Stran 1 od 2

16" na 15" : disaster

Objavljeno: Sr jul 07, 2004 10:03 am
Napisal/-a HMX
Ker imam znižan in tršan avto in ker dnevno prevozim 240 km, :roll:
sem prešel iz 205/45/16 na 205/55/15 (ista sorta pnevmatike).

Kar se tiče spremembe lege na cesti -> katastrofa!
Vsi performansi so se drastično poslabšali: zaviranje, pospeševanje,
stabilnost, odzivnost volana. Prej sem lahko recimo na AC pri 130
trikrat zapored sunkovito zamenjal pas ( na prazni AC seveda ) brez
frke, sedaj pa že pri enkratni menjavi rit pleše.

No, kar sem hotel s tem povedati, če se komu res gre za performanse,
potem je 45 višina tisti maksimum, do katerega naj gre. Če ba pa križ
boli, pol se naj pa gunca po cesti, če se hoče ( kot sedaj jaz...)

lp.

Objavljeno: Sr jul 07, 2004 10:07 am
Napisal/-a MaKo
3 bare v gumo pa bo bolje :wink:

LP

Re: 16" na 15" : disaster

Objavljeno: Sr jul 07, 2004 1:21 pm
Napisal/-a Slide
HMX je napisal/-a:sedaj pa že pri enkratni menjavi rit pleše.

No, kar sem hotel s tem povedati, če se komu res gre za performanse,
potem je 45 višina tisti maksimum, do katerega naj gre. Če ba pa križ
boli, pol se naj pa gunca po cesti, če se hoče ( kot sedaj jaz...)

lp.


Matr...to je pa čudn...da ti takoj začne rit plesat :shock:

Drgač je pa z višino tko tko...Na Audiju mam gume 205/55/16, pa ne pleše pa se ne gunca glih...sevede bi se pa manj z xxx/45/17

LP

Re: 16" na 15" : disaster

Objavljeno: Sr jul 07, 2004 3:09 pm
Napisal/-a alko
Slide je napisal/-a:
HMX je napisal/-a:sedaj pa že pri enkratni menjavi rit pleše.

No, kar sem hotel s tem povedati, če se komu res gre za performanse,
potem je 45 višina tisti maksimum, do katerega naj gre. Če ba pa križ
boli, pol se naj pa gunca po cesti, če se hoče ( kot sedaj jaz...)

lp.


Matr...to je pa čudn...da ti takoj začne rit plesat :shock:

Drgač je pa z višino tko tko...Na Audiju mam gume 205/55/16, pa ne pleše pa se ne gunca glih...sevede bi se pa manj z xxx/45/17

LP


se podpisem, je pa res da nism probal xxx/25/17 :D

Re: 16" na 15" : disaster

Objavljeno: Sr jul 07, 2004 3:13 pm
Napisal/-a Slide
alko je napisal/-a:se podpisem, je pa res da nism probal xxx/25/17 :D


Napisu sm xxx/45/17
Drgač pa 25? :shock:
Sicer ne vem če obstaja, ampak zgledal bi pa hudooo :shock: Samo ko bi pa u lukno zapelu bi pa pol zobe pod zicam pobiru :lol:
Tist xxx je blo mišljen pač 215 al pa 225... :wink:

Objavljeno: Sr jul 07, 2004 3:15 pm
Napisal/-a HMX
Ma jaz se pa sprobal 45 in 55 in lahko rečem, da se sploh ne da primerjat!

Objavljeno: Sr jul 07, 2004 3:21 pm
Napisal/-a Slide
No sej ti verjamem ampak lhk da si mel kake kur*eve gume 55/15, ker se vsaj Audi A4 na Dunlop SP 9000(205/55/16) nč ne hojsa, nafilane so pa 2,3 bar-a...Verjamem pa, da bi bil še boljši filing z /45/17 :wink:
Drgač je pa višina itak odvisna od širine, sej veš to ne...no sej to pomen da v tvojem primeru to nima veze :oops: :wink:

Objavljeno: Sr jul 07, 2004 3:28 pm
Napisal/-a CupraR
Ok to mo je mal čudn, si mogu met ze enk.. gume. Ker sem že velik varnajt tkole sprobu (z 17/45/215 na 205/55/16;; 205/40/17 na 195/50/15 na 185/14/60) pa ni blo nobenih drastičnih razlik razn v pospešku pri menjavi 15 na 17 col. Zna bit tut problem v tlaku pnevmatik-če je prenizk avto hitr zaplava ga zanese pr sunkovitih gibih.

Objavljeno: Sr jul 07, 2004 3:39 pm
Napisal/-a X-Hair
Tudi sam sem imel to sreco da sem lahko preizkusil vecjo gumo. Iz 205/55/16 Re720 na 225/45/17 Re040. Hjooooj res se je poznalo, sedaj se pa spet cingam :D

Objavljeno: Sr jul 07, 2004 5:20 pm
Napisal/-a AIRbrush
Pri meni se pri legi pozna, pa sem šel samo iz 50 na 45

Objavljeno: Sr jul 07, 2004 7:22 pm
Napisal/-a .::GTR::.
Jest sm šu iz 75 na 50 pa morm rečt da se pozna :|











:lol: (menjava avta) :lol:

Objavljeno: Sr jul 07, 2004 9:07 pm
Napisal/-a HMX
Mogoče moram malo bolj objektivno postavit, kar sem hotel povedat. Gume so
Dunlop SP 9000, sem jih imel že tudi na audiju in to 225/65/15, pa niso tam nič
cengale sem pa tja.

Fora je v tem, da sem se dve leti vozil z 45tkami in sem se avtomobila zelo
navadil. Bil je res pravi go-kart, kar se tiče lege. Ko sem ga pa še znižal,
je bilo pa preveč (kar se tiče udobja). Lega pa je bila vrhunska. Kolega z
volvom 850 T5-R sem lahko v ovinek prehiteval, pa čeprav ima on 2x več konjev.
In ker je bila lega tako fenomenalna, sem se je tudi navadil izkoriščat.

Sej, če bi jaz šel iz zimskih 185/65/14 direktno na 15tke, bi verjetno mislil,
da sem odkril ameriko. Sej vem, da se šele en teden vozim z 15tkami in se
bom spet navadil na te gume, pa bo bolje. Bom pač malo bolj sukal volan in
močneje pritiskal na zavore.

Če dolgo voziš en avto, ga itak asimiliraš v podzavest, da še sam ne veš, kaj
točno delaš, čeprav delaš prave stvari. Vseeno sem sam presenečen, kakšno
razliko sem občutil.

Še enkrat povem: če nebi vsak dan potreboval avtomobila, brez premisleka
glasujem za 45 in manj!

Objavljeno: Sr jul 07, 2004 9:17 pm
Napisal/-a Slide
HMX je napisal/-a:Mogoče moram malo bolj objektivno postavit, kar sem hotel povedat. Gume so
Dunlop SP 9000, sem jih imel že tudi na audiju in to 225/65/15, pa niso tam nič
cengale sem pa tja.

Fora je v tem, da sem se dve leti vozil z 45tkami in sem se avtomobila zelo
navadil. Bil je res pravi go-kart, kar se tiče lege. Ko sem ga pa še znižal,
je bilo pa preveč (kar se tiče udobja). Lega pa je bila vrhunska. Kolega z
volvom 850 T5-R sem lahko v ovinek prehiteval, pa čeprav ima on 2x več konjev.
In ker je bila lega tako fenomenalna, sem se je tudi navadil izkoriščat.

Sej, če bi jaz šel iz zimskih 185/65/14 direktno na 15tke, bi verjetno mislil,
da sem odkril ameriko. Sej vem, da se šele en teden vozim z 15tkami in se
bom spet navadil na te gume, pa bo bolje. Bom pač malo bolj sukal volan in
močneje pritiskal na zavore.

Če dolgo voziš en avto, ga itak asimiliraš v podzavest, da še sam ne veš, kaj
točno delaš, čeprav delaš prave stvari. Vseeno sem sam presenečen, kakšno
razliko sem občutil.



Še enkrat povem: če nebi vsak dan potreboval avtomobila, brez premisleka
glasujem za 45 in manj!


Amen...dobr si napisu...!
Vidiš da na Audiju ne cengajo :P joke :wink:

LP

Objavljeno: So jul 31, 2004 12:08 pm
Napisal/-a HMX
Update: zej so 6J feltne, bom sprobal še 7.25J, če bo kakšna razlika.

Objavljeno: So jul 31, 2004 12:14 pm
Napisal/-a salesky
A poveš še za ker avto gre?

LP

Objavljeno: So jul 31, 2004 12:18 pm
Napisal/-a CST™accim
salesky je napisal/-a:A poveš še za ker avto gre?

LP

mislim da je ford mondeo

Re: 16" na 15" : disaster

Objavljeno: So jul 31, 2004 12:42 pm
Napisal/-a _Jerry_
HMX je napisal/-a:Ker imam znižan in tršan avto in ker dnevno prevozim 240 km, :roll:
sem prešel iz 205/45/16 na 205/55/15 (ista sorta pnevmatike).

Kar se tiče spremembe lege na cesti -> katastrofa!
Vsi performansi so se drastično poslabšali: zaviranje, pospeševanje,
stabilnost, odzivnost volana. Prej sem lahko recimo na AC pri 130
trikrat zapored sunkovito zamenjal pas ( na prazni AC seveda ) brez
frke, sedaj pa že pri enkratni menjavi rit pleše.

No, kar sem hotel s tem povedati, če se komu res gre za performanse,
potem je 45 višina tisti maksimum, do katerega naj gre. Če ba pa križ
boli, pol se naj pa gunca po cesti, če se hoče ( kot sedaj jaz...)

lp.


Za katastrofo niso krive gume, ampak podvozje tvojega avtomobila! imel oziroma vozil sem ze veliko razlicnih avtomobilov in iz lastnih izkusenj ti lahko povem, da so razlike OGROMNE! Lega na cesti je odvisna se od marsicesa drugega, kot zgolj od visine gume, glavno vlogo tu igra geometrija podvozja. Razporeditev teze, vrsta pogona (spredaj/zadaj), trdota in hod amortizerjev, dimenzije in tlak v gumah, itd. itd....=> vse to je sele na drugem mestu! Ce nimas pravega podvozja, si v kriticni situaciji mrzel! Ce rad vozis hitro (tudi jaz sem tak), moras svojemu avtu popolnoma zaupati in spodnasanje zadka ne spada v to poglavje. Sploh ce si veliko na cesti... Kadar varcujes, ne varcuj na SEBI! Meni je sicer naceloma vseeno, saj se niti ne poznava, ampak ce se imas rad, bos malo razmislil o tem... Danes je okoli nas toliko plocevine, cene so pri nas najnizje v Evropi, za par 100.000 sit dobis AVTO! S klimo in Podvozjem, da ga lahko vikas... Ne vem sicer, kaj vozis, vem pa, kaj NE vozis. Jaz imam na svojem gume 195/65/15 (ne se smejat, styling mi pac Dol Visi), pa se zadeva pelje kot po tracnicah! Brez spuscenega podvozja (zgleda kot traktor, ja, ampak meni je moj traktor vsec), udoben je pa tako, da se po 500 kilometrih voznje pocutim tako, kot da bi ravnokar vstal iz postelje. Razmisli malo o tem :wink:

Objavljeno: So jul 31, 2004 2:43 pm
Napisal/-a der_Alte
K smo že pri dimenzijah... "preveliko" gumo si vzel. Namesto 205/55/15 bi moral vzet 205/50/15... da bi ostal pri podobnem obsegu. Tako pa imaš zdaj...
kočija.press :twisted:

Objavljeno: So jul 31, 2004 2:51 pm
Napisal/-a _Jerry_
der_Alte je napisal/-a:K smo že pri dimenzijah... "preveliko" gumo si vzel. Namesto 205/55/15 bi moral vzet 205/50/15... da bi ostal pri podobnem obsegu. Tako pa imaš zdaj...
kočija.press :twisted:


A ti to resno? 8) Gokart.press... :EE

Objavljeno: So jul 31, 2004 3:13 pm
Napisal/-a der_Alte
Čist resno... kar poglej slike kočij... čim "tanjšo" gumo ima kolo... bolj je podobno kolesu kočije. :twisted: gokarti imajo precej "debele" gume. :lol: