaj pije še ne pomeni, da slabše maže kot tisti, ki ga nič ne popije. Je pa menda res to, polsintetika je slabša in jo menda nekaj več popije kot sintetike.
Zanima me predvsem katero olje kupit/je najboljše za ta motor. Na pokrovčku od motorja piše Castrol.
Katerega se priporoča Edge ali Magnatec, kaj je sploh razlika? En kolega, ki vozi Subaruja mi je priporočal Motul,...
Ne spoznam se ravno na olja, ker pa je cena vseh tam-tam bom vzel tistega ki se ga najbolj priporoča.
Po pravici povedani niti tega ne vem ali je 5w40 primerno za to mašino, to so mi lansko leto na uradnem servisu notri dali, samo zaradi drugih slabih izkušenj ga več ne peljem tja,..
Pomoje najbolje naročit na motornaolja.com, pa še tam za nasvet vprašat, ker se ukvarjajo samo z mazivi. Ali pa naj tu kdo drug pove, toliko spet nisem pameten. Me bo esem nakurcal, če bom kaj narobe povedal.
Upam, da ne bom šel preveč v offtopic, ampak me zanima katero olje za menjalnik priporočate? Iščem za svojo 2012 Toyoto Auris 1.33 bencin, 6 stopenjski ročni menjalnik, v knjižici z navodili piše le, da se priporoča uporaba originalnega toyotinega olja SAE 75W po API GL-4 standardu.
Malo sem sicer že obrnil tuje forume in spletne strani, ugotovil, da lastniki veselo točijo notri vse od Mobila 80W90 do nekih no-name 75W80 olj in potem nekako glede na zalogo in dobavljivost v lokalni trgovini z rezervnimi deli omejil izbor na:
Total Transmission Dual 9 FE 75W90 ali Castrol Syntrans Multvehicle 75W90.
Vrinil bi še vprašanje ali kdo ve, če lahko na pooblaščeni servis prinesem le svoje olje ali še kakšno stvar, ki jo je ob določenem servisu potrebno menjati? Prvič imam avto, ki je še v garanciji.
Po mnenju Association des Constructeurs Européens d'Automobiles ( ACEA ) lahko vsi motorna olja, ki so primerna za prodajo in uporabo, razdelimo v naslednje kategorije:
А. Za bencinske motorje. Ta kategorija vključuje tri razrede: А1, А3 in А5 Črka pred številko označuje stopnjo eko-varnosti in viskoznost pod posebnimi pogoji. Številke 1 in 5 kažejo porabo goriva, sicer pa je tako kot pri API: višja, kot je številka, boljše lastnosti ima izdelek. В. Ta kategorija vključuje maziva za potniška in manjša gospodarska vozila na dizelsko gorivo. Prav tako se deliji v razrede: B1 in B5 pomenita manjšo porabo goriva, medtem ko sta В3 in В4 običajna izdelka. Е. Olja, označena s to črko, so namenjena težkim tovornjakom in posebnim vozilom z dizelskim motorjem. E1 pomeni porabo goriva; ostali so standardni.