Stran 1 od 2
Renault 19 16V
Objavljeno: Če apr 11, 2002 8:23 pm
Napisal/-a Kiri
lepo pozdravleni...mene zanima če ma kdo od vas kaj izkušenj s tem avtom...predvsem bi rad tehnične podatke...prostornina motorja pol kake ma pospeške do 100 kuk ma konjev pa še kej če veste...
najlepša hvala...LP Kiri
Re: Renault 19 16V
Objavljeno: Če apr 11, 2002 10:38 pm
Napisal/-a Serđo™
kokr sm jst seznanjen:
140KM
1800ccm
0-100= ?
Re: Renault 19 16V
Objavljeno: Pe apr 12, 2002 6:37 pm
Napisal/-a MOCERILI
avto gre dobr samo golf2 gti bol potegne
Objavljeno: Po okt 06, 2003 4:53 pm
Napisal/-a Crazy Fighter
am jaz mam tud 19-ko 1.8 16v l.91
ima 99kw, 135km
pospeske ma 8.2 koncno 210 po stevcu se vec
Objavljeno: Po okt 06, 2003 4:55 pm
Napisal/-a Crazy Fighter
mocerilipred 19.ko sem mel golfa II gti pa ti loh povem da mi gre renault bols v pospeskih in kokr v koncni tko da.......

Objavljeno: Po okt 06, 2003 7:15 pm
Napisal/-a Johnny
Crazy Fighter je napisal/-a:am jaz mam tud 19-ko 1.8 16v l.91
ima 99kw, 135km
pospeske ma 8.2 koncno 210 po stevcu se vec
CF a mi prosm poveš kok ti ta zver kur olja in bencina, pa kva je najbolj kritično glede okvar.
Objavljeno: Po okt 06, 2003 9:03 pm
Napisal/-a Crazy Fighter
ej ce po pravici povem olja mi skoraj nic ne popije dolijem ga 2dl na 7.000km(na en servis)uporabljam pa najbolsi olje od elfa ki je prov za renault masine:)
benza pa tko no nisem se racunal kok mi pije tam okoli 10,11 l na 100km
Objavljeno: Po okt 06, 2003 9:07 pm
Napisal/-a Crazy Fighter
hm glede okvar pa jaz zaenkrat se nisem mel nobene pa moram potrkat pa upat da se naprej ne bo nobene sam glede motorja je full obcutljiv tko da ga ne smes tisat ze na zacetku ko je mrzu.brugace pa dela kot urca

Objavljeno: Po okt 06, 2003 9:29 pm
Napisal/-a Vesi
Imel sem Cliota 16V. Popil je z normalno vožnjo 8,5-9 litra. Pokvarilo se mi na mašini ni nič, razen ekspanzijska posoda je začela spuščat, sicer pa tko kot je kolega rekel, najprej moraš mašino ogret potem jo pa lhk dereč kot prasca.
Lp
Objavljeno: Po okt 06, 2003 9:30 pm
Napisal/-a Vesi
Pardon, lahko jo dereš kot prasca.
Objavljeno: Po okt 06, 2003 10:09 pm
Napisal/-a X-Hair
Crazy Fighter je napisal/-a: ne smes tisat ze na zacetku ko je mrzu.
Bi rekel da bi to veljalo kar za vsak motor.
Objavljeno: Po okt 06, 2003 10:17 pm
Napisal/-a super98
X-Hair je napisal/-a:Crazy Fighter je napisal/-a: ne smes tisat ze na zacetku ko je mrzu.
Bi rekel da bi to veljalo kar za vsak motor.
Skor za vsak! Hrošča lahk tut fajn podhlajenga pa mu nč ni-sam prej začne pozim gret!

Objavljeno: Po okt 06, 2003 10:27 pm
Napisal/-a Crazy Fighter
super98 je napisal/-a:X-Hair je napisal/-a:Crazy Fighter je napisal/-a: ne smes tisat ze na zacetku ko je mrzu.
Bi rekel da bi to veljalo kar za vsak motor.
Skor za vsak! Hrošča lahk tut fajn podhlajenga pa mu nč ni-sam prej začne pozim gret!

ja mas prov sam eni motorji so pac na zalost bolj obcutljivi na to ce ga tisis ko je mrzu.tam je treba pa se posebno paziti kaj delas.
Objavljeno: To okt 07, 2003 8:17 am
Napisal/-a nebivedu
Sam sem imel letnik 93 tak avto - dolga varianta. Pred predelavo je šu ta avto boljš kot vsak golf GTI, pa še držal se je ceste najmanj 50% boljš kot vsak golf, res pa je da se mu je začel trgat šele pri 4000 obratih. Po predelavi niso mel za kruh niti BMW-ji, vsaj tisti z blokado na 250.
Pred predelavo:
1764ccm 16V - standardna mašina
99KW - 135,63KM
končna hitrost - merjena na poligonu 213km/h
max obrati 7000
po predelavi:
Predelava v Franciji Renault Williams - za potrebe njihovega testiranja - avto dobiš po enem mesecu njihovega testiranja nazaj in vse kar so predelali ti opišejo in ti pustijo predelan avto
2011ccm 16V + TURBINA geret T3
160KW - 219,2KM
končna z blokado - merjena na poligonu 231km/h
končna brez blokade - merjena na poligonu 278km/h
končna merjena po števcu na naših cestah - 260km/h
max obrati 9000
LP
Nebivedu
P.S.
dokler ni šla mašina, sem jo imel, potem pa sem dal nazaj 1.8 16V in jo prodal, še danes jo vidim v LJ - ma jo en mulc, k jo kr dobr čuva.
Objavljeno: To okt 07, 2003 9:04 am
Napisal/-a BojanI
Jest sem mel to 19-ko takratko 9 let. Avto brez problema, poraba na zadnjih 10.000 km 9.0, olja 1l na 10.000 km od vsega začetka. BMW serija 5, do 215 kolkr je šla 19-ka je bil zadi, pol pa tko ni blo več važn

.Napak na mašini ni blo, menjan le izpušni kolektor pa kar gre na rednih servisih. Avto brez karambola, najbrž eden redkih. Zdej ga pa vozi en iz Grosupelj.
Lp, Bojan
Objavljeno: To okt 07, 2003 9:15 am
Napisal/-a super98
Objavljeno: To okt 07, 2003 7:33 pm
Napisal/-a Johnny
Če kdo ve za kakšno R19 16V, se priporočam

Objavljeno: Sr okt 08, 2003 12:12 am
Napisal/-a Need_Power
Evo nekaj tehničnih podatkov o R19 16V in sorodnih avtov.
Veselo branje in primerjanje.
Ajde
Objavljeno: Sr okt 08, 2003 7:54 pm
Napisal/-a Crazy Fighter
testi niso tocni

Objavljeno: Če okt 09, 2003 7:09 am
Napisal/-a TeF
jah, jaz si lastim 16v, morm rect da sm srednje zadovoljen kar se okvar in zamenjav tice, sam drugega kar se avta z prevozenimi 180k km ni za pricakovat.
Kar se tice stvari, ki jih avto spravi iz sebe...
Poraba je odvisna od noge, v mestu 10-12 (lahko tud vec), relacija npr (Split - Lj 8.1 l /100) torej 8-9.
Olja zna popit par dl na 1000km.
slike na
http://freeweb.siol.net/vertinm
Ce koga zanima kej bolj podrobno...just ask
