Stran 1 od 1

blokada in katalizator

Objavljeno: So jan 11, 2003 12:50 am
Napisal/-a Josephe
Živjo jst pišm prvič pa mam že uprašanje.Redno sm brov pa sm vidu da se je pogosto umenjal blokado obratov. Zanima me kako je s tem. Kje sploh je in a se jo da kej regulirat tko da bi jo rečmo spustu za ca. 1000obratov. Pa se to bi uprašu kako je s temi katalizatorji. Vem da če maš navidezni katalizator dobiš neki na moči, ampak kako gre to čez tehničnega.
Morm pa pohvalt ta forum. Je res fajn stvar, sej se mrskej naučiš.

Re: blokada in katalizator

Objavljeno: So jan 11, 2003 8:23 am
Napisal/-a Racing
alfa331.5 pravi:
Živjo jst pišm prvič pa mam že uprašanje.Redno sm brov pa sm vidu da se je pogosto umenjal blokado obratov. Zanima me kako je s tem. Kje sploh je in a se jo da kej regulirat tko da bi jo rečmo spustu za ca. 1000obratov. Pa se to bi uprašu kako je s temi katalizatorji. Vem da če maš navidezni katalizator dobiš neki na moči, ampak kako gre to čez tehničnega.
Morm pa pohvalt ta forum. Je res fajn stvar, sej se mrskej naučiš.

glede blokade...k gre avto cez rdec polje ti ga tako recno "izklopi", tko da ne se s temu igrat, k ga bos prevrtu alpa ventile pokrivu, tko k jih je en moj frend k ma puntota 1,2 16V pa auto nima blokade. glede katalizatorja; dobis par hp na moci, ampak nikakor te ne bodo spustili skoz tehnicnga ker merjo emisijo izpusnih plinov, tko da ga bos mogu se 1x notr dat ce bos hotu met registriran avto. lp

Re: blokada in katalizator

Objavljeno: So jan 11, 2003 9:30 am
Napisal/-a cresh
ja sam če maš daš pa športn katalizator notr t pa morjo naprej spustit, ne?