Stran 1 od 3

MIT IN RESNICA O PLATIŠČIH

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 12:18 am
Napisal/-a INFINITI

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 12:36 am
Napisal/-a gape
smešno!!!

Re: MIT IN RESNICA O PLATIŠČIH

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 6:39 am
Napisal/-a JohnyR
INFINITI je napisal/-a:Klick da Link:
http://motortrend.com/features/consumer/112_0405_wheel/

BTW Gape - a se smatraš za heteroseksualca?


Ne primerjaj podatke za Ameriške kamione z izkušnjami na evropskih in japonskih avtih.

Iz lastnih izkušenj vem, da je na mojem Cliu izredno pomagala zamenjava standardnih 155/70 R13 na železnih platiščih z 195/45 R15 na OZ Superlaggera. V kombinaciji z APEX Sport kit-om se je avtu drastično izboljšala lega in sposobnost ustavljanja.

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 8:44 am
Napisal/-a Skull23
Iz 18" na 23" Ja to bi blo pa problem na mojem avtu. Iz 15" na 17" pa je superca.

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 8:53 am
Napisal/-a Pugi
Obstaja en test golfa 4 z 15 in 18 zoll feltnami. Pri ustavljanju so dobili mislm da 6 metrov od 100 do 0.

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 8:57 am
Napisal/-a JohnyR
Pugi je napisal/-a:Obstaja en test golfa 4 z 15 in 18 zoll feltnami. Pri ustavljanju so dobili mislm da 6 metrov od 100 do 0.


6m manj, da ne bo pomot.

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 8:58 am
Napisal/-a Mate
Eno je zmerno povecanje feltne, drugo je pa voznja po tirih, kjer teh ni.
Mislm... ce hoces zamenjat gumo za 5" vecjo, vprasanje kam bos prisel, ker jo bos prebil na prvi slovenski luknji. Drugo je pa, npr primerjava pr men med 195/65/15 in 205/55/16. Suhe ceste se definitivno bols drzi druga. Tud na mokri bi to tud se drzal, samo ne sme bit vode gor, k tm pa zacne avto mal plavat... no ja... v mocnem dezju pr 160 na ac :twisted: Ce menjas karkol na avtu na bolj sportno, je treba vedt, da potem drugi deli trpijo in je treba vozt s tem v mislih. Ista fora je s cipom. Ce bos avto s cipom tisu do konca 200km mas zelo velike moznosti, da ti kej crkne. Ce bos pa mel cip za pospesevanje, pa tisth 10-20sec preobremenitve na recimo 10 minut, masini ne bo kej dost skodovalo. Razen seveda ze spet, ce se z povecanjem navora pretirava.

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 9:19 am
Napisal/-a maky
iz 15" na 19"... za sedaj še vse celo,nič prebito pa se vozim 95% samo po sloveniji... drži se pa tudi neprimerljivo bolje...

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 9:21 am
Napisal/-a INFINITI
JohnyR je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Obstaja en test golfa 4 z 15 in 18 zoll feltnami. Pri ustavljanju so dobili mislm da 6 metrov od 100 do 0.


6m manj, da ne bo pomot.


Sm že doživeu na polotu zamenjavo iz 13" na 15" + širše gume, pa si moral bremzo pošteno bolj prtiskat, da ne rečem da je bremzau auto dosti slabše; a ti ni logično da se masa drastično poveča?

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 9:29 am
Napisal/-a Pugi
Ah :roll:

Mogoce, ce mas tolk slabe bremze.

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 9:31 am
Napisal/-a JOYride
Evo, jst sm sou iz 13 col na 15 (175->196) in ne opazim bistvene razlike...

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 9:51 am
Napisal/-a Omelo
iz 155/75/13 na 185/55/14, precej razlike, sploh v zaviranju, dosti tudi pri stabilnosti!! Potem pa še -3.5 cm, pa plinski amortizerji, se je pa še fullll bolj poznalo pri zaviranju, pa res ogromno pri stabilnosti. Ko sm vozu original twingota je blo ko noč pa dan.

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 9:51 am
Napisal/-a Mike_E_
INFINITI je napisal/-a:Sm že doživeu na polotu zamenjavo iz 13" na 15" + širše gume, pa si moral bremzo pošteno bolj prtiskat, da ne rečem da je bremzau auto dosti slabše; a ti ni logično da se masa drastično poveča?


Masa česa že? :lol: :lol:

Poveča se edino oprijem s cestiščem zaradi širše gume (delno tudi zaradi nižjega profila, ker se guma ne zvija toliko), kar pomeni da je kolo težje zablokirat (če nimaš ABS), kar pa pomeni krajšo zavorno pot, ker je zaviranje lahko bolj optimalno. Polo je mel očitno že precej slabe bremze :wink:

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 9:56 am
Napisal/-a INFINITI
Masa česa že? :lol: :lol:


Nevzmetena masa - si kdaj slišau za njo?[/quote]

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 9:57 am
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 10:03 am
Napisal/-a Mike_E_
INFINITI je napisal/-a:
Masa česa že? :lol: :lol:


Nevzmetena masa - si kdaj slišau za njo?


In kako bi se nevzmetena masa z lažjimi kolesi povečala? :lol:
Ne vem no.. ALU so ponavad lažja platišča od navadnih.. ;)

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 10:06 am
Napisal/-a HMX
Mondeo, 185/64R14 na 205/45R16.
Preden sem upgrejdal bremze in pa vradil športno podvozje,
je bilo slabše (sedaj je boljše)!!! Res, da si lahko šel v ovinek malo hitreje,
samo zaviralo pa je precej slabše. Pospeški seveda manjši. Da ne govorim
o mokri cesti...

Ehh, pa ne da se mi več o tem govorit. Mislim, da sem že stokrat povedal.
Ljudi pač ne moreš prepričati, če v nekaj verjamejo. Vse svoje trditve
lahko dokažem z podatki in izračuni ter simulacijami. Koliko od vas lahko
trdi isto? :roll:

Skratka, če greš za par inčov gor, je še OK, če je ostalo dobro dizajnirano.
Kar je pa več, morš pa še veliko drugih stvari spremenit (pa s tem ne
mislim kako širjenje blatnikov :roll: )

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 10:07 am
Napisal/-a HMX
Mike_E_ je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
Masa česa že? :lol: :lol:


Nevzmetena masa - si kdaj slišau za njo?


In kako bi se nevzmetena masa z lažjimi kolesi povečala? :lol:
Ne vem no.. ALU so ponavad lažja platišča od navadnih.. ;)


In kolikokrat si že tehtal kolesa, da lahko to tako avtoritativno trdiš!?!
Jaz sem jih že velikokrat, preden vprašaš!

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 10:08 am
Napisal/-a HMX
G-4S je napisal/-a:Isto je pri audijih (vsaj za stari model sem prepričan) - 1.6 ima isto podvozje kot 2.8.


S4 ima drugačno :wink:

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 10:15 am
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.