Stran 1 od 4
Ford Mondeo 1.8 TD ali Fiat Marea Weekend 1.9 jtd
Objavljeno: To jun 29, 2004 1:07 pm
Napisal/-a valdo
Vsi lepo pozdravljeni.
Z deklico sva v fazi nakupa avtomobila. V ožjem izboru sta zgoraj omenjena, cena okol 1.5M in letniki 98-99. Lepo naprošam vse, ki imajo kakršnekoli izkušnje z zgoraj omenjenima modeloma glede vzdrževanja, porabe, pokvarljivosti, ... da napiše te svoje izkušnje in nama pomaga pri odločitvi.
Najlepše se vsem zahvaljujem.
Vlado

Objavljeno: Sr jun 30, 2004 12:43 pm
Napisal/-a audi-fan
Sam sem imel Mondeota letnik 1999. Z njim sem prevozil 26.000km in nisem imel nikakršnih problemov.
Cena servisa pri 120.000km je bila 27.000SIT, naslednji pa je bil 41.000SIT pri pooblaščenem serviserju. Med servisi sem moral zamenjati dve žarilni svečki.
Glede vožnje pa ta takole: motor v mondeotu je še stare sorte in tam do 2000 obratov se ne nič ne zgodi, nato pa za svojo moč kar dobro "vleče" do cca 3900-4000 obratov. Nad to mejo pa ga je škoda priganjati ker nič ne dobiš. Luknja do 2000 obratov se najbolj pozna ob vključeni klimi in polnem avtomobilu, to pa je tudi edina stvar ki se mi je zamerila pri tem modelu. Poraba se je gibala od 6.7 do 7.4 litra nafte na 100km ob normalni vožnji, olja mi ni bilo treba dolivati. Z avtom sem bil zadovoljen. Za ta denar dobiš veliko avtomobila.
LP
P.S prodal sem ga zato ker sem imel blinje srečanje z Oplom Monterejem, ki je spregledal stoječo kolono. Avto je bil nato totalka, jaz pa sem odnesel z bolečim prsnim košem in vratom, takoda je tudi varen(lastna izkušnja

)
Objavljeno: Sr jun 30, 2004 1:38 pm
Napisal/-a valdo
Hvala za odgovor.
Skok na Forda bo zame kar velik. Trenutno vozim C Xsaro break HDI s 110 KM, avto gre k raketa, samo ga moram prodat, ker sva z deklico nabavla hiško. Sem pa slišal, da so Mondei O.K. in da so Fiati tut kr O.K., en kolega je mehanik pa jih je kr pohvalu.
Objavljeno: Sr jun 30, 2004 4:31 pm
Napisal/-a AgitatoR
Ce ne druzga je Fiatov JTD novejsi motor (in je boljsi od VW TDI-ja, no sej je HDI tut)
kot pa Fordov. Fiat ti je zihher cenejsi za servisirat, pa cenejsi pride z isto oz. vec opreme kot pa Mondeo. Kaj pa Fiat Palio Weekend, no men osebno je ta avto grd pa če se ne motm tut dizl ne obstaja.
Objavljeno: Sr jun 30, 2004 4:55 pm
Napisal/-a RedBull™
Jst bi se odloču za fiat-a ,s fordi se začnejo težave po 100.000 km,no odvisn je tud,kako je avto servisiran.
Objavljeno: Sr jun 30, 2004 6:59 pm
Napisal/-a Mojster Miha
SAMOTAR. JTD primerjaš s TDI-jem oz HDI-je?. Na kakšni osnovi? Si mogoče kdaj samo stal v bližini avtomobila in »prisluhnil« JTD-ju in TDI-ju oz HDI-ju. Si se kdaj recimo samo vozil z MAREO JTD, pa mogoče PASSATOM TDI, ali pa konkurenčnemu PEUGEOT-u 406 HDI? Kaj pa vožnja v cenovno konkurenčni ŠKODI OCTAVIA TDI?
LP
Objavljeno: Sr jun 30, 2004 7:15 pm
Napisal/-a RoadRunn3r
Objavljeno: Sr jun 30, 2004 7:26 pm
Napisal/-a RedBull™
Da naj bi se po 100k začel problemi

mislim svašta.

[/quote]
Pr večini začne puščat olje pri oljni pumpi,ter semeringu glavne gredi. Zato ker ni kovinska dihtunga,ampak navadna. Sj pol se pa to zamenja s kovinskim tesnilom pa je spet uredu za mal več cajta.
Objavljeno: Sr jun 30, 2004 7:28 pm
Napisal/-a AgitatoR
Mojster Miha je napisal/-a:SAMOTAR. JTD primerjaš s TDI-jem oz HDI-je?. Na kakšni osnovi? Si mogoče kdaj samo stal v bližini avtomobila in »prisluhnil« JTD-ju in TDI-ju oz HDI-ju. Si se kdaj recimo samo vozil z MAREO JTD, pa mogoče PASSATOM TDI, ali pa konkurenčnemu PEUGEOT-u 406 HDI? Kaj pa vožnja v cenovno konkurenčni ŠKODI OCTAVIA TDI?
LP
Pelov sm se z golfom IV karavna 4motion 1.9 TDI 130 kojnov, sej potegne nc ne recem sam kadi pa k 30 let star ferguson s kurilcem. JTD (pelov sm se s Stilom karavanom) ma drugacno tehnologijo od TDI-ja in se drgac obnasa - TDI je SDI + turbina, HDI sm se pa s C5 pelov.
Objavljeno: Sr jun 30, 2004 7:34 pm
Napisal/-a lublancan
no torej mamo doma mareo vikend, sam bencinca - servisi niso dragi, auto je fajn, prostoren, fino potegne, res uredu
servisi niti niso dragi, redne lahk opravš kar sam(olje, filtri)
auto je pocinkan tko da ne rjavi
za mondeota pa ne vem a je al ni
ma pa od fotra kolega mondeota - tud bencinca, k pa rjavi (letnik 97), sam auto ma 300 000 km in se je šele zdej začeu kvart, to da tud ni tolk slab auto
glede dizlou pa tko JTD je dost bolša izbira od TD, ker je novejša tehnologija, čistejši izpuh, manjša poraba, večja moč
poleg tega so JTD najtišji motorji pri hladnem zagonu tko da po MOJEM mnenju z mareo JTD ne boš zgrešu
odločiteu je pa tvoja
Objavljeno: Sr jun 30, 2004 7:34 pm
Napisal/-a salesky
Marea weekend obstaja v JTD verziiji, ker jo ima en znanec.
VSAK DIZEL KADI KO GA POHODIŠ!
![Zasuk :]](./images/smilies/icon_avtomobilizem_com_zasuk.gif)
Objavljeno: Sr jun 30, 2004 7:54 pm
Napisal/-a Mojster Miha
V MAREA-h kot jo kupuje VALDO boš dobil JTD 105 »konjev«. Ta motor je glede zmogljivosti nekako konkurenčen 90 »konjskemu« TDI, proti 110 »konjskemu« ki bi ga našel v npr ŠKODI OCTAVIA za nekaj več »cekinov« pa je šibkejši. TDI (90 oz 110) je veliko tišji kot JTD 105, predvsem pa varčnejši.
O primerjavi 130 »konjskega« TDI-ja in 115 »konjskega« JTD-ja nima pomena izgubljati besed. Res kadi, kar naredi večina dizlov ob »tiščanju do pleha«, ne vem pa kako bi JTD kadil, če bi hotel takšne zmogljivosti kot TDI (130) na cesti »prikazat«. In za povrh še manj »pije«.
VALDO. Problem pri teh avtomobilih (MAREA, MONDEO) je predvsem ta, da večinoma prihajajo iz tujine, kar v pomeni tveganje, v najslabšem primeru pa namesto se ugodnega nakupa »zgodi« cel kup dodatnih stroškov in neko splošno nezadovoljstvo.
Prijatelj ima MAREO – takšno kot si ti želiš. Uvožena je iz Švice. Kilometri so bili realni. Ob nakupu pa žal ni opazil oz ugotovil, da je bil avto razbit. Na ta račun je imel nekaj problemov (obraba gum, optika, »ureditev« prednje preme …), pa tudi z motorjem jih je bilo nekaj. Predvsem pa dodatni stroški. Ko pa je stvari odpravil je avto deloval OK. Poraba okrog 6 l.
MONDEO je precej bolj »luksuzen« znotraj, vožnja se po mojih ocenah zdi lepša, ima pa v primerjavi z MAREO, šibkejši motor (slabih 90 »konjev).
Predlagal bi ti še en avto, v »tvojem« cenovnem razredu ŠKODA OCTAVIA (COMBI oz 5 vratno limuzino) TDI (90 oz 110 »konjev). V večini lastnosti je povsem konkurenčna omenjenim avtomobilom. Ima pa po mojem prepričanju na kratko boljše dizel motorje. So tišji, varčnejši, pa tudi veliko bolj »živahni« (predvsem 110). Ne želim te siliti v OCTAVIO. Poudariti želim prednost, ki »potegne« ob nakupu – gre za večinoma avtomobile kupljene v Sloveniji, kar te »reši« kupovanja veliko bolj tveganih avtomobilov iz uvoza.
Vsekakor pa nikar v nakup avtomobila brez »mojstra«, ki bo znal ugotoviti morebitne nepravilnosti na karoseriji oz mehaniki.
Nakup rabljenega avtomobila je najboljši v primeru, da poznaš lastnika in njegov splošen odnos do avta (način vožnje, vzdrževanje, servisiranje, čiščenje …). V takšnem primeru praktično ne moreš zgrešiti.
LP
Objavljeno: Sr jun 30, 2004 7:59 pm
Napisal/-a Mojster Miha
LUBLANCAN – praviš »poleg tega so JTD najtišji motorji pri hladnem zagonu« – si kdaj mogoče prisluhnil JTD-ju 105 »konjev«. Kot sem že omenil ima prijatelj tak motor, velikokrat gremo kam skupaj (pomeni, da ga velikokrat poslušam) in glede na moje izkušnje nikakor ni najtišji.
LP
Objavljeno: Sr jun 30, 2004 8:04 pm
Napisal/-a RoadRunn3r
Smo dal neki fordov čez -> pa je problemov glih tolk kot pri kateri drugi znamki

vsak avto ti bo delal probleme če ga ne boš vzdrževal. Moj ma 110k poznam tle enga k ga drgne okol 300k in dela bp (sicer roke v ogenj za tolk km nebi dal

) Aja mel samo bencinarje kar se dizla tiče nebivedu.
Sploh pa nebi o ... k bo sam kreg.
Objavljeno: Sr jun 30, 2004 8:17 pm
Napisal/-a AgitatoR
Mojster Miha > In kako naj bo tista zjebana Marea merodajna ?
Objavljeno: Sr jun 30, 2004 8:18 pm
Napisal/-a seicento
samo fijata ne pa mareje ne ker je kuln kišta
Objavljeno: Sr jun 30, 2004 8:39 pm
Napisal/-a golf11
Mondeo 1.8...zelo dober avto, za diesel motorje pa ne vem kak so...

Objavljeno: Sr jun 30, 2004 8:46 pm
Napisal/-a super98
Samotar je napisal/-a:
Pelov sm se z golfom IV karavna 4motion 1.9 TDI 130 kojnov, sej potegne nc ne recem sam kadi pa k 30 let star ferguson s kurilcem. JTD (pelov sm se s Stilom karavanom) ma drugacno tehnologijo od TDI-ja in se drgac obnasa - TDI je SDI + turbina, HDI sm se pa s C5 pelov.
Mislm samotar ti pa si zdele prjavu ene par bosih. Ne vem od kje ti ta enačba TDI=SDI+turbina. To niti približno ni tako. Seveda majo drugačno tehniko, sami TDI motorji majo 2 tehnike vbrizga (bosch pumpa+neposredni vbrizg in pumpa diza sistem, ki je VWjev odgovor na common rail).
Od kje ti podatek da je JTD novejši od TDIja? Pri obeh motorjih je več različic in logično da ne moreš po zasnovi in starosti primerjat 90 ps TDIja z 16V multijetom...
Vsi VW TDIji pa ustrezajo euro3 normam, prav tako kot JTDji...
Dizel pa kadi???? HMMMM ČUDNO!
Objavljeno: Sr jun 30, 2004 8:48 pm
Napisal/-a gape
FORD!!!
Objavljeno: Sr jun 30, 2004 8:51 pm
Napisal/-a Mojster Miha
SAMOTAR. Res je bila razbita. Pločevina pa po mojih izkušnjah na hrup motorja ne vpliva. In kot sem napisal, sedaj prijatelj z njo nima problemov. »Zjebana« pa je približno toliko kot večina FIAT-ov po njenih realnih kilometrih (sedaj okrog 130.000). O »zjebanih« FIAT-ih ne govorim iz nekega sovraštva do teh avtomobilov, ampak iz izkušenj v italijanskih kolesarskih klubih. Tam je bil npr. še enkrat starejši in s še enkrat večjo »porcijo« kilometrov VOLVO 740 karavan – v velik boljšem stanju, proti FIAT-om. FIAT kupiš poceni in glede na ceno moraš tudi realno pričakovati neko splošno kvaliteto. Kar pa ne pomeni, da je to slab avto.
Torej, prosim najdi si kakšno tako »mašino« pa prisluhni motorju. Po mojem prepričanju boš istega mnenja kot jaz.
LP