Stran 1 od 1
Objavljeno: Po jun 07, 2004 7:44 pm
Napisal/-a Slide
šefe, taužnt stvari...tud teža vrtečih elementov v motorju naprimer(flywheel ipd.), sam ne zakasnelga no, ampak take stvari zmanjšujejo "veselje do vrtenja", lažji kot je raj se vrti, pa raj ti umre ko speluješ...
Zakasnelost se pojav pa zarad naprimer nastavitve računalnika, ki uravnava odprtost plina...recimo pr frgazarju pohodiš pr 1500 v/min gas pa ti loputo odpre do konca, pa točn tolk hitr kukr ti na gas pohodiš,(cukne, mal zamuka) ajnšpric, je pa bol "intiligenten" in sam uravnava kolk pa kuk hitr bo recimo loputo odpru...
To se opaz vsaj pr men na Audiju, kjer lhk še tuk grdo (nahitr) pohodm gas, pa bo zmir dokaj!!! lepo avto potegnu, ne bo tolk cuknu...po drugi strani maš pa recimo BMW M3 fore pr ajnšpricu, k se s stikalom poveča odzivnost plina med drugm, pol maš pa skor frgazar učink...bolj direktn občutek pa to, hitrejši odziv...Torej pr avtih k so namenjeni penzionerjem...uglajeni vožnji, da nou zamere, je odziv "zapoznel" omehčan, pr "hardcore" avtih (impreza, M3) je pa to manj uglajeno, pa punavad je zarad tega tud poraba lahko večja...ni pa pr teh avtih slabša varjanta d nouš narobe zastopu, ampak je stvar športnejše nastavitve
evo to je blo bolj po kmečk, zdej pa naj strokovnjaki povejo še bolj "strokovno"
LP
Objavljeno: Po jun 07, 2004 7:50 pm
Napisal/-a TITan
Maš omejitve pretoka zraka (in dolge poti, ki jih mora zrak prepotovat). Maš t.i. digi lag kar nastane pri nekaterih i.e. avtih, ker ima loputa stikalo za na polno odprto loputo, kar pove računalniku, da da več bencina, kar pa pomanša moč pri nižjih obratih. Lag rad ratuje pri drive by wire avtih zaradi brzine računalnika in servota, ki odpira loputo. Na koncu ostane še turbo lag, ki nastane zaradi časa katerega turbina rabi da se zavrti. Turbo lag se ponavadi rešuje z večimi in manšimi turbinami, ki potrebujejo manj časa, da se zavrtijo (najbolj znan primer turbo laga ima prva 911ka Turbo zaradi velike enojne turbine)..
Objavljeno: Po jun 07, 2004 7:51 pm
Napisal/-a CST™accim
se prav to je npr. kot pri avtomobilih s turbino. pri nas recimo, ko pohodiš gas, mine nekj časa preden zares potegne. (turbo luknja) (to je mal mn kt 1 sek.) Lp
Objavljeno: Po jun 07, 2004 7:52 pm
Napisal/-a TITan
Pozabil sem seveda še težje vstrajnike pri stock avttih, zaradi lažje vožnje in bolj stabilnega prostega teka.
Objavljeno: Po jun 07, 2004 8:32 pm
Napisal/-a lucky
Najbolj in najceneje pridobiš odzivnost če udstraniš oz. zamenjaš airbox i športnim filtrom ker resnično na avtih zadnjega desetletja je airbox tista šibka točka in največja dušilka motorja.....ostale stvari so bolj finese oz. optimizacija spremenjene poti zraka.
Objavljeno: Po jun 07, 2004 8:37 pm
Napisal/-a Pugi
accim je napisal/-a:se prav to je npr. kot pri avtomobilih s turbino. pri nas recimo, ko pohodiš gas, mine nekj časa preden zares potegne. (turbo luknja) (to je mal mn kt 1 sek.) Lp
Ja in zarad tega js ne maram dizelov, ker mi je zanč skor en v vrata prletu, ker se avto 2 sekundi ni premaknu, k sreči je pol stegnu ful...
Drgač pa vztrajnik, vztrajnik!
Objavljeno: Po jun 07, 2004 8:49 pm
Napisal/-a Vičo
accim je napisal/-a:se prav to je npr. kot pri avtomobilih s turbino. pri nas recimo, ko pohodiš gas, mine nekj časa preden zares potegne. (turbo luknja) (to je mal mn kt 1 sek.) Lp
nee kaj ni turbo luknja neki druzga!
to je kolk avto stegne na dol. obratih.
npr: - 3000 normalno
3000-4500 "nikamor"
5000 - za popizdit!
mislm da so escorti cosworth imeli to ful izraženo
Objavljeno: Po jun 07, 2004 8:55 pm
Napisal/-a lucky
Sej je to v bistvu to, ko pohodiš plin pri turbašu se mora najprej vspostavit zadosten masni pretok izpuha, nato se mora še turbina zavrtet na delovno območje in šele nato dobiš ven konjičke......pri turbašu ustvariš tlak, pri atmosferskem pa moraš premagat podtlak......na pedalu se pozna nekako enako...
Objavljeno: Po jun 07, 2004 9:15 pm
Napisal/-a Slide
Stratus_ , cev je tm verjetn glih zto da duši...predvsem zvok če mene vprašaš, ker so tud glede glasnosti tega čezdalje bolj tečni... sej če daš športn filter pa druge "blokade" vn pobereš bo pomoje čist carsk, sej avto če mene vprašaš težko velik preveč lufta vleče, če je einspritz...kr vse uravnava računalnik, al se motm? Kvečm ga lhk manj dobi kokr bi ga smel dobit...
LP
Objavljeno: Po jun 07, 2004 9:35 pm
Napisal/-a Slide
seveda! Razžagi pol avta
Probi raj cev kku drgač zrihtat, da nouš žagu glih...
Objavljeno: Po jun 07, 2004 9:58 pm
Napisal/-a Slide
I can't wait...kuk boš muku pual...če mene kjr vpraša je zvok sesanja še lepši kot zvok avspuha učasih...Ena najlepših štim...BMW M3 CSL...najprej muuuuooop, k ga pa uzadi slišiš pa tiste trompete...

aaaaaaahhhh....j*** ga, sm motorja navajen, k je skos tko mukal u airboxu, ko smo ga paral...
LP