Stran 1 od 1

blow off valve

Objavljeno: Ne jan 12, 2003 3:58 pm
Napisal/-a PoLOdivjan
A mi kdo zna razložit kuga je to in za kaj se rabi, kolko stane in kje se dobi?

Re: blow off valve

Objavljeno: Ne jan 12, 2003 4:13 pm
Napisal/-a Sale
Nope. Blow off valve je ventil pri turbo motorjih skozi katerega se odvaja presežek "pritiska", ki ga ustvarja turbina. Pri tuningu se velikokrat namesti preformance blow off valve, katerega značilnost je zelo razpoznaven žvižg in seveda boljše performanse.

O.K. tok jst vem o tem - lahko da sem kaj zakravil ;).

Re: blow off valve

Objavljeno: Pe mar 28, 2003 5:02 pm
Napisal/-a shusuglao
4Sale je napisal/-a:Nope. Blow off valve je ventil pri turbo motorjih skozi katerega se odvaja presežek "pritiska", ki ga ustvarja turbina. Pri tuningu se velikokrat namesti preformance blow off valve, katerega značilnost je zelo razpoznaven žvižg in seveda boljše performanse.

O.K. tok jst vem o tem - lahko da sem kaj zakravil ;).


a se v slo da to kje dobiti?

Objavljeno: Pe mar 28, 2003 5:25 pm
Napisal/-a Sale
Hmm, dvomim da imajo pri nas to v kakšni trgovini na zalogi. Mogoče bi se dalo naročiti. Sem pa videl pri nas enega Volvota (turbo), ki ima po moje to sigurno namontirano glede na zvok, ki ga spušča (bel volvo z gromozanskim spojlerjem zadaj, če mogoče kdo ve).

Skratka pozanimati bi se bilo treba v tuning trgovinah pri nas in pa pri tistih, ki se ukvarjajo s tuningom turbo motorjev (Peljhan Idrija,...)

Objavljeno: Pe mar 28, 2003 5:33 pm
Napisal/-a Mihc
ok mal o temu sem se kr dost pozanimu

mas prvo dva tipa blow off valve a

prvo recirkularni
uporabla se v motorjih z turboti in to izkljucno v bencinskih motorjih
skoraj vsi trenutni modeli majo dusilko ki regulera pretok zraka do izgorevalnih komor s tem kontroleramo obrate...
ko se turbina zavrti na delovno obmocje na 180.000rpm se ustvarja pritisk katermu pravimo boost ....
no ko pospesujemo ali pa vozimo z doloceno hirostjo imamo volumski pretok zraka ... ko pa saltamo al pa na hitro spustimo gas pa zapremo dusilko in s tem nastane zelo visok tlak kater ti lahko turbino zeloo hitro zabremza iz 180.000rpm na veliko manj rpm . pri tem nastanjo veliki momenti ( v temu primeru centrifugalni) v turbini kar lahko povzroči da se turbina razleti ... no blow of valve je pa element ki se odpre takoj ko zazna zelo veliko povecan pritisk zraven dusilke .... in spusti ta zrak nazaj v sesalno cev ki je pred turbotom .... ta cev je pa monterana za air mass meterjem ....

atmosferski
to so pa tisti k naredijo pssss in tako naprej so pa uporabljeni bolj za starejse motorje kateri nimajo air mass senzorja. in v glavnem ma isto funkcijo kot zgorni samo da pac spusti zrak v okolico

no druga prednost blow off valva je pa ta da ti zmansa ali unici turbo luknjo ko saltas al pa ko kr naenkrat spustis gas .... to pa je zato ker blow off valve takrat spusti in pretok zraka usmeri v sesalno cev...

prodaja to forge motosport al pa kej podobnega stane pa odvisno od 50 pa do 200 dolarckov ... samo to pride samo v postev ce mas turbino je neke vrste varovalka da se ne unici turbina nic drugega


sefran : bmw ma valvetronic tehnologijo in to pomeni da avto nima dusilke ampak da s pomocjo odmicne gredi in s tem dviga in dolzino odprtega ventila kontrolera koliko zraka bo prislo v masino ... neke vrste napredni steples variabile lift and timing cam .... zelo napredno zelo se upazi na moci cca 25% manjsa poraba 30% in najbolj pomembno instantna odzivnost motorja ko pritisnes na gas takoj motor reagera ni tiste kratkotrajne zamude

Objavljeno: Pe mar 28, 2003 9:01 pm
Napisal/-a Igralec
4Sale je napisal/-a:Hmm, dvomim da imajo pri nas to v kakšni trgovini na zalogi. Mogoče bi se dalo naročiti. Sem pa videl pri nas enega Volvota (turbo), ki ima po moje to sigurno namontirano glede na zvok, ki ga spušča (bel volvo z gromozanskim spojlerjem zadaj, če mogoče kdo ve).

Skratka pozanimati bi se bilo treba v tuning trgovinah pri nas in pa pri tistih, ki se ukvarjajo s tuningom turbo motorjev (Peljhan Idrija,...)


En tak Volvo (460 mende) je tm pri fužinah ob zaloški "doma". Bele barve pa tak velik bel spojer ima, k jih ne vidiš dost takih pri nas... Če misliva istega :)

Re: blow off valve

Objavljeno: Pe mar 28, 2003 10:35 pm
Napisal/-a Byrkus
SAFRANE je napisal/-a:zej jest sicer prav za ta pojem nevem ampak če to dobesedno pomen kot se napiše potem bi sklepal da je to podobna varianta kot pri Mercedes-Benz S-klassi t.i. valvetronic pri V8 kar pomen da lahko enga odklopiš če se ti zdi da ga ne potrebuješ in pol ti avto sicer čist mal manj kuri


Podobno zadevo je imel pred dobrimi 20 leti Cadillac v modelu Seville (in verjetno še v katerem drugem), sistem pa je bil znan kot '8-6-4' - v osnovi 8-valjni motor, ki so se mu glede na režim vožnje odklopili valji, tako da je lahko vozil tudi le na 4 ali 6 valjev. Sistem je bil seveda katastrofa... 5700 kubični motor je zmogel največ ok. 180 KM, in če se tej številki odvzame polovica ali četrtina, si lahko mislite, kaj je to pomenilo za dobri dve toni težek avto... Pol manj moči ob isti porabi. ;) Po treh ali štirih letih je bil sistem neslavno ukinjen :)

(se opravičujem za OT, ampak to sem moral napisat ;))

Objavljeno: Pe mar 28, 2003 10:40 pm
Napisal/-a WhiteCell
ta ventil je to kar je 4Sale napisov.. ko gres z gasa dol... motor nerabi vec pritiska ki ga ustvarja turbina.. in tlaka se je treba znebit.. zato skrbi ta ventil.....

Objavljeno: Pe mar 28, 2003 11:54 pm
Napisal/-a Sale
Igralec, po moje bo ta kar pravi ja, mislim da je bil res 460 - spojlerja se pa itak ne da zgrešit :wink: .

Drgač se mi pa zdi, da je Lucas čisto točno napisal kaj to sploh je. Vse ostalo so samo poenostavitve (vključno s tisto mojo, ki jo omenja TechnoBoy). Tako da, po moje ni potrebna nadaljna debata kaj to sploh je. Bi bilo pa fajn če bi kdo točno napisal kaj pridobiš če namonitraš "športni - tuning" blow off valve.

Re: blow off valve

Objavljeno: So mar 29, 2003 8:59 am
Napisal/-a Pero
Byrkus je napisal/-a:Podobno zadevo je imel pred dobrimi 20 leti Cadillac v modelu Seville (in verjetno še v katerem drugem), sistem pa je bil znan kot '8-6-4' - v osnovi 8-valjni motor, ki so se mu glede na režim vožnje odklopili valji, tako da je lahko vozil tudi le na 4 ali 6 valjev. Sistem je bil seveda katastrofa... 5700 kubični motor je zmogel največ ok. 180 KM, in če se tej številki odvzame polovica ali četrtina, si lahko mislite, kaj je to pomenilo za dobri dve toni težek avto... Pol manj moči ob isti porabi. ;) Po treh ali štirih letih je bil sistem neslavno ukinjen :)

(se opravičujem za OT, ampak to sem moral napisat ;))


Ali ni bilo to samo na ''northstar'' motorjih???

Predstavljeni leta 92 moč glede na verzijo nekaj nad 300 KM... V8, 4 ventili na cilinder itd.

Pa še to se mi zdi da je isklapljalo cilindre samo če je zmanjkalo hladilne tekočine, tako da je avto lahko deloval neomejen čas še brez hladilnika.

Drugače pa avto ne rabi vedno 100% moči ;) če ce naprimer voziš 120 km/h se rabi samo 25-35 KM, ko se pohodi gas se pa rabi ves navor (oziroma moč pri obratih...)

Objavljeno: So mar 29, 2003 6:40 pm
Napisal/-a Byrkus
Pero, v mislih imam generacijo motorjev letnika 1980 do nekje 1983, ko so na vsak način skušali zadostiti standardu CAFE (corporate average fuel economy) - tudi s tako banalnimi idejami... ;)

Mimogrede, ta motor je bil takrat seveda kot opcija. Serijski je bil še manj normalen - 350 cid (5700 ccm) V8, diesel... :lol: :oops: 150 KM, in več kot dve toni prazne mase... ;)

Motor Northstar pa je v svoji kategoriji vsekakor eden boljših.

Objavljeno: Ne mar 30, 2003 12:31 pm
Napisal/-a Mihc
ok se mal v tunanju

kot sem ze prej reku je ta ventil bolj zaradi varnosti kot zaradi ces drugega vendar se vsen da izboljsat določene preformance

v grobm mamo par tipov blow off valvov

diafragmni
mas komoro v kateri je diafragma (gumica ) :)
potem pa so se taki ki imajo tak mini batek notr ... no te so trenutno boljsi vendar jih pa avto-pacači ne vgravujejo ker pač bosch ma raj diafragmo ker je cenejša za izdelavo

no razlika je pa v tem

diafragmni so leni skrata kreakciski čas da se odpre je vecji s tem pac tudi mal zaustavi turbota

potem mas probleme da kdaj pa kdaj se zataknejo in ne zaprejo cisto tako da skoz spuscajo malo boost ... mores pa vedt da turbo meri boost zraven turbota ne pa kasneje za intercoolerejm tako da so vrednosti napačne posledično prebogata mešanica in manjša moč

potem so problemi da se ventil ne odpre itd....

no prvi tuning bi bil potem zamenat z piston tipe blow off valve ....
stem nekako preprecis boost spike (ko hitro zapre dusilko al ko saltas al ko spustis gas se tlak zelo hitro poveca in temu pravimo boost spike)

sedej pa ce ti cip tunas avto mas pa druge probleme ker blow off valve je bil preracunan za določen pretok zraka ok volumski pretok ... no če pa ti boost dvignes iz .7 na 1.5 bara pa je zelo hitro to prevec ...
to se pa resuje s takimi blow off valvi ki so vecji samo problem je da so leni ker ko spustijo zelo veliko spustijo sedaj so pa zacelili prihajati blow off ventili ki majo dve komore manjšo za izpust majhne količine in če je treba veliko spustiti pac odpre obe in tako spusti vec tlaka

no to sta dva primera v kateri smeri tunas samo to je samo misleno za performance ce si bol
syling freak pa das unga psst gor sicer bo mal mel pc probleme z tem ker bo kazal mu da mu pusca nekje cev in bo seveda probal kompenzerat tako pa bo dajal bolj redko mesanco.....

Objavljeno: Ne mar 30, 2003 1:35 pm
Napisal/-a Gigen
Kolkor je meni znano se temu rece POP OFF VALVE

Objavljeno: Ne mar 30, 2003 6:20 pm
Napisal/-a kr3mn1
pop off ventil al pa blow off :)

Objavljeno: Ne mar 30, 2003 6:20 pm
Napisal/-a Pero
Byrkus je napisal/-a:Pero, v mislih imam generacijo motorjev letnika 1980 do nekje 1983, ko so na vsak način skušali zadostiti standardu CAFE (corporate average fuel economy) - tudi s tako banalnimi idejami... ;)

Mimogrede, ta motor je bil takrat seveda kot opcija. Serijski je bil še manj normalen - 350 cid (5700 ccm) V8, diesel... :lol: :oops: 150 KM, in več kot dve toni prazne mase... ;)

Motor Northstar pa je v svoji kategoriji vsekakor eden boljših.


Morda imaš prav... te letniki me nikoli niso zanimali ker je to ena temnejših plati V8 motorjev.

Ampak glede na to da so bili Cadiji narejeni bolj za udobje in da so omejitve v USA zelo hude to niti ni bila tako slaba varijanta. Enkrat sem peljal enega Chevroleta z posobnim motorjem in navor je kljub mali moči zelo velik. Avto zelo zanimivo potegne že pri minimalnih obratih.

Žalostno je pa to da so se podobno ali še bolj švoh motorji pojavljali v kao športnih modelih, Camaro, Trans.-am, Mustang...

Objavljeno: Po mar 31, 2003 3:04 pm
Napisal/-a Panizzi
...folk to montira dostikrat zaradi posebnega zvoka, ki ga spušča...se hudičev dobr sliš :twisted:

In iz tega razloga prodajajo tud za ne turbote imitacijo zvoka s posebno sireno - kaka beda :roll: ....da ti iz havbe potem spušča niti ne kaj tapravim podobne zvoke :P ...kaj vse se spomnejo :o