Stran 1 od 1

NEKAJ POJMOV ZA RAZCISTIT

Objavljeno: Če jan 09, 2003 5:39 pm
Napisal/-a Freshvictim
Khm ja sedaj sm najdel bravota ki mi ustreza, ga grem se enkrat pogledat z mehanikom, nato ce bo ok, ga kupim!

SEdaj me zanima naslednje, avto ima zatemnjene sipe *vendar nima racuna* so bile zatemnjene predno ga je kupil, skratka lepo so zatemnjene, me pa zanima kaj rabim da tole homologiram in kje dobim??

Potem avto je znizan z AMPEX fedri model nima racuna, *no ga mora poiskati upam da ga ima* bilo je montirano pri A3M, za to bi tudi rabil homologacijo???

Izpuh je sportni, ali je to potrebno tudi homologirati, in kako je z sportnim filtrom!


No sej ste ze debatirali o tem, samo ni bilo kaj prevec konkretno!

Re: NEKAJ POJMOV ZA RAZCISTIT

Objavljeno: Če jan 09, 2003 7:44 pm
Napisal/-a monster_d
-Za sportni filter se zaenkrat ne rabis homologacije tako da ni panike!!!

-Hm..Za zatemnjena stekla pa je tako da moras imeti kopijo certifikata in kaksen tip folije je, vsaj tako so meni razlozli na RTI v mb!!!

-Za fedre potrebujes obvezno racun!!!

-Za sporten izpuh pa ne vem!!

Upam da sem ti kaj koristnega napisal!!

Re: NEKAJ POJMOV ZA RAZCISTIT

Objavljeno: Če jan 09, 2003 8:08 pm
Napisal/-a Vesi
Mislim, da se pri zastopnikih dobi homologacija za vse, samo moraš pač poiskat zastopnika za tisto kar imaš na avtomobilu.Ne vem sicer koliko stane, ampak mislim da ni problem.
Tudi za izpušni sistem ne rabiš homologacije, vsaj do sedaj je nisi, vendar pa je res, da so menda po vsej Sloveniji nabavili sisteme za merjenje emisij, tako da moraš imeti dober katalizator, če ne boš tažko prišel čez tehničnega.Izpušni sistem tudi ne sme biti preglasen
S šipami je tako, da so lahko zatemnjene samo zadnje stranske šipe, zadnje steklo le delno( ne preveč), vetrobransko in sprednji stranski pa sploh ne smejo biti. To vem iz lastnih izkušenj, saj sem na tehničnem trgal folije s stekel.
Sicer za šipe lahko dobiš homologacijo za Ljubljanskem LPP-ju, stane pa okrog 5000 Sit. Vsaj pred enim letom je bilo tolk.
Lp, Vesi

Re: NEKAJ POJMOV ZA RAZCISTIT

Objavljeno: Če jan 09, 2003 8:12 pm
Napisal/-a Vesi
Aja , pardon. Za filter ni treba imeti homologacije, razen če je avto zaradi njega preglasen imaš lahko probleme. V tem primeru ga pač pred tehničnem vzameš ven in daš noter originalnega. Če ga nimaš, ti ga bo že nekdo za eno uro posodil, saj je Bravotov na kile.
Za fedre sicer ne komplicirajo, vsaj ne na Jesenicah, sicer pa ti morajo dati homologacijo na A3M-mu, sicer pa enako kot za stekla na LPP-lu, Zdaj pa res, lep pozdrav

Re: NEKAJ POJMOV ZA RAZCISTIT

Objavljeno: Če jan 09, 2003 8:20 pm
Napisal/-a Sale
Hmm, tole glede glede glasnosti meni ni čist jasno. Nisem še namreč nikoli zasledil, da bi komu merili glasnost izpušnega sistema (še manj filtra). Kaj a oni tam to mal poslušajo in potem rečeja: Ja tole je pa za moja ušesa mal preveč naglas.

Pa kje je sploh predpis kakšna glasnost je dovoljena - neki sem sicer slišu o 100 decibelih al neki tacga. Kaj to pomeni 100 decibelov na 2000, 3000, 4000 obratov, al kako???

Tole s temi homologacijami je cel šmorn in po pravici povedan sem že prav zelo znerviran. Naj že poštimajo zadeve tko kot je treba :(.

Re: NEKAJ POJMOV ZA RAZCISTIT

Objavljeno: Če jan 09, 2003 8:32 pm
Napisal/-a Vesi
Res je , da je to kar nekaj, ampak najvišja dovoljena glasnost je predpisana. Rešuje nas samo to, da na večini tehničnih servisov nimajo naprav s katerimi bi le-to izmerili. Vseeno pa te lahko vržejo, če so pač prtjeni ( tečni). Podobno je tudi z emisijo plinov. Zaenkrat še ne mečejo, če nimaš katalizatorja, oziroma ta ne deluje tako kot je treba, saj nimajo naprav s katerimi bi te izmerili. Upam si trditi, da ko bodo le-te nabavili ( slišim , da so jih že), tehničnega ne bo zaradi tega naredilo vsaj 10% vozil.

Zato bi bilo mogoče za Safrana bolje, če v TAM-u odpre tovarno katalizatojev, ne pa avtomobilov. Malo za šalo malo za res.:)
Lp

Re: NEKAJ POJMOV ZA RAZCISTIT

Objavljeno: Če jan 09, 2003 9:57 pm
Napisal/-a Freshvictim
Ja nevem sergej je nazadnje temnil in ima priblizno enako zatemnjene kot ta! aja spredaj ima tudi zatemnjene sicer manj ampak so, kar se tice sip me skrbi samo to da nebi dobil homologacije!

Na LPP mi bojo tezil *to sm skoraj 100%* ce bi dal sprednje ponovno zatemnit recimo v neko firmo ki ti da vse kar rabis za homologacijo bi verjetno prisel cez, al bi kdo mogoce lahko to zrihtal brez da bi jaz to kaj moral kupiti....

P.S. Ja teli tehnicni so kar nekaj, kaj so rekli da bo zakon da ne smes imeti vec kot 6 let star katalizator, in da avti brez katalizatorja naj nebi vec bili na cesti *ceprav to ne verjamem*

Re: NEKAJ POJMOV ZA RAZCISTIT

Objavljeno: Pe jan 10, 2003 8:03 am
Napisal/-a Pero
Obstajajo predpisi o največji glasnosti. če se ne motim se meri v drugi pri 50 kmh na razdalji XY... itd nekaj takega, ampak kolikor vem tehnični pregledi nimajo naprav in prostora da bi to merili. Morda bodo kdaj zahtevali homologacije za ispuhe...

Sprednje šipe nikakor ne smeš zatemnit razen zgornjega roba.

Po pravici povedano se mi zdi da malo preveč serjejo z homologacijami za starejše avte... :(

Re: NEKAJ POJMOV ZA RAZCISTIT

Objavljeno: Pe jan 10, 2003 8:06 am
Napisal/-a Pero
Nazaj na vprašanje:

če je avto uredu ga kupi.

Fedre pobarvaj na črno in če niso extremno spuščeni ti ne bodo težil. Če pa bojo pa kupiš druge z A-testom.

Za folije ni hujšega kot več kot da jih boš snel če bo treba ni stroškov.

Za filter pa upam da ima tudi originalno ohišje in če želiš še vedno lahko daš navadnega.

Re: Re: NEKAJ POJMOV ZA RAZCISTIT

Objavljeno: Pe jan 10, 2003 8:19 am
Napisal/-a WhiteCell
4Sale pravi:
Hmm, tole glede glede glasnosti meni ni čist jasno. Nisem še namreč nikoli zasledil, da bi komu merili glasnost izpušnega sistema (še manj filtra). Kaj a oni tam to mal poslušajo in potem rečeja: Ja tole je pa za moja ušesa mal preveč naglas.

Pa kje je sploh predpis kakšna glasnost je dovoljena - neki sem sicer slišu o 100 decibelih al neki tacga. Kaj to pomeni 100 decibelov na 2000, 3000, 4000 obratov, al kako???

Tole s temi homologacijami je cel šmorn in po pravici povedan sem že prav zelo znerviran. Naj že poštimajo zadeve tko kot je treba :(.


men so merili.... pri vseh obratih...k sm mel izredn tehnicn,... sam nism padu,... je blo u mejhan normale...

Re: NEKAJ POJMOV ZA RAZCISTIT

Objavljeno: Pe jan 10, 2003 8:20 am
Napisal/-a WhiteCell
za fedre pa u A3M poklic pa ti bodo dal nov racun in TÜF... saj pomoje ni panike ce se oba s tastarmu lastnikam ke zapeleta...

Re: NEKAJ POJMOV ZA RAZCISTIT

Objavljeno: Pe jan 10, 2003 12:09 pm
Napisal/-a Freshvictim
Ti pero za prednjo vetrobran vem da je lahko samo rob zatemnjen, sm mislil sprednji sepravi sovoznikova in voznikova sipa!
Te dve sipi morata biti manj zatemnjeni kot ostale!

No skratka, za barvo armortizerjev bom pogledal, avto je 3 cm spuscen, sam bi se ga dal se velik!

Ja sipe bi jst kar mel take, no bom videl kako bo na tehnicnem!


SE tole, mi lahko nekdo tocno pove kje je A3M, vem da je v siski, vendar enkrat sm se vozil okoli pa nism najdel, ali je to nasproti TRZNICE????

Re: NEKAJ POJMOV ZA RAZCISTIT

Objavljeno: Pe jan 10, 2003 1:36 pm
Napisal/-a Pero
če se ne motim je prepovedano temnit tudi sprednje stranske šipe.

Ne zastopim pa zakaj težijo z atesti za zadnje stranske in zadnjo. Nekdo ima lahko pleh namesto zadnje šipe za folijo se pa rabi a-test. Lar-fari.


a3m:

greš z obvoznice dol na celovški in zaviješ proti mestu, pa čez 50m prva desno, pa parkiraš pa greš par metrov nazaj. Za tiste ki niste iz LJ: Celovška je glavna cesta LJ-Kranj

Pa ne da sem kdaj kupoval karkoli pri njih, ampak zravn prodajajo črnila za tiskalnike :D

Re: NEKAJ POJMOV ZA RAZCISTIT

Objavljeno: Pe jan 10, 2003 1:48 pm
Napisal/-a Serđo™
sprednje stranske sipe se lahko temni, jst mam kao najvec kar se da, to je 8% manj prepustnosti svetlobe (se mi zdi)

ne si mislit, da lahko ne vem kok spustis bravota..odvisno od velikosti gum ;) pr 17" vec k 40mm ze ni dobr, k ti guma drajsa..

Pero: sej te mi vemo..kao akustika..v resnic pa skoz pr A3M-u bedis in kupujes ;) (hec :) )

TechnoBoy: kako si si pa izrednega prsluzil? :)

Re: NEKAJ POJMOV ZA RAZCISTIT

Objavljeno: Pe jan 10, 2003 1:57 pm
Napisal/-a Vesi
Sprednje stranske skoraj sigurno ne smejo biti zatemnjene, vsaj če se na tehničnem striktno držijo predpisov. To vem iz lastne roke, saj sem moral s svojega Cliota trgat stranske folije. Tip mi je tudi pokazal direktivo iz Ljubljane glede tega. Tako da ne vem, a težijo res samo na Jesenicah ali kaj..
Lp

Re: Re: NEKAJ POJMOV ZA RAZCISTIT

Objavljeno: Pe jan 10, 2003 2:20 pm
Napisal/-a Pero
DrSergioDJ pravi:
...
Pero: sej te mi vemo..kao akustika..v resnic pa skoz pr A3M-u bedis in kupujes
...



a moraš vsem vse povedat ... pa glih dans grem še en spojler nabav't k je še mal' placa na moji hondi ;)

Slika

Re: NEKAJ POJMOV ZA RAZCISTIT

Objavljeno: Pe jan 10, 2003 7:11 pm
Napisal/-a Serđo™
:D

Re: NEKAJ POJMOV ZA RAZCISTIT

Objavljeno: Pe jan 10, 2003 8:13 pm
Napisal/-a bravura
V italiji imajo nekaj takega glede menjnja glsanosti izpušnega sistema:

sondo se postavi 1m proč od avspuhapod kotom 45 in ne sme bit več kot 93 dB pri 1500 obratih...