Stran 1 od 2
Twin spark
Objavljeno: So jun 12, 2004 12:50 am
Napisal/-a G0lden
No ker se pojavlja velika dilema kaj sploh dve iskri delata ,me zanimajo vaša mnenja ..z regy-em nisma prišla do zaključka...

Objavljeno: So jun 12, 2004 7:21 am
Napisal/-a Templar
Zgornjega linka nisem prebral ampak mislim da je fora v hitrejšem in boljšem izgorevanju...

Objavljeno: So jun 12, 2004 8:20 am
Napisal/-a Tomaz40
Zgornjega linka sicer nisem bral ampak kolikor vem je res prednost dveh svečk predvsem boljše izgorevanje. Kar pa meni ni jasno je to, če je tolk boljše izgorevanje, zakaj tut druge firme ne delajo tega. Zakaj obstaja samo Alfa Romeo twin spark?? Namreč pred časom sem bral, da to sploh ni od Alfe pogruntavščina, ampak je ena druga firma to nardila sam so pol opustil, ker je več sitnosti kot prednosti.
LP
Objavljeno: So jun 12, 2004 8:34 am
Napisal/-a Templar
Twin spark je po moje bolj imidž poteza ker je kao bolj športno. Mislim pa da to prinese tudi večjo porabo in mogoče emisije tak da bojo verjetno tudi oni počasi opuščali vse skupaj...
Objavljeno: So jun 12, 2004 8:57 am
Napisal/-a der_Alte
Objavljeno: So jun 12, 2004 9:14 am
Napisal/-a Fast-B
Templar je napisal/-a:Twin spark je po moje bolj imidž poteza ker je kao bolj športno. Mislim pa da to prinese tudi večjo porabo in mogoče emisije tak da bojo verjetno tudi oni počasi opuščali vse skupaj...
Če se ne motm je poraba manjša sm nism zihr...
Objavljeno: So jun 12, 2004 10:50 am
Napisal/-a LaserJaMM
Boljše izgorevanje, manjša poraba..
Objavljeno: So jun 12, 2004 12:46 pm
Napisal/-a Mihc
twin spark je dobra zadeva in deluje tako
pri monospark u je tko da ena iskra vzge mesanico ki potem gori ampak center iz kod se seri plemenica je samo iz ene tocke plemenica pa se siri po valju z hitrostjo 80m/s in ta plamenica more prepotovati celo razdaljo
pri twinsparku pa se vzge mesanica iz dveh koncov s tem pa plemenica prepotuje manjso razdaljo
ker sama mesanica hitrej zgori se lahko poveča kompresija ker je problem klenkanja miceno zamaknjen (klenkanje se pojavi na koncu izgorevanja !! treba pa je vedt pogoje pri kerem klenkanje sploh nastane)
druga zadeva je pa ker imamo hitrejse izgorevanje bi se lahko sami motorji hitreje zavrteli (v visje obrate) ampak to je bolj aktoualno pri 10k obratih..
je pa tudi res da s tem povecamo odzivnost motorja ter za nekaj procentov tudi samo moč.
upam da si zasteku k se mi ni dal narisat kaj je point ce pa ne pa pa reci pa bom zvecer narisu pa ti pokazal kaj mislim ....
Objavljeno: So jun 12, 2004 12:54 pm
Napisal/-a G0lden
mihc dobra razlaga

ampak ko ti bo mi še vseeno probaj malo vizualno prikazat stvar ...
LP
Objavljeno: So jun 12, 2004 3:56 pm
Napisal/-a monster_d
Ker majo VTEC

Objavljeno: So jun 12, 2004 3:59 pm
Napisal/-a Asterix
...da mas dvojne stroske, ko svecke menjas....
Objavljeno: So jun 12, 2004 4:15 pm
Napisal/-a Cuore Sportivo 156
Mihc je napisal/-a:twin spark je dobra zadeva in deluje tako
pri monospark u je tko da ena iskra vzge mesanico ki potem gori ampak center iz kod se seri plemenica je samo iz ene tocke plemenica pa se siri po valju z hitrostjo 80m/s in ta plamenica more prepotovati celo razdaljo
pri twinsparku pa se vzge mesanica iz dveh koncov s tem pa plemenica prepotuje manjso razdaljo
ker sama mesanica hitrej zgori se lahko poveča kompresija ker je problem klenkanja miceno zamaknjen (klenkanje se pojavi na koncu izgorevanja !! treba pa je vedt pogoje pri kerem klenkanje sploh nastane)
druga zadeva je pa ker imamo hitrejse izgorevanje bi se lahko sami motorji hitreje zavrteli (v visje obrate) ampak to je bolj aktoualno pri 10k obratih..
je pa tudi res da s tem povecamo odzivnost motorja ter za nekaj procentov tudi samo moč.
upam da si zasteku k se mi ni dal narisat kaj je point ce pa ne pa pa reci pa bom zvecer narisu pa ti pokazal kaj mislim ....
dovolj dobro napisano
LOCKED :P
Objavljeno: So jun 12, 2004 9:08 pm
Napisal/-a RedBaron
Tudi Mercedes ima (vsaj en čas je imel, ne vem če še ima) dve svečki na valj, le da tega ne oznanjajo posebej

Objavljeno: So jun 12, 2004 9:28 pm
Napisal/-a Cuore Sportivo 156
RedBaron je napisal/-a:Tudi Mercedes ima (vsaj en čas je imel, ne vem če še ima) dve svečki na valj, le da tega ne oznanjajo posebej

to ti misliš :P
pol se pa yogi zavije v rjuho

Objavljeno: Ne jun 13, 2004 1:34 am
Napisal/-a G0lden
Tudi Mercedes ima (vsaj en čas je imel, ne vem če še ima) dve svečki na valj, le da tega ne oznanjajo posebej
Kirega leta te ??

Objavljeno: Ne jun 13, 2004 2:47 am
Napisal/-a monster_d
Cuore Sportivo 156 je napisal/-a:RedBaron je napisal/-a:Tudi Mercedes ima (vsaj en čas je imel, ne vem če še ima) dve svečki na valj, le da tega ne oznanjajo posebej

to ti misliš :P
pol se pa yogi zavije v rjuho

Pol pa svizec zavije cokolado :DDD

Z drugimi besedami
Objavljeno: Ne jun 13, 2004 3:11 am
Napisal/-a lisko
Kaj pa jaz ko mam dvojne grelne svećke
Ene v avtu ene v rezervi na omari
Stari veš kak pali? kaj si nor..... kuj ko vžge je že na 500 obratov :P :P :P :P :P

Objavljeno: Ne jun 13, 2004 7:35 am
Napisal/-a Pero
G0lden je napisal/-a:Tudi Mercedes ima (vsaj en čas je imel, ne vem če še ima) dve svečki na valj, le da tega ne oznanjajo posebej
Kirega leta te ??

se mi zdi da vsi V 12...če drugega ne greš pa na google pa najde:
http://www.rsportscars.com/eng/cars/m_sl600.asp...Equipped with two turbochargers, an air/water intercooler, three valves per cylinder, twin-spark AC ignition...
pa Alfa sploh ni prva da ima Twin Spark, drugi so imeli to že fuuuuuuullllllll časa prej.