Skupina BMW izbrana za najbol inovativno podjetje v nemčiji!
Objavljeno: Po jul 12, 2004 3:51 pm
SPET MALO NOVIČK
Skupina BMW je prejela nagrado Best Innovator Award 2004, ki jo je podelil nemški minister za delo in gospodarstvo Wolfgang Clement na podlagi odločitve strokovne žirije s komentarjem: "Inovativno podjetje, kot je Skupina BMW, v mednarodnem merilu dokazuje, da je Nemčija še vedno v vrhu inovativnosti."
Osnova za uspehe skupine BMW je strategija razvoja novih, uporabniku prijaznih tehnologij v kombinaciji z inovacijskim managementom. Najboljše inovacije pa delujejo tudi kot zaščita pred kopiranjem konkurentov in omogočajo znamkam BMW, Mini in Rolls-Royce uspeh v svetovnem merilu. Med tovrstne inovacije, ki so BMW-ju prinesle cenjeno priznanje, sodi recimo aktivni krmilni sistem, upoštevali pa so tudi inovativnost na vseh področjih delovanja podjetja. Nagrada Best Innovator Award 2004 pa je v zadnjih dveh letih že tretje priznanje za Skupino BMW. Leta 2002 so namreč kot prvo evropsko podjetje prejeli ameriško priznanje Outstanding Corporate Innovator (OCI) Award, ki velja za "oskarja" med podobnimi priznanji. V začetku leta 2004 so za aktivni krmilni mehanizem prejeli nagrado za inovacije v nemškem gospodarstvu.
Skupina BMW pri iskanju inovacij ne posveča osrednje pozornosti posameznim tehničnim sklopom, kot sta motor in podvozje, temveč funkcijam avtomobila, ki omogočajo širši pogled na inovativnost. Na primer področje "užitek pri vožnji" obsega sodelovanje večih komponent (motor, menjalnik, podvozje, krmilni sistem in zavore), ki se jim pri BMW-ju skušajo posvetiti skozi oči kupca. Inovacijski management s predstavniki marketinga, razvoja, prodaje in proizvodnje daje prednost čim večjemu številu tehničnih izboljšav in inovacij, ki jih nato ocenijo in v serijsko proizvodnjo uvedejo le tiste, ki imajo za kupca jasno razvidno korist ter njihove funkcije krepijo značaj znamke.
Na poti do inovacij obsega proces tri faze. Prva je faza impulza, v kateri delavci, povezani v svetovno mrežo, vključujoč dobavitelje, univerze in razvojne inštitute, ugotavljajo tehnologije in trende prihodnosti. Pri tem se ne osredotočajo le na ideje s področja avtomobilizma, temveč tudi druga področja, kot sta računalništvo in elektronika. V tej fazi in v splošnem v avtomobilski industriji se BMW ponaša z edinstveno virtualno inovacijsko agencijo (VIA). Na spletni strani: www.bmwgroup.com/via lahko na primer tudi majhna podjetja predstavijo svoje ideje in predloge Skupini BMW. Ideje se nato ocenijo in preizkusijo ter po dogovoru z inovatorjem skupno razvijajo naprej. Druga faza je tako imenovano krmiljenje inovacij. V tej fazi se ideje iz prve faze ovrednotijo glede možnosti vgradnje v avtomobile in do določene stopnje razvijejo naprej. V zadnji fazi "prenos inovacij" pa se ideje prenesejo v serijski razvoj in nato vgradijo v konkretni izdelek.
Kreativni procesi pa ne pomenijo načina dela le v oddelku za razvoj, temveč vsi zaposleni v Skupini BMW, od delavcev pa do vodstva, negujejo inovativno razmišljanje in dopuščajo svobodo mišljenja ter izražanje predlogov, ki lahko v končni fazi privedejo tudi do zelo vidnih izboljšav. S tem se Skupina BMW uvršča med najbolj priljubljena podjetja med iskalci zaposlitve.

Skupina BMW je prejela nagrado Best Innovator Award 2004, ki jo je podelil nemški minister za delo in gospodarstvo Wolfgang Clement na podlagi odločitve strokovne žirije s komentarjem: "Inovativno podjetje, kot je Skupina BMW, v mednarodnem merilu dokazuje, da je Nemčija še vedno v vrhu inovativnosti."
Osnova za uspehe skupine BMW je strategija razvoja novih, uporabniku prijaznih tehnologij v kombinaciji z inovacijskim managementom. Najboljše inovacije pa delujejo tudi kot zaščita pred kopiranjem konkurentov in omogočajo znamkam BMW, Mini in Rolls-Royce uspeh v svetovnem merilu. Med tovrstne inovacije, ki so BMW-ju prinesle cenjeno priznanje, sodi recimo aktivni krmilni sistem, upoštevali pa so tudi inovativnost na vseh področjih delovanja podjetja. Nagrada Best Innovator Award 2004 pa je v zadnjih dveh letih že tretje priznanje za Skupino BMW. Leta 2002 so namreč kot prvo evropsko podjetje prejeli ameriško priznanje Outstanding Corporate Innovator (OCI) Award, ki velja za "oskarja" med podobnimi priznanji. V začetku leta 2004 so za aktivni krmilni mehanizem prejeli nagrado za inovacije v nemškem gospodarstvu.
Skupina BMW pri iskanju inovacij ne posveča osrednje pozornosti posameznim tehničnim sklopom, kot sta motor in podvozje, temveč funkcijam avtomobila, ki omogočajo širši pogled na inovativnost. Na primer področje "užitek pri vožnji" obsega sodelovanje večih komponent (motor, menjalnik, podvozje, krmilni sistem in zavore), ki se jim pri BMW-ju skušajo posvetiti skozi oči kupca. Inovacijski management s predstavniki marketinga, razvoja, prodaje in proizvodnje daje prednost čim večjemu številu tehničnih izboljšav in inovacij, ki jih nato ocenijo in v serijsko proizvodnjo uvedejo le tiste, ki imajo za kupca jasno razvidno korist ter njihove funkcije krepijo značaj znamke.
Na poti do inovacij obsega proces tri faze. Prva je faza impulza, v kateri delavci, povezani v svetovno mrežo, vključujoč dobavitelje, univerze in razvojne inštitute, ugotavljajo tehnologije in trende prihodnosti. Pri tem se ne osredotočajo le na ideje s področja avtomobilizma, temveč tudi druga področja, kot sta računalništvo in elektronika. V tej fazi in v splošnem v avtomobilski industriji se BMW ponaša z edinstveno virtualno inovacijsko agencijo (VIA). Na spletni strani: www.bmwgroup.com/via lahko na primer tudi majhna podjetja predstavijo svoje ideje in predloge Skupini BMW. Ideje se nato ocenijo in preizkusijo ter po dogovoru z inovatorjem skupno razvijajo naprej. Druga faza je tako imenovano krmiljenje inovacij. V tej fazi se ideje iz prve faze ovrednotijo glede možnosti vgradnje v avtomobile in do določene stopnje razvijejo naprej. V zadnji fazi "prenos inovacij" pa se ideje prenesejo v serijski razvoj in nato vgradijo v konkretni izdelek.
Kreativni procesi pa ne pomenijo načina dela le v oddelku za razvoj, temveč vsi zaposleni v Skupini BMW, od delavcev pa do vodstva, negujejo inovativno razmišljanje in dopuščajo svobodo mišljenja ter izražanje predlogov, ki lahko v končni fazi privedejo tudi do zelo vidnih izboljšav. S tem se Skupina BMW uvršča med najbolj priljubljena podjetja med iskalci zaposlitve.

