Stran 1 od 2

Golf 5 Euro NCAP test.

Objavljeno: Če jun 24, 2004 7:42 pm
Napisal/-a TITan

Re: Golf 5 Euro NCAP test.

Objavljeno: Če jun 24, 2004 8:35 pm
Napisal/-a INFINITI


Lepo to samo bore malo ti pomaga če se sreča recimo z BMW serije 7 ki ima 2 tone; masa je masa :)

Re: Golf 5 Euro NCAP test.

Objavljeno: Če jun 24, 2004 9:07 pm
Napisal/-a andrej777
INFINITI je napisal/-a:


Lepo to samo bore malo ti pomaga če se sreča recimo z BMW serije 7 ki ima 2 tone; masa je masa :)


ja,ja.... :cry :cry :cry :cry Pol bi se pa un v golfu čudu kako to....pa sej ma 12 zvezdic.

Objavljeno: Če jun 24, 2004 9:16 pm
Napisal/-a TITan
Jz sam posredujem informacijo.

Re: Golf 5 Euro NCAP test.

Objavljeno: Če jun 24, 2004 9:19 pm
Napisal/-a maky
INFINITI je napisal/-a:


Lepo to samo bore malo ti pomaga če se sreča recimo z BMW serije 7 ki ima 2 tone; masa je masa :)

in ta ti bolj malo pomaga ob srečanju z 5 tonskim šleparjem... bolj slabo primerjavo si dal :?

Re: Golf 5 Euro NCAP test.

Objavljeno: Če jun 24, 2004 9:30 pm
Napisal/-a INFINITI
maky je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:


Lepo to samo bore malo ti pomaga če se sreča recimo z BMW serije 7 ki ima 2 tone; masa je masa :)

in ta ti bolj malo pomaga ob srečanju z 5 tonskim šleparjem... bolj slabo primerjavo si dal :?


Ja in koliko je šleparjev na cesti v primerjavi z številom vozil ki so lažja od moje sedmice?

Objavljeno: Če jun 24, 2004 9:44 pm
Napisal/-a TITan
Gremo narest crash test med našim1,7t kombijom in tisto sedmico? Recimo Volvo 745 (za tiste čase najvarnejši avto) vs. VW. Caravelle
Slika

Brezvezna primerjava? Se strinjam.

Objavljeno: Če jun 24, 2004 9:55 pm
Napisal/-a INFINITI
In kaj si s to slikco hotel prikazati; neka stara j***a so se zaletela skupaj. A si ti res tak heroj da bi s to karavelo šou proti modernemu avtu z vsemi knauč conami, specijalnimi ojačitvami, airbagi, zategovalniki pasu in dvemi tonami ba varskega pleha? - Ti kr; pa povej kam naj venček pošljem. Poglej si raje kako je zgledal kak crash med starim in novim avtomobilom (kakih 10 let razlike) pa ti bo jasno kaj mislim.

Objavljeno: Če jun 24, 2004 10:08 pm
Napisal/-a TITan
INFINITI je napisal/-a:In kaj si s to slikco hotel prikazati; neka stara j***a so se zaletela skupaj. A si ti res tak heroj da bi s to karavelo šou proti modernemu avtu z vsemi knauč conami, specijalnimi ojačitvami, airbagi, zategovalniki pasu in dvemi tonami ba varskega pleha? - Ti kr; pa povej kam naj venček pošljem. Poglej si raje kako je zgledal kak crash med starim in novim avtomobilom (kakih 10 let razlike) pa ti bo jasno kaj mislim.


In ti si pa hotu povedat da če zaletiš 1.2t golfka in BMW 7ko z 2t, da bo golf takratko potegnu :roll:

Objavljeno: Če jun 24, 2004 10:40 pm
Napisal/-a INFINITI
TITan je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:In kaj si s to slikco hotel prikazati; neka stara j***a so se zaletela skupaj. A si ti res tak heroj da bi s to karavelo šou proti modernemu avtu z vsemi knauč conami, specijalnimi ojačitvami, airbagi, zategovalniki pasu in dvemi tonami ba varskega pleha? - Ti kr; pa povej kam naj venček pošljem. Poglej si raje kako je zgledal kak crash med starim in novim avtomobilom (kakih 10 let razlike) pa ti bo jasno kaj mislim.


In ti si pa hotu povedat da če zaletiš 1.2t golfka in BMW 7ko z 2t, da bo golf takratko potegnu :roll:


No pa si le dojel; malo kasno ali bolje ikad nego nikad :lol:

Re: Golf 5 Euro NCAP test.

Objavljeno: Če jun 24, 2004 10:53 pm
Napisal/-a TITan
Slika
Sam še tebe čakamo zgleda.

INFINITI je napisal/-a:


Lepo to samo bore malo ti pomaga če se sreča recimo z BMW serije 7 ki ima 2 tone; masa je masa :)


Ti si začel z Golf 5 vs-. BMW 7. Maky je napisal, da je to tko kot primerjat 7ko in 5 tonskega šleperja. Ti si napisal "Ja in koliko je šleparjev na cesti v primerjavi z številom vozil ki so lažja od moje sedmice?". Jz sem reku da je več kombijov k ti naskočjo avto in ti res še take crush cone nč ne pomagajo. In pol si pa ti reku da je to idiotska primerjava (kar se strinjam).

.
.
.

Pustmo. V svojem rangu so ga oni dal na prvo mesto, predvsem zaradi varnosti drugih v prometu (predvsem pešcev). Sigurno da ga karkoli večjega zbije bolj.

Objavljeno: Če jun 24, 2004 11:03 pm
Napisal/-a Templar
Ti raznorazni testi varnosti ne delajo nič drugega kot to da se prepotentni fački upajo še hitreje pelat s očkotovim avtom in ogrožajo vse okoli sebe!!!

:evil: :evil:

Objavljeno: Če jun 24, 2004 11:23 pm
Napisal/-a Slide
Ti raznorazni testi povejo kok je varn avto...posledično veš ko kupiš, v kterem boš fliknu v kjrem pa ne :roll: So kr koristni...poglej Twingota...je prsu na trg, je pogoru na crash testu....pol so ga pa izpopolnil...samo zato da je voznik varnejsi v primeru trka...ce pa to vpliva na psiho mulcev, je pa to zal ena negativna posledica...definitivno je več pozitivnih :wink:

LP

Objavljeno: Pe jun 25, 2004 12:48 am
Napisal/-a don CONSIGLIO
Jaz sem lahko iz te novice razumel samo eno sporočilo:

Golf bo dolgoročni zmagovalec, pa naj se ga kritizira kolikor se ga hoče!

Karavela je pa itak najbolj legedndaren kombi vseh časov. In še slikica posledic na Volvotu po trku s Karavelo.

Slika

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: Pe jun 25, 2004 8:14 am
Napisal/-a Mojster Miha
Namen in posledica CRASH TESTOV je, da se vozimo v vedno bolj varnih (pasivna varnost) avtomobilih. »Klub« 5 zvezdic se pridno »polni« – za kar moramo biti vsi skupaj veseli. Če pogledamo slabo desetletje nazaj je bil »luksuz« imeti 4 zvezdice, prevladovali so tisti s tremi, pa tudi dvemi zvezdicami. Tudi področje aktivne varnosti je izredno napredovalo. Hvala Bogu!
Neumno pa se mi zdi »merjenje mišic« v smislu trčenj večji-manjši avto. Avto je najprej narejen za prevoz potnikov, ne pa za CRASH-TESTE, po drugi strani pa je fizika tista veda, ki »naredi« tudi pri velikem avtu vse skupaj zelo relativno.
Fizika nas uči, da težji avto lažjega (predvidevamo, da oba vozita z enako hitrostjo) v primeru čelnega trčenja potisne pred seboj. Posledično ima manjši pojemek večji avto, manjši pa se ustavi in celo premakne nazaj. Kar pomeni večje sile na potnike v manjšem avtomobilu. Tu fizika »deluje« v prid večjemu avtomobilu.
Lahko pa fizika »deluje« v prid manjšemu avtomobilu. Kar velja v razmislek vsem, ki mislite, da z velikim »gobcem« pred seboj in večjim- težjim avtom rešite vse varnostne »probleme«:
- če trčiš v neko stoječo oviro (drevo, hiša …) je varnost v avtomobilu z večjo težo veliko bolj »na preizkušnji«. Večja teža pomeni večjo kinetično energijo … in vse večje, težje … se posledično prenese na potnika v takem avtomobilu. V tem primeru fizika ni na vaši strani. Žal.
- Pri crash-testih so avtomobili v vseh »nastopajočih« pogojih (60% prekrivanje avtomobila – trk v stoječo oviro – enaka hitrost …) enaki – tako je moč oceniti in primerjati avtomobile med seboj. V tem primeru (trk v stoječo oviro – v realnosti je to lahko drevo, hiša) je manjši avto s 5 zvezdicami (npr. GOLF, MEGANE, ASTRA …) varnejši od precej večjega (PEUGEOT 607, VOLVO S 80 …) s 4 zvezdicami
Sicer pa kot sem že rekel: avtomobile kupujemo predvsem za prevažanje sebe in svojih sopotnikov mar ne.

LP

Objavljeno: Pe jun 25, 2004 10:51 am
Napisal/-a andrej777
Je pa res če je večji avto je spet večja zmečkliva cona in se avto dlje časa ustavlja. Tako da je to težko gledat. Pa še velik je pomembno kje je tista masa. Če je zadi težak je res problem ker ga zabije skupaj. Če je pa masa spredi se pa ne bo tolk zmečkal.

Objavljeno: Pe jun 25, 2004 1:20 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Vsekakor ima večji avto več zmečkljive cone ima pa tudi večjo težo, ki avto »potiska« v oviro. Ta pa onemogoča, da se težji avto »ustavi« tako hitro kot lažji. Fizika pač.
Če pogledaš CRASH-TEST npr VW LUPO ali VOLVO S 70 (oba podoben letnik 98 oz 99 in oba 4 zvezdice) - po tvojem bi dal prednost »švedu« - ta ima »gobec«, tisto pri VW bi bil lahko le »nosek«. »Šveda« je samo v »gobcu« skoraj toliko kot celega LUPO-ta. Poglej pa si rezultate testa - npr. vrata so pri VW ostala "na mestu" (vsaj tako izgleda po sliki sodeč), pri »švedu« pa daleč od tega, in tudi voznik jo je odnesel bolje (sopotnik bolje pri »švedu).
Tu se pokaže resnica, ki jo je »logično« težko razumeti, če upoštevaš, »štekaš« oz razumeš fiziko pa se ne moreš ušteti. Lupo ima namreč po podatkih 910 kg, S 70 pa 1430.
Sicer pa si poglej sam:
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=4&id2=54
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=1&id2=27

LP

Objavljeno: Pe jun 25, 2004 2:23 pm
Napisal/-a andrej777
Lahko en točno pove pr kakšnih hitrostih se delajo ti testi. Noben mi še ni znal točno povedat. Jz tut približno nevem.

Objavljeno: Pe jun 25, 2004 2:31 pm
Napisal/-a TITan
pri vw-volvo je blo 58 km/h in 50% srečanje.

Objavljeno: Pe jun 25, 2004 2:32 pm
Napisal/-a Mojster Miha
64 km/h. Sicer pa si več poglej na spletni strani http://www.euroncap.com/content/test_pr ... impact.php - ta je npr za čelni trk, potem pa si poglej še ostale "variante".

LP